بازار

تعمیر آبسردکن صنعتی در اصفهان

اگر به دنبال تعمیر آبسرد کن در اصفهان هستید، حتما در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

شرکت تعمیرات لوزام خانگی اصفهان سرویسکار یکی از معتبر ترین شرکت های نمایندگی تعمیرات و سرویس آبسردکن در اصفهان می باشد. این شرