آموزش کامپیوتر

بهترین آموزشگاه فتوشاپ بومهن

برای یادگیری فتوشاپ سایت های زیادی وجود دارد اما در این صفحه میخواهیم به شما بهترین سایت آموزش فتوشاپ را معرفی کنیم تا بتوانید در سریع ترین زمان کار با بخش های مختلف فتوشاپ را یاد بگیرید و به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید. اگر میخواهید با دریافت مدرک فنی حرفه ای بین المللی صفر تا صد فتوشاپ را یاد بگیرید و در این حوزه به سرعت اشتغال یابید و کسب درآمد کنید آموزشگاه آریا تهران در سایت www.aryatehran.com شرایط آموزشی استثنایی را برای شما فراهم کرده است. شما میتوانید برای دریافت مشاوره رایگان جهت شرکت در مناسب ترین دوره آموزشی با شماره های ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ الی ۷ تماس بگیرید.

فتوشاپ چیست

نرم افزاری است که برای ویرایش تصاویر دیجیتال بر روی کامپیوتر استفاده می شود،برنامه ای که توسط شرکت آمریکایی  تولید و توزیع شده است و به ویژه برای افراد و  حرفه ای در این زمینه طراحی شده است ودر بهترین کلاس فتوشاپ در تهران مورد استفاده قرار میگیرد ، همانطور که امروزه شناخته شده است ، در خط مقدم بازار نرم افزارهای ویرایش دیجیتال،

چرا فتوشاپ؟

فتوشاپ یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های کمپانی ادوبی است که تا به امروز هیچ نرم‌افزار دیگری نتوانسته جایگزین آن شود! به خصوص وقتی صحبت از ساخت، طراحی و ویرایش تصاویر بیت‌مپ (رَستر) است. چراکه این برنامه به طور ویژه مختص کار با تصاویر پیکسلی است. البته طراحی گرافیک‌های وکتوری (برداری) نیز در بعضی از زمینه‌ها (مثل طراحی لوگو) در فتوشاپ امکان‌پذیر است. اگر بخواهیم ویژگی‌های فتوشاپ را به طور خلاصه مرور کنیم، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

ارائه مجموعه‌ای بی‌نظیر از ابزارها، افکت‌ها و قابلیت‌ها (لازم به ذکر است که هر از چندگاهی که نسخه جدید فتوشاپ روانه بازار می‌شود، بر تعداد و قدرت این ابزارها و قابلیت‌ها افزوده می‌شود). رابط کاربری راحت و خوش‌دست قابلیت کار روی تصاویر به صورت لایه‌ای قابلیت خروجی رفتن از کار با فرمت‌های مختلف و … .

از فتوشاپ در کجا استفاده کنیم؟

فتوشاپ به عنوان قدرتمندترین نرم افزار گرافیکی هر کاری که بخواهید را انجام می دهد بسیاری از کسب و کارها و بیزینس ها نیاز به طراحانی ماهر و زبر دست دارند و از آنجایی که آموزش فتوشاپ این طراحان را وارد این حوزه می کند کافه آرتک افتخار این را دارد که بیش از ۱۲۰۰ نفر شاغل را هم اکنون در کسب و کارهای ایرانی و غیرایرانی تربیت و تعلیم داده است.

آموزش فتوشاپ را می توانید در فضای مجازی و به آدرس Artech.cafe مشاهده کنید و ارتباط صمیمی تری با تدریس کننده داشته باشید هر آنچه در نزدیک خود می بینید دارای طراحی ست که شما به عنوان یک طراح نیز می توانید آن ها را انجام دهید. از طراحی پست برای شبکه های مجازی تا ادیت عکس برای گالری ها و یا حتی طراحی سایت را می توانید با دیدن این دوره به راحتی انجام دهید.

پیشنهاد مطالعه: سایز کارت ویزیت در فتوشاپ

شغل هایی که به مهارت فوتوشاپ نیاز دارند

طراح گرافیک

اگر شما در کار با فوتوشاپ در حد متوسط مهارت دارید می توانید در تعداد زیادی از شرکت ها استخدام شده و کارهای گرافیکی آن ها مثل: ساخت عکس، ساخت بنر تبلیغاتی و … را انجام دهید.

مربی فوتوشاپ

اگر شما به فوتوشاپ تسلط دارید می توانید در آموزشگاه های مختلف در سطوح مبتدی تا پیشرفته به آموزش فوتوشاپ بپردازید و از این راه کسب درآمد کنید.

کار در آتلیه

یکی از مهارت های مهم و اساسی آتلیه و گالری، مهارت های فوتوشاپ است. با داشتن مهارت هایی در ادیت عکس می توانید در گالری ها و آتلیه ها مشغول به کار شوید و نکات بسیاری را بیاموزید که با استفاده از آن ها در آینده می توانید شغل پر درآمد تری داشته باشید.

تولید محتوا برای پیج های اینستاگرام

بسیاری از پیج های اینستاگرام برای تولید پست نیاز به فتوشاپ کار ماهر دارند. شما می توانید با انجام این کار نیز کسب درآمد کنید.

انجام پروژه های مختلف

 شما می توانید در خانه با گرفتن پروژه های مختلف از شرکت ها کسب درآمد کنید. حتی اگر پروژه ای دریافت نکردید می توانید با مراجعه با سایت ها فریلنسری مثل پونیشا پروژه دریافت و کسب درآمد کنید.

طراحی ui و ux وب سایت

در نگاه اول شاید این کار با فوتوشاپ ارتباطی نداشته باشد اما آشنایی با فوتوشاپ به معنای آشنایی با رنگ ها و ترکیب آن هاست در نتیجه شما می توانید یک سایت کاربرپسند و زیبا طراحی کنید.

طراحی لوگو

امروزه تمام شرکت ها و کسب کارهای کوچک و بزرگ برای شناخته شدن نیاز به لوگو دارند و اکثر آن ها نمی توانند خودشان لوگو طراحی کنند. بنابراین با داشتن مهارت های فوتوشاپ، فقط کافی است کمی خلاقیت چاشنی آن کنید تا سیل مشتری ها روانه شما شود.

طراحی فونت

یکی دیگر از راه های کسب در آمد طراحی فونت است. کابران زیادی برای تولید محتوا در وب سایت های خود یا پیج های اینستاگرام و … به فونت های جذاب، خوانا و متفاوت نیاز دارند. شما می توانید فونت های متفاوت فارسی و انگلیسی طراحی کنید و آن ها را برای فروش در سایت های مختلف قرار دهید.

طراحی جلد کتاب

یکی دیگر از فعالیت های حوزه مهارت های فوتوشاپ طراحی جلد برای کتاب است. اگر علاقمند باشید، می توانید با انتشارتی های مختلف همکاری کرده و جلد های زیبا و خلاقانه زیادی طراحی کنید.

ساخت انیمیشن

اگر در فوتوشاپ تخصص داشته باشید می توانید کرکترهای انمیشی طراحی کنید و با کرکترهای که ساخته اید انمیشن دو بعدی بسازید.

طراحی سربرگ و ست های اداری

ست های اداری به اقلامی گفته می شود که طرح یکسانی دارند. شما می توانید با استفاده از لوگو و رنگ بندی ثابت اقلام زیادی طراحی کنید از جمله: سربرگ های مخصوص، جلد دفترچه و سر رسید، طرحی مناسب برای خودکار و…

کاربرد‌های نرم افزار فتوشاپ (Photoshop)

کاربرد فتوشاپ در معماری

 نرم افزار فتوشاپ از جمله نرم‌افزار­‌های ضروری برای طراحان و معماران است که در زمینه‌ی شیت بندی ، پست پروداکشن، ایجاد رند‌ر­ها، ایجاد حجم کامل معماری و… کاربرد دارد. طراح در مبحث پست پروداکشن توانایی ایجاد نورپردازی و نسبت دادن مصالح مورد نظر را دارد؛ همچنین این امکان برای کاربر فراهم است که چیدمان­‌های  نقشه­‌ها و تصاویر را ایجاد کند.

کاربرد فتوشاپ در تبلیغات وگرافیک

فتوشاپ در طراحی ژورنال­‌ها و برشور­‌ها، طراحی لوگو، طراحی پوستر­‌های تبلیغاتی و سینمایی، انیمشین، تولید اتیکت و کارت ویزیت کابرد دارد.

کاربرد فتوشاپ در عکاسی

از این نرم‌­افزار در عکاسی برای بالابردن کیفیت تصاویر، امکان حذف و اصلاح تصاوی، ساخت عکس­‌های تبلیغاتی و خلاقانه، روتوش تصاویر و رفع نواقص عکس، ایجاد رنگ، اصلاح روشنایی و کنتراست تصاویر استفاده می­‌شود.

کاربرد آموزش فتوشاپ در طراحی سایت

در طراحی وب امکان بهینه‌­سازی تصاویر، ایجاد المان­‌های متفاوت، صفحه‌­آرایی و اصلاح تصاویر وجود دارد و همچنین یکی از عواملی که باعث بازدید کاربران از صفحات می­‌شود استفاده از زمینه­‌ها و تصاویر منحصر‌­به‌فرد و جذاب در سایت شما است. طراحان سایت برای ایجاد قالب­‌های جذاب و متنوع ابتدا طرح سایت خود را با فتوشاپ طراحی کرده و بهتر می‌­توانند نواقص آن را برطرف و یک صفحه کاربر پسند کد نویسی کنند.

چگونه فتوشاپ را یاد بگیریم

خب با سئوال عجیبی روبرو هستیم. یادگیری فتوشاپ اصلا کار ساده است نیست.کار سختی هم نیست!یعنی نرم افزاری است که اگر قلق های آن را بدانید به سادگی می توانید در آن حرفه ای شوید.کافی است استاد کارکشته ای ، آنها را به شما آموزش دهد تا به سادگی از پس آن بر بیایید.برای یادگیری فتوشاپ بهتر است ابتدا ابزار های را فرا بگیرید، سپس به سراغ ترکیب ابزار ها و خلق اثر بروید.

پس بیایید ساده بگوییم که چگونه فتوشاپ را یاد بگیرید؟ واقعیت است که یادگیری فتوشاپ با کتاب و فیلم و جزوه ، بسیار دشوار است و در نهایت ما به شما توصیه می کنیم که به سراغ موسسات آموزش کامپیوتر بروید.به هر حال دیر یا زود ، باید بتوانید شخصا از پس فتوشاپ بر بیایید و مشکلات خود را در این نرم افزار برطرف کنید.

حتما می پرسید که خب حداقل در تهران ، ده ها آموزشگاه کامپیوتر است ، کدام را انتخاب کنیم و چرا باید این آموزشگاه انتخاب شود.خصوصیات یک آموزشگاه خوب فتوشاپ چیست و حرفه ای ترین آموزشگاه آموزش فتوشاپ کدام است.ما سعی کرده ایم به این سئوال با دادن یک سری پارامتر ها ، به شما پاسخ دهیم.با ما همراه باشید.

آموزشگاه فتوشاپ در تهران

در این مطلب بهترین آموزشگاه های برگزار کننده کلاس های آموزش فتوشاپ در تهران و شهرهای بزرگ ایران هم به صورت آنلاین اینترنتی و هم حضوری از مبتدی تا حرفه ای را معرفی می کنیم. این آموزشگاه ها هم بهترین اساتید فتوشاپ را دارند هم بهترین قیمتها و هم بهترین پشتیبانی ممکن! از این بابت مطمئن باشید و فقط از یادگیری فتوشاپ لذت ببرید!

در ادامه با بهترین آموزشگاه های فتوشاپ تهران آشنا خواهید شد.

آموزشگاه آریا تهران

آموزشگاه آریا تهران با بیشت از 20 سال سابقه، یکی از بهترین سایت های آموزش فتوشاپ در ایران است. این مجموعه تمام آموزش های خود را در قالب آموزش های حضوری، آنلاین و پکیج های آموزش ارائه کرده است.

آدرس وب سایت: www.aryatehran.com

شماره تماس های: 02166919633 الی 7 – 09020055503 – 03974949774

آدرس مجموعه: تهران. خیابان آزادی، خیابان توحید، پلاک 75 ( نیش کوچه شهید حاج رضایی). واحد 2.

چرا آموزشگاه فتوشاپ آریا تهران؟

برای این که تصمیم‌گیری در مورد انتخاب بهترین سایت آموزش فتوشاپ ایران برایتان راحت‌تر باشد، در ادامه با ویژگی‌های دوره‌های آموزشگاه فتوشاپ آریا تهرانبیشتر آشنا می‌شویم.

آشنایی عملی با انواع پروژه‌ها

تأکید آموزشگاه فتوشاپ آریا تهرانهمواره بر این است که دوره‌های خود را به‌صورت پروژه‌محور تولید کند. چراکه در غیر این صورت، هنرجویان فقط یک سری مباحث را به‌صورت کلی یاد می‌گیرند و وقتی با یک پروژه واقعی رو‌به‌رو می‌شوند، نمی‌دانند دقیقاً باید از کجا شروع کنند، از چه تکنیک‌ها و ابزارهایی استفاده کنند و نهایتاً نقطه پایان کار را کجا بگذارند؟ در دوره‌های پروژه‌محور خانه فتوشاپ، صفر تا صد ساخت چندین پروژه متنوع را آموزش خواهید دید.

مدرسین باتجربه

آموزشگاه فتوشاپ آریا تهراندر انتخاب مدرسین خود دقت و استانداردهای ویژه‌ای دارد. به همین خاطر نیز مدرسین دوره‌های آموزشگاه فتوشاپ آریا تهرانفقط به‌صورت تئوری با مباحثی که آموزش می‌دهند آشنا نیستند؛ بلکه مدت‌هاست در حوزه‌های تخصصی خود مشغول فعالیت و کسب درآمد هستند. از این رو با نیاز بازار کار روز و تکنیک‌هایی که در عمل مورد نیازند آشنا هستند. پس تلاش می‌کنند دانش و تجربه خود را در اختیار هنرجویان گرامی آموزشگاه فتوشاپ آریا تهرانقرار دهند.

امکان ارسال تیکت

احتمالاً وقتی به‌دنبال بهترین سایت برای آموزش فتوشاپ آنلاین هستید، یکی از مهم‌ترین چالش‌هایتان نحوه ارتباط‌گیری با مدرس دوره است؛ این که سؤالات و ابهاماتتان را چگونه می‌‎توانید مطرح کنید؟ در آموزشگاه فتوشاپ آریا تهرانبرای رفع این چالش و اطمینان از باقی نماندن ایراد و ابهام، می‌توانید از تیکت‌های پشتیبانی استفاده کنید.

بهره‌مندی از آپدیت‌های دوره

آموزشگاه فتوشاپ آریا تهراندوره‌های خود را بعد از انتشار رها نمی‌کند و همیشه در تلاش است که آنها را بهتر و پخته‌تر کند. از طرف دیگر، هرازچندگاهی در شاخه‌های مختلف مرتبط با فتوشاپ، ترندها و تکنیک‌های جدیدی شایع می‌شوند. یادگیری این تکنیک‌ها می‌تواند قدرت شما را در کسب درآمد بیشتر کند. به این دو دلیل است که این مجموعه هر چند وقت یک بار (در مورد بعضی از دوره‌ها به‌صورت ماهیانه یا مناسبتی) آموزش‌های جدیدی را به‌عنوان آپدیت به دوره اضافه می‌کند.

شایان ذکر است که دانشجویان قبلی دوره هم به لینک دانلود به‌روزرسانی‌ها دسترسی خواهند داشت. بنابراین بدون نیاز به ثبت نام مجدد یا پرداخت هزینه‌ مجدد، به آموزش‌های به‌روز و جدید دسترسی خواهید داشت.

همراه بودن در ادامه مسیر

آموزشگاه فتوشاپ آریا تهرانهمواره سعی کرده و می‌کند که شاخه‌های تخصصی مرتبط با فتوشاپ را هم پوشش دهد. به همین خاطر اگر به دنبال بهترین سایت آموزش فتوشاپ ایرانی هستید که بتوانید از نقطه شروع تا متخصص شدن، از آموزش‌های آن بهره‌مند باشید، آموزشگاه فتوشاپ آریا تهرانمی‌تواند همراهی شما باشد.

به عنوان مثال می‌توانید دنیای گرافیک را با یادگیری فتوشاپ و تسلط بر آن شروع کنید. سپس بسته به حوزه مورد علاقه خود، از بین دوره‌های ادیت آتلیه، تصویرسازی، کالیگرافی و … گزینه ایدئالتان را انتخاب کنید. سپس برای تکمیل دانش خود نیز می‌توانید دوره‌های تکمیلی آن حوزه را بگذارید. مثلاً در حوزه «آتلیه و عکاسی»، بعد از گذراندن خود دوره «آموزش جامع فتوشاپ»، می‌توانید به‌ سراغ دوره «آموزش سیر تا پیاز روتوش» بروید. بعد هم این انتخاب را دارید که برای گسترش مهارت‌های خود دوره‌های «آموزش ادیت روسی»، «آموزش جامع طراحی آلبوم دیجیتال» و … را بگذرانید.

دوره‌های آموزشگاه فتوشاپ آریا تهران به چه صورت برگزار می‌شوند؟

 اگر در جست‌و‌جوی بهترین سایت آموزش فتوشاپ انلاین هستید، باید این نوید را به شما بدهیم که تمامی آموزش‌های مجموعه آموزشگاه فتوشاپ آریا تهرانبه‌صورت آنلاین تقدیم شما عزیزان می‌شوند. اما نحوه برگزاری این دوره‌ها دقیقاً به ‌چه ترتیب است؟

وقتی شما در یکی از دوره‌های خانه فتوشاپ، به‌عنوان بهترین سایت آموزش فتوشاپ ثبت نام می‌کنید، لینک‌های دانلود ویدئوهای دوره در پنل کاربریتان در اختیارتان قرار می‌گیرد. به‌علاوه معمولاً فایل‌های پروژه‌های دوره نیز در کنار ویدئوها ارائه می‌شوند. بنابراین با کلیک روی لینک‌های دانلود مربوطه، هم ویدئوهای دوره را خواهید داشت و هم فایل‌های مربوطه را.

لازم است تأکید کنیم که بعد از ثبت نام در دوره‌های خانه فتوشاپ، «تمام» ویدئوها را در اختیار خواهید داشت. بنابراین این که این ویدئوها را ظرف چه مدتی و با چه سرعتی مشاهده کنید، کاملاً به خودتان بستگی دارد.

سرفصل­‌های دوره حرفه‌­ای آموزش فتوشاپ از مقدماتی تا پیشرفته در تهران

معرفی فتوشاپ و محیط آموزش اضافه کردن تصویر و خروجی آن آشنایی با سربرگ­­‌های فتوشاپ (edit,file,help,select,window,view) کار با جعبه ابزار آشنایی با لایه‌­ها آموزش براش­‌ها کار با پلت رنگی و گرادینت کار با استایل­‌ها و نوشته معنی و مفهوم رزولوشن آموزش روتوش تصویر آشنایی با اصلاح رنگ معرفی انواع فیلتر­‌های تصویر آموزش کار با ماسک ترکیب تصاویر طراحی پوستر تبلیغاتی آموزش طراحی لوگو آموز طراحی سه بعدی و…

ارائه مدرک معتبر و بین المللی فتوشاپ

نرم افزار فتوشاپ یکی از نرم افزار­های پر­کاربرد و معروف است که با یادگیری و دریافت مدرک معتبر مزایای بسیاری برای شما و آینده تان خواهد داشت. که پیدا کردن شغل و کسب در آمد، داشتن امتیاز لازم برای مهاجرت به کشور­های خارجی، افزایش مهارت و خلاقیت در طراحی، ایجاد‌ کارهای هنری، اصلاح اشتباهات عکاسی و… می­‌باشد.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال مدرک بین المللی فتوشاپ هستید، همین حالا اقدام کنید.

هزینه کلاس­‌های آموزش فتوشاپ در تهران

قیمت کلاس‌های فتوشاپ بستگی به عوامل مختلفی مانند اعتبار آموزشگاه، تعداد جلسات، حضوری یا غیر حضوری بودن کلاس­‌ها و همچنین به اساتید ومدرک ارائه شده بستگی دارد. جهت اطمینان می­‌توانید با کارشناسان و مشاوران آموزشگاه‌­ها از طریق شماره‌تلفن تماس بگیرید و یا به سایت آن­‌ها مراجعه کنید.

آموزشگاه کامپیوتر پایا

آموزشگاه کامپیوتر پایا (شعب شرق، غرب و شمال تهران) آدرس و شماره تماس: تهران، میدان توحید، خیابان ستارخان، بین باقرخان و پاتریس، پلاک 197. 02166921932 و 09362108861

آموزشگاه کامپیوتر پرتو

آموزشگاه کامپیوتر پرتو (مرکز تهران) آدرس و شماره تماس: خیابان انقلاب، بین خیابان دانشگاه و خیابان ابوریحان، روبروی سینما سپیده، ساختمان فروردین، طبقه 6، واحد 22. 02166980082 و 02166980084

آموزشگاه عصر نخبگان

آموزشگاه عصر نخبگان (تهران) آدرس و شماره تماس: خیابان پیروزی، صد متر بعد از مترو ابن سینا، به سمت کلاهدوز، پلاک 866، طبقه اول. 02133345339 و 02133786425

آموزشگاه پویاگران

آموزشگاه پویاگران (غرب تهران) آدرس و شماره تماس: تهرانسر، خیابان نفت جنوبی، خیابان 32(عبداله طربی) پلاک 54، واحد1. 09387610461 و 02144592215

مجتمع آموزشی علم پرور

مجتمع آموزشی علم پرور (مرکز تهران) آدرس و شماره تماس: خیابان انقلاب، چهارراه ولیعصر(عج)، نبش برادران مظفر شمالی، پلاک 915. 02166410225 و 02166951965

آموزشگاه جهش رایانه

آموزشگاه جهش رایانه (غرب تهران) آدرس و شماره تماس: تهرانسر،بلوار لاله ،پلاک 107 ، طبقه دوم ،آموزشگاه جهـش رایانه. 02144533874 و 09377669923

موسسه آینده برتر

موسسه آینده برتر (شرق تهران) آدرس و شماره تماس: تهران نو، پایین تراز میدان امامت، نبش خیابان عبدالعظیمی، پلاک 101، واحد 2. 02177163338 و 02177151273

آموزشگاه فتوشاپ توانا تهران

آدرس آموزشگاه: تهران منطقه 20- میدان شهرری ابتدای خیابان 24 متری رازی ک تهرانی پ14 تلفن: 55922796-55922797- 09370701395-09127701603

آموزشگاه فتوشاپ فاوا گستر تهران

آدرس آموزشگاه: میدان انقلاب – جنب سینما مرکزی – کوچه مهرناز – ساختمان ۱۱۰ – طبقه چهارم – واحد ۳۲ تلفن:0216653592

آموزشگاه فتوشاپ نگین دانش پایا تهران

آدرس آموزشگاه: شعبه 1: چهارراه ولیعصر – نبش خیابان مظفر شمالی شعبه 2 : خیابان پیروزی – ابتدای خیابان پنجم نیرو هوایی تلفن: 09124082049 – 09038388644

خصوصیات بهترین آموزشگاه فتوشاپ

برای اینکه بگوییم یک موسسه آموزشی یا آموزشگاه کامپیوتر ، بهترین آموزشگاه فتوشاپ است، شاید باید پارامتر مهمی را در نظر بگیریم ، آن هم پارامتر استادی است که دوره را تدریس می کند. در کنار سیستم های به روز و مناسب ، محیط آموزشی آرام و آرامش بخش ، سرفصل های درست و اصولی و کم بودن تعداد شرکت کنندگان در کلاس ، شاید مدرس دوره ها، مهمترین پارامتر یک آموزشگاه خوب فتوشاپ است.

استاد با تجربه ، کاربلد و متخصص در تدریس و کلاس داری ، شاید با اهیمت ترین پارامتر برای انتخاب یک موسسه برای تدریس باشد. اینکه چگونه متوجه شویم ، یک استاد ، بهترین استاد فتوشاپ است ، تنها یک راه دارد و آن هم مشاهده نمونه کار های دانشجویان آن استاد است.نمونه کار های دانشجویان، هرگز به شما دروغ نمی گویند. پیشنهاد می کنیم نمونه کار های دانشجویان آکادمی پرتو را ببینید.

بهترین سایت آموزش فتوشاپ

برای آن که بتوانید صفر تا صد فتوشاپ را به صورت حرفه ای یاد بگیرید نیاز است از منابع آموزشی تخصصی و باکیفیت بهره مند شوید تا در زمان و هزینه خود حداکثر صرفه جویی را کرده باشید. بهترین سایت آموزش فتوشاپ در ایران سایتی است که توانسته باشد رضایت کارآموزان خود را جلب کرده باشد و شرایط ورود به بازار کار و کسب درآمد را برای آن ها فراهم کرده باشد.

آریا تهران با نظر کارآموزان و کسب 100% رضایت آن ها توانسته عنوان بهترین آموزشگاه فتوشاپ را به خود اختصاص دهد. در آریا تهران برترین اساتید فتوشاپ کشور حضور دارند و صفر تا صد فتوشاپ در ورژن های مختلف را به کارآموزان آموزش میدهند. از خدمات آموزشی ارزنده ای که آریا تهران به علاقه مندان ارائه میدهد ارائه فیلم های آموزشی رایگان و امکان دریافت مدرک فنی حرفه ای بین المللی فتوشاپ به کاراموزان میباشد.

در صفحه آموزش فتوشاپ در سایت آریا تهران ده ها فیلم آموزش مقدماتی تا پیشرفته فتوشاپ قرار داده شده است و شما میتوانید با مشاهده این فیلم های آموزشی رایگان کار با نرم افزار فتوشاپ را یاد بگیرید. سایت آریا تهران به دلیل ارائه انواع آموزش های رایگان فتوشاپ و فراهم سازی اشتغال کارآموزان و علاقه مندان توانسته است در رتبه برتر بهترین سایت آموزش فتوشاپ ایران قرار گیرد.

شما میتوانید با مراجعه به سایت آریا تهران صفر تا صد فتوشاپ و نرم افزار های گرافیکی و کامپیوتری را یاد بگیرید و در سریع ترین زمان به اهداف خود دست یابید.

بهترین سایت آموزش فتوشاپ در ایران

در ادامه به معرفی بهترین سایت های آموزش فتوشاپ در ایران می پردازیم. البته جلو تر بهترین سایت های آموزش فتوشاپ در دنیا را نیز معرفی کرده ایم.

سایت فتوشاپ آریا تهران

آموزشگاه آریا تهران با بیشت از 20 سال سابقه، یکی از بهترین سایت های آموزش فتوشاپ در ایران است. این مجموعه تمام آموزش های خود را در قالب آموزش های حضوری، آنلاین و پکیج های آموزش ارائه کرده است.

آدرس وب سایت: www.aryatehran.com

شماره تماس های: 02166919633 الی 7 – 09020055503 – 03974949774

آدرس مجموعه: تهران. خیابان آزادی، خیابان توحید، پلاک 75 ( نیش کوچه شهید حاج رضایی). واحد 2.

آدرس اینستاگرام: پیج اینستاگرام آریا تهران

سایت فرادرس

گامهای نخست راه اندازی پروژه فرادرس، در سال ۱۳۸۷ با ارایه آموزش های مرتبط با هوش مصنوعی و برنامه نویسی برداشته شد. فرادرس، پس از مدت کوتاهی، در زمستان ۱۳۹۰، توانست عنوان بهترین پروژه آنلاین آموزشی ایران به انتخاب کاربران را در چهارمین جشنواره وب ایران کسب کرده و در ادامه به صورت گام به گام، مسیر تبدیل شدن به بزرگترین پلتفرم دروس دانشگاهی کشور را طی کرد.

تصویرگران پویا اندیش

آموزشگاه تصویرگران پویا اندیش با ۲۵ سال سابقه آموزش در رشته های : هنرهای تجسمی ، آموزش عکاسی ، تصویرسازی ، نقاشی ، آموزش موشن گرافیک ، مجسمه سازی ، سفالگری ، طراحی داخلی ، جواهرسازی ، طراحی لباس و آموزش نرم افزارهای : افترافکت ، فتوشاپ ، تری دی مکس ، اتوکد کلاس های کودکان شامل : آموزش رباتیک کودکان ، آموزش سفالگری کودکان ، نقاشی کودکان ، آموزش موسیقی کودکان ( ارف ، پیانو ، ارگ ، ویولن ) ، آموزش زبان انگلیسی کودکان .

مجله خانه فتوشاپ

اگر مشتاق پیدا کردن بهترین سایت آموزش فتوشاپ رایگان هستید، ما مجله خانه فتوشاپ را به شما معرفی می‌کنیم. در این مجله به جدیدترین و کاربردی‌ترین مطالب و آموزش‌های فتوشاپ دسترسی خواهید داشت. در مجله خانه فتوشاپ به مهم‌ترین و به‌روزترین سبک‌ها، مهارت‌ها یا به‌روزرسانی‌های برنامه فتوشاپ پرداخته می‌شود. علاوه بر این آموزش‌های تصویری گام به گام رایگان را نیز می‌توانید در مجله خانه فتوشاپ پیدا کنید که یک تکنیک یا کاربرد خاص را به صورت تصویر و به طور کامل آموزش می‌دهد. به عنوان مثال آموزش زیر یکی از آموزش‌های تصویری گام به گام در مجله خانه فتوشاپ است.

هامان

 با هدف انتقال تجارب و دانش ذخیره شده در شرکت راهکارهای مهندسی هامان برآن شدیم تا مجموعه ای کوچک زیر مجموعه شرکت راه اندازی کنیم تا قدمی هر چند کوچک در کمک به جویندگان علم و دانش برداشته باشیم.

وب ‌سایت کادر آموزش

در وب‌سایت کادر آموزش فتوشاپ را به زبان فارسی ساده بیاموزید.

اگر دوست دارید که به زبان فارسی فتوشاپ را فرا بگیرید می‌توانید به کادر آموزش مراجعه کنید. این سایت یکی از بهترین وب‌سایت‌های فراگیری فتوشاپ است که دارای یک پیج فعال در اینستاگرام نیز هست. کادر آموزش وب‌سایتی است که شما می‌توانید آموزش‌های مقدماتی فتوشاپ را به صورت رایگان در آن یاد بگیرید و برای فراگیری پیشرفته به خرید پکیج آموزشی زیر و بم اقدام کنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید افراد زیادی، دانشجوی مستقیم این سایت بوده‌اند و با استفاده از آموزش‌های کادر آموزش، جذب بازار کار و وارد کار در حوزه‌ی طراحی شده‌اند.

موسسه آموزش عالی آزاد هادی

موسسه آموزش عالی آزاد هادی از سال ۱۳۷۹ با اخذ مجوز فعالیت از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، فعالیت خود را در برگزاری دوره های آموزشی در زمینه کامپیوتر آغاز نمود و در ادامه از سال ۱۳۸۲ همکاری خود را با دانشگاه جامع علمی کاربردی جهت برگزاری دوره های آموزشی بلند مدت (مقطع دار) در مقاطع کاردانی و کارشناسی ادامه داد.  درحال حاضر این موسسه با راه اندازی هفت دپارتمان مدیریت، برق، اتوماسیون صنایع ، معماری ، دکوراسیون داخلی ، حسابداری و کامپیوتر  فعالیت میکند.

ابزار وردپرس

ابزار وردپرس نام برندی است که شرکت توسعه کیان در شهر یزد برای شروع فعالیت خود در دنیای اینترنت پایه گذاری کرده است. شرکت ما در سال ۱۳۹۵ فعالیت خودش را آغاز نموده است ،و هم اکنون ما یک تیم ۱۰ نفره هستیم که با حداکثر توان برای رضایت شما تلاش می کنیم.

۷learn

سون لرن مرجعی تخصصی برای یادگیری طراحی وب و برنامه نویسی است. ما در سون لرن با بهره گیری از نیروهای متخصص، باتجربه و با تحصیلات آکادمیک بالا، تمام تلاش خود را برای تهیه و تولید آموزش های با کیفیت و حرفه ای انجام می دهیم.

ایباما

ایباما مخفف کلمه بنیاد آموزش مجازی و الکترونیک می باشد. ما را با ایباما٬ باما٬ بنیاد٬ بنیاد آموزش٬ مرکز آموزش مجازی٬ ایرانیان نیز می شناسند. ایباما از سال ۱۳۸۵ یعنی بیش از یک دهه فعالیت مستمر در زمینه دستیابی به ارائه سبک آموزش های نوین و همچنین فناوری اطلاعات و سیستم های مدیریت کیفیت با کادری مجرب در شهر فرهنگ و هنر اصفهان شروع به فعالیت نمود و امروزه با گسترش فعالیت های خود با ایجاد پایگاه های قدرتمند نمایندگی در سراسر کشور و تمامی استان ها و گسترش پایگاه های خود به سایر کشور ها اکنون به جرات بزرگترین شبکه آموزش در کشور می باشد.

بهترین سایت های آموزش فتوشاپ در دنیا

در راستا آموزش کار با فتوشاپ سایت های زیادی فعالیت میکنند که در صورتی که شما به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید میتوانید از انواع سایت خارجی آموزش فتوشاپ بهره مند شوید. با این وجود پیشنهاد ما برای علاقه مندانی که میخواهند سریعتر نکات کار با فتوشاپ را یاد بگیرند این است که از سایت های ایرانی برای شروع آموزش فتوشاپ بهره ببرند زیرا این سایت ها میتوانند سریع تر منظور را به شما برسانند و اهداف شما را سریع تر محقق کنند.

سایت خارجی آموزش فتوشاپ

در صورتی که کار با بخش های مختلف فتوشاپ را بلد هستید میتوانید از انواع سایت خارجی آموزش فتوشاپ رایگان و غیر رایگان مانند Adobe Photoshop Tutorials، پی‌اچ لرن، Udemy و یوتیوب بهره ببرید و در جهت یادگیری نکات تکمیلی و حرفه ای تر اقدام کنید. این سایت ها میتوانند روند حرفه ای تر شدن شما را سریع تر کنند و به شما کمک کنند تا پروژه های تخصصی تری را انجام دهید.

اگر میخواهید تحت آموزش مقدماتی تا پیشرفته فتوشاپ با تدریس برترین اساتید کشور قرار گیرید و با دریافت مدرک فنی حرفه ای بین المللی به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید میتوانند به بهترین سایت آموزش فتوشاپ به نشانی www.aryatehran.com مراجعه کنید و یا از طریق تماس با شماره های ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ الی ۷ مشاوره رایگان دریافت نمایید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

سایت آموزش فتوشاپ adobe.com

وقتی هدف شما یادگیری فتوشاپ است، گاهی اوقات رفتن به خود سایت فتوشاپ بسیار سودمند است. نرم‌افزار فتوشاپ امکان دسترسی به انبوهی از ویدئوها و آموزش‌های عملی برای فراگیری خودش را فراهم می‌کند که به کاربر کمک می‌کند هنگام شروع کار، اصول اولیه را بیاموزد و به سمت تکنیک‌های پیشرفته‌تر پیش برود. آموزش‌ها به صورت رایگان در دسترس هستند، بنابراین می‌توانید در اوقات فراغت از آنها استفاده کنید. برای این کار می‌توانید از مرکز یاری رسانی خود فتوشاپ (help center) استفاده کنید و یا به این بخش از سایت فتوشاپ سر بزنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک Adobe Photoshop Tutorials کلیک کنید.

سایت آموزش فتوشاپ Photoshop Essentials

آموز‌ها و درس‌های Photoshop Essentials  که معنای آن ملزومات فتوشاپ است برای مبتدیان مناسب است. می‌توانید مستقیماً از طریق سایت یا با بازدید از کانال آن در یوتیوب به اطلاعات دسترسی پیدا کنید. برخی از اطلاعات این سایت مانند نحوه‌ی باز کردن تصاویر با استفاده از نرم‌افزار، ابتدایی و اولیه هستند در حالی که برخی دیگر بر روی ویرایش‌ فانتزی عکس‌ها مانند گذاشتن چشم‌های رنگین کمانی برای عکس افراد تمرکز می‌کند. این سایت هم یکی از بهترین سایت های آموزش فتوشاپ در دنیاست که می‌توان از آن استفاده کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک photoshopessentials.com کلیک کنید.

سایت Udemy

سایت Udemy دارای دوره‌های آموزشی مختلفی است که باید برای آنها هزینه پرداخت کنید. اما گزینه‌های رایگان متعددی با تمرکز بر فتوشاپ نیز دارد. بسیاری از این موارد برای مبتدیان مناسب هستند و به طور کلی دارای امتیاز خوبی هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک udemy photoshop کلیک کنید.

سایت آموزش فتوشاپ Trevor Morris Photographics

این سایت در حال حاضر تنها چند آموزش دارد، اما این آموزش‌ها بسیار مفید و کلیدی هستند. شما در این سایت می‌توانید از شورت‌کات‌های کیبورد یا همان میانبرهای صفحه کلید آگاه شوید که این میانبرها برای هر کسی که می‌خواهد فتوشاپ را یاد بگیرد مفید است. زیرا اوقات فشار دادن چند کلید بسیار سریع‌تر از جستجو در منوها است و در زمان صرفه‌جویی کرده و کار شما را سریع و بهتر پیش می‌برد.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک morris-photographics.com کلیک کنید.

مجموعه آموزشی Lynda

لیندا یک سایت آموزشی در یک زمینه نیست بلکه هزاران دوره آموزشی در زمینه‌های مختلف وجود دارد اما بخش اعظمی از این آموزش‌ها را، آموزش فتوشاپ تشکیل می‌دهد.

این سایت را می‌توان بهشت مبتدیان در نظر گرفت چراکه در آن، دوره‌های آموزشی پایه‌ای وجود داشته و نرم‌افزار گسترده فتوشاپ به صورت ساده و فارغ از جزئیات و شاخ و برگ‌های اضافه و پیچیده آموزش داده می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنید.

سایت آموزش فتوشاپ Phlearn

پی‌اچ حروف اختصاری فتوشاپ است و یکی از بهترین سایت های آموزش فتوشاپ در دنیا است. سایت پی‌اچ لرن (ترکیب Ph و learn) به معنای یاد گرفتن فتوشاپ، دارای طیف گسترده‌ای از آموزش‌های ویدیویی است که به شما امکان می‌دهد تکنیک‌های اولیه و پیشرفته‌ی فتوشاپ را بیاموزید و همچنین طیف وسیعی از جلوه‌های ویژه را فرا بگیرید. Phlearn دارای بیش از 450 بخش آموزشی است که اطلاعات کافی را برای یادگیری فتوشاپ به شما می‌دهد. بسیاری از آموزش‌ها رایگان هستند، اگرچه اگر بخواهید در دنیای فتوشاپ غواصی کنید و چیزهای بیشتری را بیاموزید، یک گزینه‌ی اشتراک نیز برای دسترسی بیشتر به شما وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک phlearn photoshop tutorials کلیک کنید.

سایت Floqq

این سایت یک دوره‌ی رایگان آموزشی به نام آموزش فتوشاپ در سی روز (Learning Adobe Photoshop in 30 Days) ارائه می‌دهد. این کلاس به 30 مرحله تقسیم می‌شود و دارای 32 ویدیو (یک ویدیو برای هر مرحله، به همراه یک ویدیوی مقدمه و یک ویدیوی نتیجه‌گیری) است.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک floqq.com کلیک کنید.

وبسایت PSD learning

این وب سایت معروف و محبوب در سال ۲۰۰۸ کار خود را در زمینه آموزش‌های دیجیتال شروع کرد و از همان ابتدا آموزش فتوشاپ پای ثابت مجموعه‌های آموزشی این وب سایت بود.

تقریبا بعید است که شما در سطح اینترنت به دنبال منابعی برای معرفی بهترین سایت‌ های آموزش فتوشاپ باشید و نام این وبسایت را در آن میان نبینید و دلیل این موضوع کیفیت بالای آموزش‌های این سایت به واسطه تجربه فعالیت بالا می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنید.

سایت GCF LearnFree.org

آموزش رایگان در GFCLearnFree.org امکان دسترسی به 10 درس اصلی و پنج نکته‌ی اضافی در مورد فتوشاپ را می‌دهد. این سایت دارای یک مسابقه است که به شما امکان می‌دهد مهارت های خود را آزمایش کنید. این الگوها واقعاً برای مبتدیان در نظر گرفته شده‌اند، اما یادگیری فتوشاپ را از همان ابتدا آسان‌تر می‌کنند. این سایت بخشی از سایت دیگری به نام آموزش جهانی است که در آن به صورت رایگان اطلاعات کافی دیجیتال در اختیار شما قرار می‌گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک edu.gcfglobal.org کلیک کنید.

سایت آموزش فتوشاپ Photoshop Café

یکی دیگر از سایت‌هایی که پر از فیلم‌های آموزشی برای فتوشاپ است، کافه فتوشاپ نام دارد. شما با استفاده از محتوای آموزشی این سایت، می‌توانید کارهای محبوبی مانند بریدن درختان، قرار دادن متن در یک شکل و نحوه‌ی تبدیل یک عکس به طرح مداد را بیاموزید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک photoshopcafe.com کلیک کنید.

سایت Tuts+

سایت Tuts+ چیزی فراتر از اصول اولیه را به شما می‌آموزد و این امکان را برایتان فراهم می‌کند تا تکنیک‌های پیشرفته‌ی فتوشاپ را فرا بگیرید. تکنیک‌هایی که در ساخت ماکت‌هایی از عکس واقع‌گرایانه و تراز کردن عکس‌ها متناسب با فیس‌بوک و ویرایش عکس نمایه‌ی خود برای یک تصویر به کار شما می‌آیند.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک tutsplus.com کلیک کنید.

سایت Design Stacks

وب‌سایت Design Stacks آموزش‌های قابل اشتراک‌گذاری را ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند فتوشاپ را تقریباً از ابتدا تا انتها یاد بگیرید. می‌توانید با اصول اولیه شروع کنید که به شما مفاهیمی مانند لایه‌ها و تیره و روشن کردن تصاویر بدون تاثیر مخرب (non-destructive dodge) را درک کنید و به سمت دستکاری و ادیت عکس، استفاده از جلوه‌های ویژه و طرح‌بندی وب بروید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک designstacks.net کلیک کنید.

سایت Sleek Lens

این وبلاگ عکاسی کاملاً بر آموزش متمرکز نیست، اما موارد زیادی برای یاد گرفتن وجود دارد. برای مثال، می‌توانید یاد بگیرید که چگونه با استفاده از یکی از پست‌ها، به یک عکس دیجیتال آتش اضافه کنید. همچنین توصیه‌های کلی عکاسی، مانند نحوه‌ی گرفتن عکس‌هایی با بالاترین کیفیت در شرایط خاص و همچنین اطلاعات مفید دیگری مانند بررسی دوربین وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک sleeklens.com کلیک کنید.

سایت PluralSight

وب‌سایت PluralSight که اخیراً بخش آموزش دیجیتال (Digital Tutors) را ایجاد کرده است، مجموعه‌ی گسترده‌ای از آموزش‌ها و دوره‌های فتوشاپ را ارائه می‌دهد. برخی از اطلاعات این وب‌سایت برای مبتدیان مناسب است در حالی که برخی دیگر برای دستیابی به اهداف تعیین شده در پروژه، نیاز به آشنایی اولیه با نرم‌افزار دارند. همه‌ی این اطلاعات مفید هستند و اگر می‌خواهید تقریباً هر کاری را که فتوشاپ می‌تواند انجام دهد، یاد بگیرید، این سایت برایتان یک منبع عالی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک pluralsight.com کلیک کنید.

وب سایت Alison

این وب‌سایت مشابه Udemy و دیگر پلتفرم‌های آموزشی، دسترسی به دو دوره‌ی رایگان را فراهم می‌کند که برای کمک به یادگیری فتوشاپ طراحی شده‌اند. این آموزش‌ها ممکن است برای یادگیری چیزهای دیگری مانند راهنماهای عکاسی دیجیتال نیز مفید باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک alison.com کلیک کنید.

سایت آموزش فتوشاپ Photoshop Forums

این وب‌سایت دارای (انجمن‌هایی) است که در آنها می‌توانید فتوشاپ را به صورت رایگان و از اعضای آن جامعه یاد بگیرید. البته انجمن‌های فتوشاپ یک پلتفرم آموزشی سنتی نیست، اما مقدار قابل‌توجهی اطلاعات در دسترس دارند. سایت اکنون بسته است، اما موضوعات همچنان وجود دارند. بنابراین، می‌توانید برای یافتن پاسخ به سوالاتتان در بایگانی‌ها جستجو کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک photoshopforums.com  کلیک کنید.

ویژگی بهترین سایت آموزش فتوشاپ رایگان

همان طور که گفته شد سایت آریا تهران یکی از بهترین سایت های آموزش فتوشاپ رایگان در ایران است که حرفه ای ترین نکات بازار کاری فتوشاپ را به شیوه های نوین به علاقه مندان آموزش میدهد. از ویژگی های بهترین سایت آموزش فتوشاپ رایگان این است که کار با نسخه های مختلف فتوشاپ و قابلیت های متنوع آن ها را به شما آموزش میدهد و شما میتوانید حتی با استفاده از فتوشاپ آنلاین تمامی امور خود را انجام دهید.

اگر میخواهید بدون نیاز به نصب برنامه فتوشاپ از تمامی قابلیت های آن بهره مند شوید و روی هر سیستمی برنامه فتوشاپ را داشته باشید میتوانید با مراجعه به صفحه فتوشاپ آنلاین کار با بخش های مختلف فتوشاپ آنلاین را یاد بگیرید.

دیگر ویژگی بهترین سایت آموزش فتوشاپ رایگان این است که اموزش های خود را متناسب با سرفصل های استاندارد سازمان فنی و حرفه ای کشور تدوین میکند و تمرکز اساتید بر تدریس نیاز های بازار کار میباشد تا افراد بتوانند هم مدرک فنی حرفه ای بین المللی را دریافت کنند و هم برای ورود به بازار کار و کسب درآمد آمادگی لازم را کسب نمایند.

دیگر ویژگی این سایت ها ارائه دوره های جامع آموزشی فتوشاپ در بهترین سایت آموزش فتوشاپ میباشد و افراد میتوانند این اطمینان را داشته باشند که با شرکت در این دوره ها تمامی نکات را یاد گرفته و میتوانند به عنوان نیروی کار حرفه ای وارد بازار کار شوند.

ارائه مدرک معتبر آموزش فتوشاپ و تمرین عملی و پروژه محور نکات آموزشی از دیگر ویژگی های بهترین سایت های آموزش فتوشاپ به زبان فارسی میباشد.

بهترین استاد فتوشاپ

بهترین استاد فتوشاپ ، شخصی است که بتواند مفاهیم را به شما درست و اصولی معرفی کند.برای تشخیص بهترین استاد، بهتر است علاوه بر ادعای خود اساتید، به سراغ نمونه کار های شاگردان آنها برویم.همواره معتقدیم نمونه کار های شاگردان، باید از اساتید هم بهتر باشد چرا که دانشجویان زمان بیشتری را بر روی پروژه ها می گذارند و طبیعی است که نتیجه بخش باشد. در بهترین آموزشگاه تهران، استاد موسوی ، از بهترین اساتید فتوشاپ هستند که نمونه کار های شاگردان ایشان حیرت انگیز است.

پیشنهاد می کنیم به صفحه نمونه کار های شاگردان ایشان سر بزنید و از دیدن نمونه کار های شاگردانی که همه از صفر آغاز کرده بودند، لذت ببرید.

آموزش صفر تا صد فتوشاپ

فتوشاپ یکی از پرکاربرد ترین نرم افزار های گرافیکی میباشد که امروزه در ایران و سایر کشور های جهان تسلط به این نرم افزار برای ورود به مشاغل گرافیکی یکی از ضروریات میباشد. آموزش صفر تا صد فتوشاپ برای آن که بتواند برای فرد مثمر ثمر باشد و او را به اهداف آموزشی و کاری خود برساند باید توسط اساتید خبره و مجرب انجام شود.

آموزش صفر تا صد فتوشاپ در آموزشگاه آریا تهران به صورت کلاس های مجزا مقدماتی و پیشرفته برگزار میشود تا افراد بتوانند باتوجه به سطوح مختلف فنی در کلاس مناسب تر شرکت کرده و سریع تر به اهداف شان دست یابند. در کلاس های آموزش تلاش میشود تا دوره کامل آموزش فتوشاپ در اختیار کارآموزان قرار داده شود تا بتوانند هرآنچه برای ورود به بازار کار و کسب درآمد نیاز است را یاد بگیرند.

دوره کامل آموزش فتوشاپ شامل فیلم های آموزشی و ارائه جزوه آموزش فتوشاپ رایگان و حل تمرین و ارائه مطالب آموزشی به صورت تئوری و عملی میباشد. در صورتی که دوره آموزش مقدماتی فتوشاپ به اتمام رسید و افراد به سطح دانشی لازم دست یافتند برای حرفه ای شدن و آموزش نکات تکمیلی باید تحت آموزش فتوشاپ حرفه ای قرار گیرند.

آموزش فتوشاپ حرفه ای و مقدماتی در آریا تهران توسط برترین اساتید انجام میشود و تمرکز اساتید بر تدریس نکات بازار کاری و سرفصل های استاندارد سازمان فنی حرفه ای کشور میباشد. در این دوره ها مدرک فنی حرفه ای اعطا میگردد و کارآموزان میتوانند از مزایا این مدرک برای ورود به بازار کار و کسب درآمد و همچنین مهاجرت به کشور های خارجی بهره ببرند.

یکی از پرکاربرد ترین دوره های آموزشی که در آریا تهران برگزار میشود آموزش کورل میباشد. اگر شما هم میخواهید کورل را به صورت حرفه ای یاد بگیرید و در این حوزه اشتغال یابید میتوانید با مراجعه به صفحه آموزش کورل از فیلم های آموزشی رایگان نهایت بهره را برده و صفر تا صد کورل را یاد بگیرید.

پکیج آموزش فتوشاپ 2020 رایگان

تمرکز اصلی پکیج جامع فتوشاپ بر روی آموزش ابزارهای فتوشاپ 2020 است و در طی 62 درس در قالب پروژه هایی تکنیک ها و ابزارهای فتوشاپ را می آموزید.

برای خلق تصاویر حرفه ای در فتوشاپ نیاز به داشتن دو علم است، یکی علم کار با با نرم افزار فتوشاپ و آگاهی کامل نسبت به ابزارهای این نرم افزار قدرتمند که در این دوره سعی شده است به صورت کامل این ابزارها را به شما معرفی کنیم و دیگری هنر خلق تصاویر که برخلاف تصور عموم این هنر نیز قابل یادگیری است و در این آموزش سعی شده است در قالب پروژه هایی این هنر را نیز یاد بگیرید همچنین یکی دیگر از راه های یادگیری هنر بصری دیدن است. همچنین مطالعه در خصوص سبک های مختلف طراحی است.

در این پکیج آموزشی سعی شده است تمامی ابزارهای فتوشاپ 2020 به صورت عملی و کاربردی آموزش داده شود، عنوان های آموزش را در زیر بخوانید و آموزش هایی که قفل آن باز است را ببینید تا متوجه کیفیت عالی این پکیج آموزشی شوید.

پیش نیاز این دوره آموزش فتوشاپ 2020 چیست؟

در دوره ای که پیش روی شما است به آموزش جامع photoshop از مباحث مقدماتی تا پیشرفته خواهیم پرداخت که می تواند تمامی افراد با هر سطحی از آشنایی با این نرم افزار را به یک طراح حرفه ای تبدیل کند.

اهداف پکیج جامع آموزش فتوشاپ 2020 چیست؟

دانشجویان عزیز پس از گذراندن این پکیج آموزشی به راحتی می توانند دانش خود را به درآمد تبدیل کنند و هرگونه پروژه گرافیکی را به کمک آموخته های خود به صورت کاملا حرفه ای و بی نقص انجام دهند. به طور خلاصه می توان گفت دانشجویان پس از به اتمام رساندن این دوره می توانند به شکل های مختلف درآمدزایی خود را آغاز کنند.

پیشنهاد بررسی : آموزش فتوشاپ حرفه ای برای عکاسی رایگان

آموزش فتوشاپ رایگان pdf

یکی از ابزار های آموزشی که میتوان با استفاده از آن نکات آموزشی کار با فتوشاپ را یاد گرفت بهره گیری از فایل آموزش فتوشاپ رایگان pdf میباشد. با استفاده از آموزش فتوشاپ رایگان pdf میتوان تمامی نکات آموزشی مرور کرد و به آن ها تسلط یافت. از دیگر مزایا آموزش فتوشاپ رایگان pdf این است که شما میتوانید بدون محدودیت های زمانی و مکانی پاسخ بسیاری از سوالاتی که در حین کار با فتوشاپ در ذهن تان شکل میگیرد را بیابید.

در دوره های آریا تهران فایل جامع آموزش فتوشاپ رایگان pdf در اختیار کارآموزان قرار داده میشود که کلیه نکات تدریس شده در کلاس در این فایل گنجانده شده است و افراد میتوانند با مرور نکات به بخش های مختلف و ابزار های متنوع فتوشاپ تسلط یابند.

پیشنهاد مطالعه: برای کسب اطلاعات بیشتر هم می توانید از مقاله فتوشاپ چیست استفاده کرده و هم از دانلود کتاب آموزش فتوشاپ از مبتدی تا پیشرفته لذت ببرید.

آموزش آنلاین فتوشاپ

حالا که با قدرت و جایگاه فتوشاپ آشنا شده‌ایم، پس جای تعجبی ندارد اگر بدانید که منابع آنلاین زیادی به آموزش این برنامه پرداخته‌اند. درواقع استفاده از این آموزش‌های آنلاین یک فرصت طلایی برای یادگیری فتوشاپ است. اما شاید به دلیل پراکندگی و گستردگی این منابع، پیدا کردن بهترین سایت آموزش فتوشاپ تصویری چالش بزرگی باشد و باعث سردرگمی کاربران شود. به همین منظور تصمیم گرفته‌ایم که شما را با آموزش‌های آموزشگاه فتوشاپ آریا تهرانآشنا کنیم تا مسیر یادگیری این برنامه را برایتان هموار کنیم.

تاریخچه فتوشاپ

اولین نسخه این برنامه در فوریه ۱۹۹۰ توسط برادران توماس و جان نول توزیع شد. داستان از آنجایی شروع می شود که پدرشان، معلم دبیرستان، گلن نول، علاقه زیادی به عکاسی دارد. این دو پسر در نهایت علاقه بیشتری به این رشته پیدا کردند، و گلن و دو فرزندشان در سال ۱۹۷۸ با خرید کامپیوتری که توسط اپل تولید شده بود، علاقه زیادی به کامپیوتر پیدا کردند.

در سال ۱۹۸۷ ، توماس یکی از مدل‌های جدید اپل   را خرید تا به او در نوشتن پایان‌نامه دکتری خود با عنوان «پردازش تصویر دیجیتال» کمک کند. توماس که از اینکه نمی تواند مقیاس خاکستری را در تصاویر نمایش دهد، ناامید شده بود، شروع به نوشتن کد برای شبیه سازی آنها روی نمایشگر کرد. در طول تعطیلات مشترک خود، برادرش جان مجذوب نتایج کار توماس در این زمینه شد، به خصوص که این روال ها به طرز شگفت انگیزی شبیه ابزارهای ویرایش موجود در برنامه بود جان در   کار می کرد. این علاقه مشترک در تصمیم این دو برای ایجاد یک بسته گرافیکی برای رایانه های شخصی تحقق یافت.

اولین نسخه از نتیجه کار این دو برادر “نمایش” نام داشت. به آرامی، به دلیل نیازهایی که در طول مسیر ایجاد شد، حتی این نسخه اول شامل واردات و صادرات فرمت های مختلف و حتی تصحیح گاما بود. در سال ۱۹۸۸ ، این بسته به عنوان فتوشاپ شناخته شد و هر دو شروع به تلاش برای ایجاد یک پایگاه تجاری برای راه اندازی یک تجارت کردند.

منابع:

منبع: بهترین سایت آموزش فتوشاپ

منبع: آموزش فتوشاپ رایگان 2022

منبع: پکیج

برای یادگیری فتوشاپ سایت های زیادی وجود دارد اما در این صفحه میخواهیم به شما بهترین سایت آموزش فتوشاپ را معرفی کنیم تا بتوانید در سریع ترین زمان کار با بخش های مختلف فتوشاپ را یاد بگیرید و به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید. اگر میخواهید با دریافت مدرک فنی حرفه ای بین المللی صفر تا صد فتوشاپ را یاد بگیرید و در این حوزه به سرعت اشتغال یابید و کسب درآمد کنید آموزشگاه آریا تهران در سایت www.aryatehran.com شرایط آموزشی استثنایی را برای شما فراهم کرده است. شما میتوانید برای دریافت مشاوره رایگان جهت شرکت در مناسب ترین دوره آموزشی با شماره های ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ الی ۷ تماس بگیرید.

فتوشاپ چیست

نرم افزاری است که برای ویرایش تصاویر دیجیتال بر روی کامپیوتر استفاده می شود،برنامه ای که توسط شرکت آمریکایی  تولید و توزیع شده است و به ویژه برای افراد و  حرفه ای در این زمینه طراحی شده است ودر بهترین کلاس فتوشاپ در تهران مورد استفاده قرار میگیرد ، همانطور که امروزه شناخته شده است ، در خط مقدم بازار نرم افزارهای ویرایش دیجیتال،

چرا فتوشاپ؟

فتوشاپ یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های کمپانی ادوبی است که تا به امروز هیچ نرم‌افزار دیگری نتوانسته جایگزین آن شود! به خصوص وقتی صحبت از ساخت، طراحی و ویرایش تصاویر بیت‌مپ (رَستر) است. چراکه این برنامه به طور ویژه مختص کار با تصاویر پیکسلی است. البته طراحی گرافیک‌های وکتوری (برداری) نیز در بعضی از زمینه‌ها (مثل طراحی لوگو) در فتوشاپ امکان‌پذیر است. اگر بخواهیم ویژگی‌های فتوشاپ را به طور خلاصه مرور کنیم، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

ارائه مجموعه‌ای بی‌نظیر از ابزارها، افکت‌ها و قابلیت‌ها (لازم به ذکر است که هر از چندگاهی که نسخه جدید فتوشاپ روانه بازار می‌شود، بر تعداد و قدرت این ابزارها و قابلیت‌ها افزوده می‌شود). رابط کاربری راحت و خوش‌دست قابلیت کار روی تصاویر به صورت لایه‌ای قابلیت خروجی رفتن از کار با فرمت‌های مختلف و … .

از فتوشاپ در کجا استفاده کنیم؟

فتوشاپ به عنوان قدرتمندترین نرم افزار گرافیکی هر کاری که بخواهید را انجام می دهد بسیاری از کسب و کارها و بیزینس ها نیاز به طراحانی ماهر و زبر دست دارند و از آنجایی که آموزش فتوشاپ این طراحان را وارد این حوزه می کند کافه آرتک افتخار این را دارد که بیش از ۱۲۰۰ نفر شاغل را هم اکنون در کسب و کارهای ایرانی و غیرایرانی تربیت و تعلیم داده است.

آموزش فتوشاپ را می توانید در فضای مجازی و به آدرس Artech.cafe مشاهده کنید و ارتباط صمیمی تری با تدریس کننده داشته باشید هر آنچه در نزدیک خود می بینید دارای طراحی ست که شما به عنوان یک طراح نیز می توانید آن ها را انجام دهید. از طراحی پست برای شبکه های مجازی تا ادیت عکس برای گالری ها و یا حتی طراحی سایت را می توانید با دیدن این دوره به راحتی انجام دهید.

پیشنهاد مطالعه: سایز کارت ویزیت در فتوشاپ

شغل هایی که به مهارت فوتوشاپ نیاز دارند

طراح گرافیک

اگر شما در کار با فوتوشاپ در حد متوسط مهارت دارید می توانید در تعداد زیادی از شرکت ها استخدام شده و کارهای گرافیکی آن ها مثل: ساخت عکس، ساخت بنر تبلیغاتی و … را انجام دهید.

مربی فوتوشاپ

اگر شما به فوتوشاپ تسلط دارید می توانید در آموزشگاه های مختلف در سطوح مبتدی تا پیشرفته به آموزش فوتوشاپ بپردازید و از این راه کسب درآمد کنید.

کار در آتلیه

یکی از مهارت های مهم و اساسی آتلیه و گالری، مهارت های فوتوشاپ است. با داشتن مهارت هایی در ادیت عکس می توانید در گالری ها و آتلیه ها مشغول به کار شوید و نکات بسیاری را بیاموزید که با استفاده از آن ها در آینده می توانید شغل پر درآمد تری داشته باشید.

تولید محتوا برای پیج های اینستاگرام

بسیاری از پیج های اینستاگرام برای تولید پست نیاز به فتوشاپ کار ماهر دارند. شما می توانید با انجام این کار نیز کسب درآمد کنید.

انجام پروژه های مختلف

 شما می توانید در خانه با گرفتن پروژه های مختلف از شرکت ها کسب درآمد کنید. حتی اگر پروژه ای دریافت نکردید می توانید با مراجعه با سایت ها فریلنسری مثل پونیشا پروژه دریافت و کسب درآمد کنید.

طراحی ui و ux وب سایت

در نگاه اول شاید این کار با فوتوشاپ ارتباطی نداشته باشد اما آشنایی با فوتوشاپ به معنای آشنایی با رنگ ها و ترکیب آن هاست در نتیجه شما می توانید یک سایت کاربرپسند و زیبا طراحی کنید.

طراحی لوگو

امروزه تمام شرکت ها و کسب کارهای کوچک و بزرگ برای شناخته شدن نیاز به لوگو دارند و اکثر آن ها نمی توانند خودشان لوگو طراحی کنند. بنابراین با داشتن مهارت های فوتوشاپ، فقط کافی است کمی خلاقیت چاشنی آن کنید تا سیل مشتری ها روانه شما شود.

طراحی فونت

یکی دیگر از راه های کسب در آمد طراحی فونت است. کابران زیادی برای تولید محتوا در وب سایت های خود یا پیج های اینستاگرام و … به فونت های جذاب، خوانا و متفاوت نیاز دارند. شما می توانید فونت های متفاوت فارسی و انگلیسی طراحی کنید و آن ها را برای فروش در سایت های مختلف قرار دهید.

طراحی جلد کتاب

یکی دیگر از فعالیت های حوزه مهارت های فوتوشاپ طراحی جلد برای کتاب است. اگر علاقمند باشید، می توانید با انتشارتی های مختلف همکاری کرده و جلد های زیبا و خلاقانه زیادی طراحی کنید.

ساخت انیمیشن

اگر در فوتوشاپ تخصص داشته باشید می توانید کرکترهای انمیشی طراحی کنید و با کرکترهای که ساخته اید انمیشن دو بعدی بسازید.

طراحی سربرگ و ست های اداری

ست های اداری به اقلامی گفته می شود که طرح یکسانی دارند. شما می توانید با استفاده از لوگو و رنگ بندی ثابت اقلام زیادی طراحی کنید از جمله: سربرگ های مخصوص، جلد دفترچه و سر رسید، طرحی مناسب برای خودکار و…

کاربرد‌های نرم افزار فتوشاپ (Photoshop)

کاربرد فتوشاپ در معماری

 نرم افزار فتوشاپ از جمله نرم‌افزار­‌های ضروری برای طراحان و معماران است که در زمینه‌ی شیت بندی ، پست پروداکشن، ایجاد رند‌ر­ها، ایجاد حجم کامل معماری و… کاربرد دارد. طراح در مبحث پست پروداکشن توانایی ایجاد نورپردازی و نسبت دادن مصالح مورد نظر را دارد؛ همچنین این امکان برای کاربر فراهم است که چیدمان­‌های  نقشه­‌ها و تصاویر را ایجاد کند.

کاربرد فتوشاپ در تبلیغات وگرافیک

فتوشاپ در طراحی ژورنال­‌ها و برشور­‌ها، طراحی لوگو، طراحی پوستر­‌های تبلیغاتی و سینمایی، انیمشین، تولید اتیکت و کارت ویزیت کابرد دارد.

کاربرد فتوشاپ در عکاسی

از این نرم‌­افزار در عکاسی برای بالابردن کیفیت تصاویر، امکان حذف و اصلاح تصاوی، ساخت عکس­‌های تبلیغاتی و خلاقانه، روتوش تصاویر و رفع نواقص عکس، ایجاد رنگ، اصلاح روشنایی و کنتراست تصاویر استفاده می­‌شود.

کاربرد آموزش فتوشاپ در طراحی سایت

در طراحی وب امکان بهینه‌­سازی تصاویر، ایجاد المان­‌های متفاوت، صفحه‌­آرایی و اصلاح تصاویر وجود دارد و همچنین یکی از عواملی که باعث بازدید کاربران از صفحات می­‌شود استفاده از زمینه­‌ها و تصاویر منحصر‌­به‌فرد و جذاب در سایت شما است. طراحان سایت برای ایجاد قالب­‌های جذاب و متنوع ابتدا طرح سایت خود را با فتوشاپ طراحی کرده و بهتر می‌­توانند نواقص آن را برطرف و یک صفحه کاربر پسند کد نویسی کنند.

چگونه فتوشاپ را یاد بگیریم

خب با سئوال عجیبی روبرو هستیم. یادگیری فتوشاپ اصلا کار ساده است نیست.کار سختی هم نیست!یعنی نرم افزاری است که اگر قلق های آن را بدانید به سادگی می توانید در آن حرفه ای شوید.کافی است استاد کارکشته ای ، آنها را به شما آموزش دهد تا به سادگی از پس آن بر بیایید.برای یادگیری فتوشاپ بهتر است ابتدا ابزار های را فرا بگیرید، سپس به سراغ ترکیب ابزار ها و خلق اثر بروید.

پس بیایید ساده بگوییم که چگونه فتوشاپ را یاد بگیرید؟ واقعیت است که یادگیری فتوشاپ با کتاب و فیلم و جزوه ، بسیار دشوار است و در نهایت ما به شما توصیه می کنیم که به سراغ موسسات آموزش کامپیوتر بروید.به هر حال دیر یا زود ، باید بتوانید شخصا از پس فتوشاپ بر بیایید و مشکلات خود را در این نرم افزار برطرف کنید.

حتما می پرسید که خب حداقل در تهران ، ده ها آموزشگاه کامپیوتر است ، کدام را انتخاب کنیم و چرا باید این آموزشگاه انتخاب شود.خصوصیات یک آموزشگاه خوب فتوشاپ چیست و حرفه ای ترین آموزشگاه آموزش فتوشاپ کدام است.ما سعی کرده ایم به این سئوال با دادن یک سری پارامتر ها ، به شما پاسخ دهیم.با ما همراه باشید.

آموزشگاه فتوشاپ در تهران

در این مطلب بهترین آموزشگاه های برگزار کننده کلاس های آموزش فتوشاپ در تهران و شهرهای بزرگ ایران هم به صورت آنلاین اینترنتی و هم حضوری از مبتدی تا حرفه ای را معرفی می کنیم. این آموزشگاه ها هم بهترین اساتید فتوشاپ را دارند هم بهترین قیمتها و هم بهترین پشتیبانی ممکن! از این بابت مطمئن باشید و فقط از یادگیری فتوشاپ لذت ببرید!

در ادامه با بهترین آموزشگاه های فتوشاپ تهران آشنا خواهید شد.

آموزشگاه آریا تهران

آموزشگاه آریا تهران با بیشت از 20 سال سابقه، یکی از بهترین سایت های آموزش فتوشاپ در ایران است. این مجموعه تمام آموزش های خود را در قالب آموزش های حضوری، آنلاین و پکیج های آموزش ارائه کرده است.

آدرس وب سایت: www.aryatehran.com

شماره تماس های: 02166919633 الی 7 – 09020055503 – 03974949774

آدرس مجموعه: تهران. خیابان آزادی، خیابان توحید، پلاک 75 ( نیش کوچه شهید حاج رضایی). واحد 2.

چرا آموزشگاه فتوشاپ آریا تهران؟

برای این که تصمیم‌گیری در مورد انتخاب بهترین سایت آموزش فتوشاپ ایران برایتان راحت‌تر باشد، در ادامه با ویژگی‌های دوره‌های آموزشگاه فتوشاپ آریا تهرانبیشتر آشنا می‌شویم.

آشنایی عملی با انواع پروژه‌ها

تأکید آموزشگاه فتوشاپ آریا تهرانهمواره بر این است که دوره‌های خود را به‌صورت پروژه‌محور تولید کند. چراکه در غیر این صورت، هنرجویان فقط یک سری مباحث را به‌صورت کلی یاد می‌گیرند و وقتی با یک پروژه واقعی رو‌به‌رو می‌شوند، نمی‌دانند دقیقاً باید از کجا شروع کنند، از چه تکنیک‌ها و ابزارهایی استفاده کنند و نهایتاً نقطه پایان کار را کجا بگذارند؟ در دوره‌های پروژه‌محور خانه فتوشاپ، صفر تا صد ساخت چندین پروژه متنوع را آموزش خواهید دید.

مدرسین باتجربه

آموزشگاه فتوشاپ آریا تهراندر انتخاب مدرسین خود دقت و استانداردهای ویژه‌ای دارد. به همین خاطر نیز مدرسین دوره‌های آموزشگاه فتوشاپ آریا تهرانفقط به‌صورت تئوری با مباحثی که آموزش می‌دهند آشنا نیستند؛ بلکه مدت‌هاست در حوزه‌های تخصصی خود مشغول فعالیت و کسب درآمد هستند. از این رو با نیاز بازار کار روز و تکنیک‌هایی که در عمل مورد نیازند آشنا هستند. پس تلاش می‌کنند دانش و تجربه خود را در اختیار هنرجویان گرامی آموزشگاه فتوشاپ آریا تهرانقرار دهند.

امکان ارسال تیکت

احتمالاً وقتی به‌دنبال بهترین سایت برای آموزش فتوشاپ آنلاین هستید، یکی از مهم‌ترین چالش‌هایتان نحوه ارتباط‌گیری با مدرس دوره است؛ این که سؤالات و ابهاماتتان را چگونه می‌‎توانید مطرح کنید؟ در آموزشگاه فتوشاپ آریا تهرانبرای رفع این چالش و اطمینان از باقی نماندن ایراد و ابهام، می‌توانید از تیکت‌های پشتیبانی استفاده کنید.

بهره‌مندی از آپدیت‌های دوره

آموزشگاه فتوشاپ آریا تهراندوره‌های خود را بعد از انتشار رها نمی‌کند و همیشه در تلاش است که آنها را بهتر و پخته‌تر کند. از طرف دیگر، هرازچندگاهی در شاخه‌های مختلف مرتبط با فتوشاپ، ترندها و تکنیک‌های جدیدی شایع می‌شوند. یادگیری این تکنیک‌ها می‌تواند قدرت شما را در کسب درآمد بیشتر کند. به این دو دلیل است که این مجموعه هر چند وقت یک بار (در مورد بعضی از دوره‌ها به‌صورت ماهیانه یا مناسبتی) آموزش‌های جدیدی را به‌عنوان آپدیت به دوره اضافه می‌کند.

شایان ذکر است که دانشجویان قبلی دوره هم به لینک دانلود به‌روزرسانی‌ها دسترسی خواهند داشت. بنابراین بدون نیاز به ثبت نام مجدد یا پرداخت هزینه‌ مجدد، به آموزش‌های به‌روز و جدید دسترسی خواهید داشت.

همراه بودن در ادامه مسیر

آموزشگاه فتوشاپ آریا تهرانهمواره سعی کرده و می‌کند که شاخه‌های تخصصی مرتبط با فتوشاپ را هم پوشش دهد. به همین خاطر اگر به دنبال بهترین سایت آموزش فتوشاپ ایرانی هستید که بتوانید از نقطه شروع تا متخصص شدن، از آموزش‌های آن بهره‌مند باشید، آموزشگاه فتوشاپ آریا تهرانمی‌تواند همراهی شما باشد.

به عنوان مثال می‌توانید دنیای گرافیک را با یادگیری فتوشاپ و تسلط بر آن شروع کنید. سپس بسته به حوزه مورد علاقه خود، از بین دوره‌های ادیت آتلیه، تصویرسازی، کالیگرافی و … گزینه ایدئالتان را انتخاب کنید. سپس برای تکمیل دانش خود نیز می‌توانید دوره‌های تکمیلی آن حوزه را بگذارید. مثلاً در حوزه «آتلیه و عکاسی»، بعد از گذراندن خود دوره «آموزش جامع فتوشاپ»، می‌توانید به‌ سراغ دوره «آموزش سیر تا پیاز روتوش» بروید. بعد هم این انتخاب را دارید که برای گسترش مهارت‌های خود دوره‌های «آموزش ادیت روسی»، «آموزش جامع طراحی آلبوم دیجیتال» و … را بگذرانید.

دوره‌های آموزشگاه فتوشاپ آریا تهران به چه صورت برگزار می‌شوند؟

 اگر در جست‌و‌جوی بهترین سایت آموزش فتوشاپ انلاین هستید، باید این نوید را به شما بدهیم که تمامی آموزش‌های مجموعه آموزشگاه فتوشاپ آریا تهرانبه‌صورت آنلاین تقدیم شما عزیزان می‌شوند. اما نحوه برگزاری این دوره‌ها دقیقاً به ‌چه ترتیب است؟

وقتی شما در یکی از دوره‌های خانه فتوشاپ، به‌عنوان بهترین سایت آموزش فتوشاپ ثبت نام می‌کنید، لینک‌های دانلود ویدئوهای دوره در پنل کاربریتان در اختیارتان قرار می‌گیرد. به‌علاوه معمولاً فایل‌های پروژه‌های دوره نیز در کنار ویدئوها ارائه می‌شوند. بنابراین با کلیک روی لینک‌های دانلود مربوطه، هم ویدئوهای دوره را خواهید داشت و هم فایل‌های مربوطه را.

لازم است تأکید کنیم که بعد از ثبت نام در دوره‌های خانه فتوشاپ، «تمام» ویدئوها را در اختیار خواهید داشت. بنابراین این که این ویدئوها را ظرف چه مدتی و با چه سرعتی مشاهده کنید، کاملاً به خودتان بستگی دارد.

سرفصل­‌های دوره حرفه‌­ای آموزش فتوشاپ از مقدماتی تا پیشرفته در تهران

معرفی فتوشاپ و محیط آموزش اضافه کردن تصویر و خروجی آن آشنایی با سربرگ­­‌های فتوشاپ (edit,file,help,select,window,view) کار با جعبه ابزار آشنایی با لایه‌­ها آموزش براش­‌ها کار با پلت رنگی و گرادینت کار با استایل­‌ها و نوشته معنی و مفهوم رزولوشن آموزش روتوش تصویر آشنایی با اصلاح رنگ معرفی انواع فیلتر­‌های تصویر آموزش کار با ماسک ترکیب تصاویر طراحی پوستر تبلیغاتی آموزش طراحی لوگو آموز طراحی سه بعدی و…

ارائه مدرک معتبر و بین المللی فتوشاپ

نرم افزار فتوشاپ یکی از نرم افزار­های پر­کاربرد و معروف است که با یادگیری و دریافت مدرک معتبر مزایای بسیاری برای شما و آینده تان خواهد داشت. که پیدا کردن شغل و کسب در آمد، داشتن امتیاز لازم برای مهاجرت به کشور­های خارجی، افزایش مهارت و خلاقیت در طراحی، ایجاد‌ کارهای هنری، اصلاح اشتباهات عکاسی و… می­‌باشد.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال مدرک بین المللی فتوشاپ هستید، همین حالا اقدام کنید.

هزینه کلاس­‌های آموزش فتوشاپ در تهران

قیمت کلاس‌های فتوشاپ بستگی به عوامل مختلفی مانند اعتبار آموزشگاه، تعداد جلسات، حضوری یا غیر حضوری بودن کلاس­‌ها و همچنین به اساتید ومدرک ارائه شده بستگی دارد. جهت اطمینان می­‌توانید با کارشناسان و مشاوران آموزشگاه‌­ها از طریق شماره‌تلفن تماس بگیرید و یا به سایت آن­‌ها مراجعه کنید.

آموزشگاه کامپیوتر پایا

آموزشگاه کامپیوتر پایا (شعب شرق، غرب و شمال تهران) آدرس و شماره تماس: تهران، میدان توحید، خیابان ستارخان، بین باقرخان و پاتریس، پلاک 197. 02166921932 و 09362108861

آموزشگاه کامپیوتر پرتو

آموزشگاه کامپیوتر پرتو (مرکز تهران) آدرس و شماره تماس: خیابان انقلاب، بین خیابان دانشگاه و خیابان ابوریحان، روبروی سینما سپیده، ساختمان فروردین، طبقه 6، واحد 22. 02166980082 و 02166980084

آموزشگاه عصر نخبگان

آموزشگاه عصر نخبگان (تهران) آدرس و شماره تماس: خیابان پیروزی، صد متر بعد از مترو ابن سینا، به سمت کلاهدوز، پلاک 866، طبقه اول. 02133345339 و 02133786425

آموزشگاه پویاگران

آموزشگاه پویاگران (غرب تهران) آدرس و شماره تماس: تهرانسر، خیابان نفت جنوبی، خیابان 32(عبداله طربی) پلاک 54، واحد1. 09387610461 و 02144592215

مجتمع آموزشی علم پرور

مجتمع آموزشی علم پرور (مرکز تهران) آدرس و شماره تماس: خیابان انقلاب، چهارراه ولیعصر(عج)، نبش برادران مظفر شمالی، پلاک 915. 02166410225 و 02166951965

آموزشگاه جهش رایانه

آموزشگاه جهش رایانه (غرب تهران) آدرس و شماره تماس: تهرانسر،بلوار لاله ،پلاک 107 ، طبقه دوم ،آموزشگاه جهـش رایانه. 02144533874 و 09377669923

موسسه آینده برتر

موسسه آینده برتر (شرق تهران) آدرس و شماره تماس: تهران نو، پایین تراز میدان امامت، نبش خیابان عبدالعظیمی، پلاک 101، واحد 2. 02177163338 و 02177151273

آموزشگاه فتوشاپ توانا تهران

آدرس آموزشگاه: تهران منطقه 20- میدان شهرری ابتدای خیابان 24 متری رازی ک تهرانی پ14 تلفن: 55922796-55922797- 09370701395-09127701603

آموزشگاه فتوشاپ فاوا گستر تهران

آدرس آموزشگاه: میدان انقلاب – جنب سینما مرکزی – کوچه مهرناز – ساختمان ۱۱۰ – طبقه چهارم – واحد ۳۲ تلفن:0216653592

آموزشگاه فتوشاپ نگین دانش پایا تهران

آدرس آموزشگاه: شعبه 1: چهارراه ولیعصر – نبش خیابان مظفر شمالی شعبه 2 : خیابان پیروزی – ابتدای خیابان پنجم نیرو هوایی تلفن: 09124082049 – 09038388644

خصوصیات بهترین آموزشگاه فتوشاپ

برای اینکه بگوییم یک موسسه آموزشی یا آموزشگاه کامپیوتر ، بهترین آموزشگاه فتوشاپ است، شاید باید پارامتر مهمی را در نظر بگیریم ، آن هم پارامتر استادی است که دوره را تدریس می کند. در کنار سیستم های به روز و مناسب ، محیط آموزشی آرام و آرامش بخش ، سرفصل های درست و اصولی و کم بودن تعداد شرکت کنندگان در کلاس ، شاید مدرس دوره ها، مهمترین پارامتر یک آموزشگاه خوب فتوشاپ است.

استاد با تجربه ، کاربلد و متخصص در تدریس و کلاس داری ، شاید با اهیمت ترین پارامتر برای انتخاب یک موسسه برای تدریس باشد. اینکه چگونه متوجه شویم ، یک استاد ، بهترین استاد فتوشاپ است ، تنها یک راه دارد و آن هم مشاهده نمونه کار های دانشجویان آن استاد است.نمونه کار های دانشجویان، هرگز به شما دروغ نمی گویند. پیشنهاد می کنیم نمونه کار های دانشجویان آکادمی پرتو را ببینید.

بهترین سایت آموزش فتوشاپ

برای آن که بتوانید صفر تا صد فتوشاپ را به صورت حرفه ای یاد بگیرید نیاز است از منابع آموزشی تخصصی و باکیفیت بهره مند شوید تا در زمان و هزینه خود حداکثر صرفه جویی را کرده باشید. بهترین سایت آموزش فتوشاپ در ایران سایتی است که توانسته باشد رضایت کارآموزان خود را جلب کرده باشد و شرایط ورود به بازار کار و کسب درآمد را برای آن ها فراهم کرده باشد.

آریا تهران با نظر کارآموزان و کسب 100% رضایت آن ها توانسته عنوان بهترین آموزشگاه فتوشاپ را به خود اختصاص دهد. در آریا تهران برترین اساتید فتوشاپ کشور حضور دارند و صفر تا صد فتوشاپ در ورژن های مختلف را به کارآموزان آموزش میدهند. از خدمات آموزشی ارزنده ای که آریا تهران به علاقه مندان ارائه میدهد ارائه فیلم های آموزشی رایگان و امکان دریافت مدرک فنی حرفه ای بین المللی فتوشاپ به کاراموزان میباشد.

در صفحه آموزش فتوشاپ در سایت آریا تهران ده ها فیلم آموزش مقدماتی تا پیشرفته فتوشاپ قرار داده شده است و شما میتوانید با مشاهده این فیلم های آموزشی رایگان کار با نرم افزار فتوشاپ را یاد بگیرید. سایت آریا تهران به دلیل ارائه انواع آموزش های رایگان فتوشاپ و فراهم سازی اشتغال کارآموزان و علاقه مندان توانسته است در رتبه برتر بهترین سایت آموزش فتوشاپ ایران قرار گیرد.

شما میتوانید با مراجعه به سایت آریا تهران صفر تا صد فتوشاپ و نرم افزار های گرافیکی و کامپیوتری را یاد بگیرید و در سریع ترین زمان به اهداف خود دست یابید.

بهترین سایت آموزش فتوشاپ در ایران

در ادامه به معرفی بهترین سایت های آموزش فتوشاپ در ایران می پردازیم. البته جلو تر بهترین سایت های آموزش فتوشاپ در دنیا را نیز معرفی کرده ایم.

سایت فتوشاپ آریا تهران

آموزشگاه آریا تهران با بیشت از 20 سال سابقه، یکی از بهترین سایت های آموزش فتوشاپ در ایران است. این مجموعه تمام آموزش های خود را در قالب آموزش های حضوری، آنلاین و پکیج های آموزش ارائه کرده است.

آدرس وب سایت: www.aryatehran.com

شماره تماس های: 02166919633 الی 7 – 09020055503 – 03974949774

آدرس مجموعه: تهران. خیابان آزادی، خیابان توحید، پلاک 75 ( نیش کوچه شهید حاج رضایی). واحد 2.

آدرس اینستاگرام: پیج اینستاگرام آریا تهران

سایت فرادرس

گامهای نخست راه اندازی پروژه فرادرس، در سال ۱۳۸۷ با ارایه آموزش های مرتبط با هوش مصنوعی و برنامه نویسی برداشته شد. فرادرس، پس از مدت کوتاهی، در زمستان ۱۳۹۰، توانست عنوان بهترین پروژه آنلاین آموزشی ایران به انتخاب کاربران را در چهارمین جشنواره وب ایران کسب کرده و در ادامه به صورت گام به گام، مسیر تبدیل شدن به بزرگترین پلتفرم دروس دانشگاهی کشور را طی کرد.

تصویرگران پویا اندیش

آموزشگاه تصویرگران پویا اندیش با ۲۵ سال سابقه آموزش در رشته های : هنرهای تجسمی ، آموزش عکاسی ، تصویرسازی ، نقاشی ، آموزش موشن گرافیک ، مجسمه سازی ، سفالگری ، طراحی داخلی ، جواهرسازی ، طراحی لباس و آموزش نرم افزارهای : افترافکت ، فتوشاپ ، تری دی مکس ، اتوکد کلاس های کودکان شامل : آموزش رباتیک کودکان ، آموزش سفالگری کودکان ، نقاشی کودکان ، آموزش موسیقی کودکان ( ارف ، پیانو ، ارگ ، ویولن ) ، آموزش زبان انگلیسی کودکان .

مجله خانه فتوشاپ

اگر مشتاق پیدا کردن بهترین سایت آموزش فتوشاپ رایگان هستید، ما مجله خانه فتوشاپ را به شما معرفی می‌کنیم. در این مجله به جدیدترین و کاربردی‌ترین مطالب و آموزش‌های فتوشاپ دسترسی خواهید داشت. در مجله خانه فتوشاپ به مهم‌ترین و به‌روزترین سبک‌ها، مهارت‌ها یا به‌روزرسانی‌های برنامه فتوشاپ پرداخته می‌شود. علاوه بر این آموزش‌های تصویری گام به گام رایگان را نیز می‌توانید در مجله خانه فتوشاپ پیدا کنید که یک تکنیک یا کاربرد خاص را به صورت تصویر و به طور کامل آموزش می‌دهد. به عنوان مثال آموزش زیر یکی از آموزش‌های تصویری گام به گام در مجله خانه فتوشاپ است.

هامان

 با هدف انتقال تجارب و دانش ذخیره شده در شرکت راهکارهای مهندسی هامان برآن شدیم تا مجموعه ای کوچک زیر مجموعه شرکت راه اندازی کنیم تا قدمی هر چند کوچک در کمک به جویندگان علم و دانش برداشته باشیم.

وب ‌سایت کادر آموزش

در وب‌سایت کادر آموزش فتوشاپ را به زبان فارسی ساده بیاموزید.

اگر دوست دارید که به زبان فارسی فتوشاپ را فرا بگیرید می‌توانید به کادر آموزش مراجعه کنید. این سایت یکی از بهترین وب‌سایت‌های فراگیری فتوشاپ است که دارای یک پیج فعال در اینستاگرام نیز هست. کادر آموزش وب‌سایتی است که شما می‌توانید آموزش‌های مقدماتی فتوشاپ را به صورت رایگان در آن یاد بگیرید و برای فراگیری پیشرفته به خرید پکیج آموزشی زیر و بم اقدام کنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید افراد زیادی، دانشجوی مستقیم این سایت بوده‌اند و با استفاده از آموزش‌های کادر آموزش، جذب بازار کار و وارد کار در حوزه‌ی طراحی شده‌اند.

موسسه آموزش عالی آزاد هادی

موسسه آموزش عالی آزاد هادی از سال ۱۳۷۹ با اخذ مجوز فعالیت از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، فعالیت خود را در برگزاری دوره های آموزشی در زمینه کامپیوتر آغاز نمود و در ادامه از سال ۱۳۸۲ همکاری خود را با دانشگاه جامع علمی کاربردی جهت برگزاری دوره های آموزشی بلند مدت (مقطع دار) در مقاطع کاردانی و کارشناسی ادامه داد.  درحال حاضر این موسسه با راه اندازی هفت دپارتمان مدیریت، برق، اتوماسیون صنایع ، معماری ، دکوراسیون داخلی ، حسابداری و کامپیوتر  فعالیت میکند.

ابزار وردپرس

ابزار وردپرس نام برندی است که شرکت توسعه کیان در شهر یزد برای شروع فعالیت خود در دنیای اینترنت پایه گذاری کرده است. شرکت ما در سال ۱۳۹۵ فعالیت خودش را آغاز نموده است ،و هم اکنون ما یک تیم ۱۰ نفره هستیم که با حداکثر توان برای رضایت شما تلاش می کنیم.

۷learn

سون لرن مرجعی تخصصی برای یادگیری طراحی وب و برنامه نویسی است. ما در سون لرن با بهره گیری از نیروهای متخصص، باتجربه و با تحصیلات آکادمیک بالا، تمام تلاش خود را برای تهیه و تولید آموزش های با کیفیت و حرفه ای انجام می دهیم.

ایباما

ایباما مخفف کلمه بنیاد آموزش مجازی و الکترونیک می باشد. ما را با ایباما٬ باما٬ بنیاد٬ بنیاد آموزش٬ مرکز آموزش مجازی٬ ایرانیان نیز می شناسند. ایباما از سال ۱۳۸۵ یعنی بیش از یک دهه فعالیت مستمر در زمینه دستیابی به ارائه سبک آموزش های نوین و همچنین فناوری اطلاعات و سیستم های مدیریت کیفیت با کادری مجرب در شهر فرهنگ و هنر اصفهان شروع به فعالیت نمود و امروزه با گسترش فعالیت های خود با ایجاد پایگاه های قدرتمند نمایندگی در سراسر کشور و تمامی استان ها و گسترش پایگاه های خود به سایر کشور ها اکنون به جرات بزرگترین شبکه آموزش در کشور می باشد.

بهترین سایت های آموزش فتوشاپ در دنیا

در راستا آموزش کار با فتوشاپ سایت های زیادی فعالیت میکنند که در صورتی که شما به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید میتوانید از انواع سایت خارجی آموزش فتوشاپ بهره مند شوید. با این وجود پیشنهاد ما برای علاقه مندانی که میخواهند سریعتر نکات کار با فتوشاپ را یاد بگیرند این است که از سایت های ایرانی برای شروع آموزش فتوشاپ بهره ببرند زیرا این سایت ها میتوانند سریع تر منظور را به شما برسانند و اهداف شما را سریع تر محقق کنند.

سایت خارجی آموزش فتوشاپ

در صورتی که کار با بخش های مختلف فتوشاپ را بلد هستید میتوانید از انواع سایت خارجی آموزش فتوشاپ رایگان و غیر رایگان مانند Adobe Photoshop Tutorials، پی‌اچ لرن، Udemy و یوتیوب بهره ببرید و در جهت یادگیری نکات تکمیلی و حرفه ای تر اقدام کنید. این سایت ها میتوانند روند حرفه ای تر شدن شما را سریع تر کنند و به شما کمک کنند تا پروژه های تخصصی تری را انجام دهید.

اگر میخواهید تحت آموزش مقدماتی تا پیشرفته فتوشاپ با تدریس برترین اساتید کشور قرار گیرید و با دریافت مدرک فنی حرفه ای بین المللی به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید میتوانند به بهترین سایت آموزش فتوشاپ به نشانی www.aryatehran.com مراجعه کنید و یا از طریق تماس با شماره های ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ الی ۷ مشاوره رایگان دریافت نمایید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

سایت آموزش فتوشاپ adobe.com

وقتی هدف شما یادگیری فتوشاپ است، گاهی اوقات رفتن به خود سایت فتوشاپ بسیار سودمند است. نرم‌افزار فتوشاپ امکان دسترسی به انبوهی از ویدئوها و آموزش‌های عملی برای فراگیری خودش را فراهم می‌کند که به کاربر کمک می‌کند هنگام شروع کار، اصول اولیه را بیاموزد و به سمت تکنیک‌های پیشرفته‌تر پیش برود. آموزش‌ها به صورت رایگان در دسترس هستند، بنابراین می‌توانید در اوقات فراغت از آنها استفاده کنید. برای این کار می‌توانید از مرکز یاری رسانی خود فتوشاپ (help center) استفاده کنید و یا به این بخش از سایت فتوشاپ سر بزنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک Adobe Photoshop Tutorials کلیک کنید.

سایت آموزش فتوشاپ Photoshop Essentials

آموز‌ها و درس‌های Photoshop Essentials  که معنای آن ملزومات فتوشاپ است برای مبتدیان مناسب است. می‌توانید مستقیماً از طریق سایت یا با بازدید از کانال آن در یوتیوب به اطلاعات دسترسی پیدا کنید. برخی از اطلاعات این سایت مانند نحوه‌ی باز کردن تصاویر با استفاده از نرم‌افزار، ابتدایی و اولیه هستند در حالی که برخی دیگر بر روی ویرایش‌ فانتزی عکس‌ها مانند گذاشتن چشم‌های رنگین کمانی برای عکس افراد تمرکز می‌کند. این سایت هم یکی از بهترین سایت های آموزش فتوشاپ در دنیاست که می‌توان از آن استفاده کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک photoshopessentials.com کلیک کنید.

سایت Udemy

سایت Udemy دارای دوره‌های آموزشی مختلفی است که باید برای آنها هزینه پرداخت کنید. اما گزینه‌های رایگان متعددی با تمرکز بر فتوشاپ نیز دارد. بسیاری از این موارد برای مبتدیان مناسب هستند و به طور کلی دارای امتیاز خوبی هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک udemy photoshop کلیک کنید.

سایت آموزش فتوشاپ Trevor Morris Photographics

این سایت در حال حاضر تنها چند آموزش دارد، اما این آموزش‌ها بسیار مفید و کلیدی هستند. شما در این سایت می‌توانید از شورت‌کات‌های کیبورد یا همان میانبرهای صفحه کلید آگاه شوید که این میانبرها برای هر کسی که می‌خواهد فتوشاپ را یاد بگیرد مفید است. زیرا اوقات فشار دادن چند کلید بسیار سریع‌تر از جستجو در منوها است و در زمان صرفه‌جویی کرده و کار شما را سریع و بهتر پیش می‌برد.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک morris-photographics.com کلیک کنید.

مجموعه آموزشی Lynda

لیندا یک سایت آموزشی در یک زمینه نیست بلکه هزاران دوره آموزشی در زمینه‌های مختلف وجود دارد اما بخش اعظمی از این آموزش‌ها را، آموزش فتوشاپ تشکیل می‌دهد.

این سایت را می‌توان بهشت مبتدیان در نظر گرفت چراکه در آن، دوره‌های آموزشی پایه‌ای وجود داشته و نرم‌افزار گسترده فتوشاپ به صورت ساده و فارغ از جزئیات و شاخ و برگ‌های اضافه و پیچیده آموزش داده می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنید.

سایت آموزش فتوشاپ Phlearn

پی‌اچ حروف اختصاری فتوشاپ است و یکی از بهترین سایت های آموزش فتوشاپ در دنیا است. سایت پی‌اچ لرن (ترکیب Ph و learn) به معنای یاد گرفتن فتوشاپ، دارای طیف گسترده‌ای از آموزش‌های ویدیویی است که به شما امکان می‌دهد تکنیک‌های اولیه و پیشرفته‌ی فتوشاپ را بیاموزید و همچنین طیف وسیعی از جلوه‌های ویژه را فرا بگیرید. Phlearn دارای بیش از 450 بخش آموزشی است که اطلاعات کافی را برای یادگیری فتوشاپ به شما می‌دهد. بسیاری از آموزش‌ها رایگان هستند، اگرچه اگر بخواهید در دنیای فتوشاپ غواصی کنید و چیزهای بیشتری را بیاموزید، یک گزینه‌ی اشتراک نیز برای دسترسی بیشتر به شما وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک phlearn photoshop tutorials کلیک کنید.

سایت Floqq

این سایت یک دوره‌ی رایگان آموزشی به نام آموزش فتوشاپ در سی روز (Learning Adobe Photoshop in 30 Days) ارائه می‌دهد. این کلاس به 30 مرحله تقسیم می‌شود و دارای 32 ویدیو (یک ویدیو برای هر مرحله، به همراه یک ویدیوی مقدمه و یک ویدیوی نتیجه‌گیری) است.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک floqq.com کلیک کنید.

وبسایت PSD learning

این وب سایت معروف و محبوب در سال ۲۰۰۸ کار خود را در زمینه آموزش‌های دیجیتال شروع کرد و از همان ابتدا آموزش فتوشاپ پای ثابت مجموعه‌های آموزشی این وب سایت بود.

تقریبا بعید است که شما در سطح اینترنت به دنبال منابعی برای معرفی بهترین سایت‌ های آموزش فتوشاپ باشید و نام این وبسایت را در آن میان نبینید و دلیل این موضوع کیفیت بالای آموزش‌های این سایت به واسطه تجربه فعالیت بالا می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنید.

سایت GCF LearnFree.org

آموزش رایگان در GFCLearnFree.org امکان دسترسی به 10 درس اصلی و پنج نکته‌ی اضافی در مورد فتوشاپ را می‌دهد. این سایت دارای یک مسابقه است که به شما امکان می‌دهد مهارت های خود را آزمایش کنید. این الگوها واقعاً برای مبتدیان در نظر گرفته شده‌اند، اما یادگیری فتوشاپ را از همان ابتدا آسان‌تر می‌کنند. این سایت بخشی از سایت دیگری به نام آموزش جهانی است که در آن به صورت رایگان اطلاعات کافی دیجیتال در اختیار شما قرار می‌گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک edu.gcfglobal.org کلیک کنید.

سایت آموزش فتوشاپ Photoshop Café

یکی دیگر از سایت‌هایی که پر از فیلم‌های آموزشی برای فتوشاپ است، کافه فتوشاپ نام دارد. شما با استفاده از محتوای آموزشی این سایت، می‌توانید کارهای محبوبی مانند بریدن درختان، قرار دادن متن در یک شکل و نحوه‌ی تبدیل یک عکس به طرح مداد را بیاموزید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک photoshopcafe.com کلیک کنید.

سایت Tuts+

سایت Tuts+ چیزی فراتر از اصول اولیه را به شما می‌آموزد و این امکان را برایتان فراهم می‌کند تا تکنیک‌های پیشرفته‌ی فتوشاپ را فرا بگیرید. تکنیک‌هایی که در ساخت ماکت‌هایی از عکس واقع‌گرایانه و تراز کردن عکس‌ها متناسب با فیس‌بوک و ویرایش عکس نمایه‌ی خود برای یک تصویر به کار شما می‌آیند.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک tutsplus.com کلیک کنید.

سایت Design Stacks

وب‌سایت Design Stacks آموزش‌های قابل اشتراک‌گذاری را ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند فتوشاپ را تقریباً از ابتدا تا انتها یاد بگیرید. می‌توانید با اصول اولیه شروع کنید که به شما مفاهیمی مانند لایه‌ها و تیره و روشن کردن تصاویر بدون تاثیر مخرب (non-destructive dodge) را درک کنید و به سمت دستکاری و ادیت عکس، استفاده از جلوه‌های ویژه و طرح‌بندی وب بروید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک designstacks.net کلیک کنید.

سایت Sleek Lens

این وبلاگ عکاسی کاملاً بر آموزش متمرکز نیست، اما موارد زیادی برای یاد گرفتن وجود دارد. برای مثال، می‌توانید یاد بگیرید که چگونه با استفاده از یکی از پست‌ها، به یک عکس دیجیتال آتش اضافه کنید. همچنین توصیه‌های کلی عکاسی، مانند نحوه‌ی گرفتن عکس‌هایی با بالاترین کیفیت در شرایط خاص و همچنین اطلاعات مفید دیگری مانند بررسی دوربین وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک sleeklens.com کلیک کنید.

سایت PluralSight

وب‌سایت PluralSight که اخیراً بخش آموزش دیجیتال (Digital Tutors) را ایجاد کرده است، مجموعه‌ی گسترده‌ای از آموزش‌ها و دوره‌های فتوشاپ را ارائه می‌دهد. برخی از اطلاعات این وب‌سایت برای مبتدیان مناسب است در حالی که برخی دیگر برای دستیابی به اهداف تعیین شده در پروژه، نیاز به آشنایی اولیه با نرم‌افزار دارند. همه‌ی این اطلاعات مفید هستند و اگر می‌خواهید تقریباً هر کاری را که فتوشاپ می‌تواند انجام دهد، یاد بگیرید، این سایت برایتان یک منبع عالی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک pluralsight.com کلیک کنید.

وب سایت Alison

این وب‌سایت مشابه Udemy و دیگر پلتفرم‌های آموزشی، دسترسی به دو دوره‌ی رایگان را فراهم می‌کند که برای کمک به یادگیری فتوشاپ طراحی شده‌اند. این آموزش‌ها ممکن است برای یادگیری چیزهای دیگری مانند راهنماهای عکاسی دیجیتال نیز مفید باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک alison.com کلیک کنید.

سایت آموزش فتوشاپ Photoshop Forums

این وب‌سایت دارای (انجمن‌هایی) است که در آنها می‌توانید فتوشاپ را به صورت رایگان و از اعضای آن جامعه یاد بگیرید. البته انجمن‌های فتوشاپ یک پلتفرم آموزشی سنتی نیست، اما مقدار قابل‌توجهی اطلاعات در دسترس دارند. سایت اکنون بسته است، اما موضوعات همچنان وجود دارند. بنابراین، می‌توانید برای یافتن پاسخ به سوالاتتان در بایگانی‌ها جستجو کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک photoshopforums.com  کلیک کنید.

ویژگی بهترین سایت آموزش فتوشاپ رایگان

همان طور که گفته شد سایت آریا تهران یکی از بهترین سایت های آموزش فتوشاپ رایگان در ایران است که حرفه ای ترین نکات بازار کاری فتوشاپ را به شیوه های نوین به علاقه مندان آموزش میدهد. از ویژگی های بهترین سایت آموزش فتوشاپ رایگان این است که کار با نسخه های مختلف فتوشاپ و قابلیت های متنوع آن ها را به شما آموزش میدهد و شما میتوانید حتی با استفاده از فتوشاپ آنلاین تمامی امور خود را انجام دهید.

اگر میخواهید بدون نیاز به نصب برنامه فتوشاپ از تمامی قابلیت های آن بهره مند شوید و روی هر سیستمی برنامه فتوشاپ را داشته باشید میتوانید با مراجعه به صفحه فتوشاپ آنلاین کار با بخش های مختلف فتوشاپ آنلاین را یاد بگیرید.

دیگر ویژگی بهترین سایت آموزش فتوشاپ رایگان این است که اموزش های خود را متناسب با سرفصل های استاندارد سازمان فنی و حرفه ای کشور تدوین میکند و تمرکز اساتید بر تدریس نیاز های بازار کار میباشد تا افراد بتوانند هم مدرک فنی حرفه ای بین المللی را دریافت کنند و هم برای ورود به بازار کار و کسب درآمد آمادگی لازم را کسب نمایند.

دیگر ویژگی این سایت ها ارائه دوره های جامع آموزشی فتوشاپ در بهترین سایت آموزش فتوشاپ میباشد و افراد میتوانند این اطمینان را داشته باشند که با شرکت در این دوره ها تمامی نکات را یاد گرفته و میتوانند به عنوان نیروی کار حرفه ای وارد بازار کار شوند.

ارائه مدرک معتبر آموزش فتوشاپ و تمرین عملی و پروژه محور نکات آموزشی از دیگر ویژگی های بهترین سایت های آموزش فتوشاپ به زبان فارسی میباشد.

بهترین استاد فتوشاپ

بهترین استاد فتوشاپ ، شخصی است که بتواند مفاهیم را به شما درست و اصولی معرفی کند.برای تشخیص بهترین استاد، بهتر است علاوه بر ادعای خود اساتید، به سراغ نمونه کار های شاگردان آنها برویم.همواره معتقدیم نمونه کار های شاگردان، باید از اساتید هم بهتر باشد چرا که دانشجویان زمان بیشتری را بر روی پروژه ها می گذارند و طبیعی است که نتیجه بخش باشد. در بهترین آموزشگاه تهران، استاد موسوی ، از بهترین اساتید فتوشاپ هستند که نمونه کار های شاگردان ایشان حیرت انگیز است.

پیشنهاد می کنیم به صفحه نمونه کار های شاگردان ایشان سر بزنید و از دیدن نمونه کار های شاگردانی که همه از صفر آغاز کرده بودند، لذت ببرید.

آموزش صفر تا صد فتوشاپ

فتوشاپ یکی از پرکاربرد ترین نرم افزار های گرافیکی میباشد که امروزه در ایران و سایر کشور های جهان تسلط به این نرم افزار برای ورود به مشاغل گرافیکی یکی از ضروریات میباشد. آموزش صفر تا صد فتوشاپ برای آن که بتواند برای فرد مثمر ثمر باشد و او را به اهداف آموزشی و کاری خود برساند باید توسط اساتید خبره و مجرب انجام شود.

آموزش صفر تا صد فتوشاپ در آموزشگاه آریا تهران به صورت کلاس های مجزا مقدماتی و پیشرفته برگزار میشود تا افراد بتوانند باتوجه به سطوح مختلف فنی در کلاس مناسب تر شرکت کرده و سریع تر به اهداف شان دست یابند. در کلاس های آموزش تلاش میشود تا دوره کامل آموزش فتوشاپ در اختیار کارآموزان قرار داده شود تا بتوانند هرآنچه برای ورود به بازار کار و کسب درآمد نیاز است را یاد بگیرند.

دوره کامل آموزش فتوشاپ شامل فیلم های آموزشی و ارائه جزوه آموزش فتوشاپ رایگان و حل تمرین و ارائه مطالب آموزشی به صورت تئوری و عملی میباشد. در صورتی که دوره آموزش مقدماتی فتوشاپ به اتمام رسید و افراد به سطح دانشی لازم دست یافتند برای حرفه ای شدن و آموزش نکات تکمیلی باید تحت آموزش فتوشاپ حرفه ای قرار گیرند.

آموزش فتوشاپ حرفه ای و مقدماتی در آریا تهران توسط برترین اساتید انجام میشود و تمرکز اساتید بر تدریس نکات بازار کاری و سرفصل های استاندارد سازمان فنی حرفه ای کشور میباشد. در این دوره ها مدرک فنی حرفه ای اعطا میگردد و کارآموزان میتوانند از مزایا این مدرک برای ورود به بازار کار و کسب درآمد و همچنین مهاجرت به کشور های خارجی بهره ببرند.

یکی از پرکاربرد ترین دوره های آموزشی که در آریا تهران برگزار میشود آموزش کورل میباشد. اگر شما هم میخواهید کورل را به صورت حرفه ای یاد بگیرید و در این حوزه اشتغال یابید میتوانید با مراجعه به صفحه آموزش کورل از فیلم های آموزشی رایگان نهایت بهره را برده و صفر تا صد کورل را یاد بگیرید.

پکیج آموزش فتوشاپ 2020 رایگان

تمرکز اصلی پکیج جامع فتوشاپ بر روی آموزش ابزارهای فتوشاپ 2020 است و در طی 62 درس در قالب پروژه هایی تکنیک ها و ابزارهای فتوشاپ را می آموزید.

برای خلق تصاویر حرفه ای در فتوشاپ نیاز به داشتن دو علم است، یکی علم کار با با نرم افزار فتوشاپ و آگاهی کامل نسبت به ابزارهای این نرم افزار قدرتمند که در این دوره سعی شده است به صورت کامل این ابزارها را به شما معرفی کنیم و دیگری هنر خلق تصاویر که برخلاف تصور عموم این هنر نیز قابل یادگیری است و در این آموزش سعی شده است در قالب پروژه هایی این هنر را نیز یاد بگیرید همچنین یکی دیگر از راه های یادگیری هنر بصری دیدن است. همچنین مطالعه در خصوص سبک های مختلف طراحی است.

در این پکیج آموزشی سعی شده است تمامی ابزارهای فتوشاپ 2020 به صورت عملی و کاربردی آموزش داده شود، عنوان های آموزش را در زیر بخوانید و آموزش هایی که قفل آن باز است را ببینید تا متوجه کیفیت عالی این پکیج آموزشی شوید.

پیش نیاز این دوره آموزش فتوشاپ 2020 چیست؟

در دوره ای که پیش روی شما است به آموزش جامع photoshop از مباحث مقدماتی تا پیشرفته خواهیم پرداخت که می تواند تمامی افراد با هر سطحی از آشنایی با این نرم افزار را به یک طراح حرفه ای تبدیل کند.

اهداف پکیج جامع آموزش فتوشاپ 2020 چیست؟

دانشجویان عزیز پس از گذراندن این پکیج آموزشی به راحتی می توانند دانش خود را به درآمد تبدیل کنند و هرگونه پروژه گرافیکی را به کمک آموخته های خود به صورت کاملا حرفه ای و بی نقص انجام دهند. به طور خلاصه می توان گفت دانشجویان پس از به اتمام رساندن این دوره می توانند به شکل های مختلف درآمدزایی خود را آغاز کنند.

پیشنهاد بررسی : آموزش فتوشاپ حرفه ای برای عکاسی رایگان

آموزش فتوشاپ رایگان pdf

یکی از ابزار های آموزشی که میتوان با استفاده از آن نکات آموزشی کار با فتوشاپ را یاد گرفت بهره گیری از فایل آموزش فتوشاپ رایگان pdf میباشد. با استفاده از آموزش فتوشاپ رایگان pdf میتوان تمامی نکات آموزشی مرور کرد و به آن ها تسلط یافت. از دیگر مزایا آموزش فتوشاپ رایگان pdf این است که شما میتوانید بدون محدودیت های زمانی و مکانی پاسخ بسیاری از سوالاتی که در حین کار با فتوشاپ در ذهن تان شکل میگیرد را بیابید.

در دوره های آریا تهران فایل جامع آموزش فتوشاپ رایگان pdf در اختیار کارآموزان قرار داده میشود که کلیه نکات تدریس شده در کلاس در این فایل گنجانده شده است و افراد میتوانند با مرور نکات به بخش های مختلف و ابزار های متنوع فتوشاپ تسلط یابند.

پیشنهاد مطالعه: برای کسب اطلاعات بیشتر هم می توانید از مقاله فتوشاپ چیست استفاده کرده و هم از دانلود کتاب آموزش فتوشاپ از مبتدی تا پیشرفته لذت ببرید.

آموزش آنلاین فتوشاپ

حالا که با قدرت و جایگاه فتوشاپ آشنا شده‌ایم، پس جای تعجبی ندارد اگر بدانید که منابع آنلاین زیادی به آموزش این برنامه پرداخته‌اند. درواقع استفاده از این آموزش‌های آنلاین یک فرصت طلایی برای یادگیری فتوشاپ است. اما شاید به دلیل پراکندگی و گستردگی این منابع، پیدا کردن بهترین سایت آموزش فتوشاپ تصویری چالش بزرگی باشد و باعث سردرگمی کاربران شود. به همین منظور تصمیم گرفته‌ایم که شما را با آموزش‌های آموزشگاه فتوشاپ آریا تهرانآشنا کنیم تا مسیر یادگیری این برنامه را برایتان هموار کنیم.

تاریخچه فتوشاپ

اولین نسخه این برنامه در فوریه ۱۹۹۰ توسط برادران توماس و جان نول توزیع شد. داستان از آنجایی شروع می شود که پدرشان، معلم دبیرستان، گلن نول، علاقه زیادی به عکاسی دارد. این دو پسر در نهایت علاقه بیشتری به این رشته پیدا کردند، و گلن و دو فرزندشان در سال ۱۹۷۸ با خرید کامپیوتری که توسط اپل تولید شده بود، علاقه زیادی به کامپیوتر پیدا کردند.

در سال ۱۹۸۷ ، توماس یکی از مدل‌های جدید اپل   را خرید تا به او در نوشتن پایان‌نامه دکتری خود با عنوان «پردازش تصویر دیجیتال» کمک کند. توماس که از اینکه نمی تواند مقیاس خاکستری را در تصاویر نمایش دهد، ناامید شده بود، شروع به نوشتن کد برای شبیه سازی آنها روی نمایشگر کرد. در طول تعطیلات مشترک خود، برادرش جان مجذوب نتایج کار توماس در این زمینه شد، به خصوص که این روال ها به طرز شگفت انگیزی شبیه ابزارهای ویرایش موجود در برنامه بود جان در   کار می کرد. این علاقه مشترک در تصمیم این دو برای ایجاد یک بسته گرافیکی برای رایانه های شخصی تحقق یافت.

اولین نسخه از نتیجه کار این دو برادر “نمایش” نام داشت. به آرامی، به دلیل نیازهایی که در طول مسیر ایجاد شد، حتی این نسخه اول شامل واردات و صادرات فرمت های مختلف و حتی تصحیح گاما بود. در سال ۱۹۸۸ ، این بسته به عنوان فتوشاپ شناخته شد و هر دو شروع به تلاش برای ایجاد یک پایگاه تجاری برای راه اندازی یک تجارت کردند.

منابع:

منبع: بهترین سایت آموزش فتوشاپ

منبع: آموزش فتوشاپ رایگان 2022

منبع: پکیج آموزش فتوشاپ 2020 رایگان

آموزش فتوشاپ 2020 رایگان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا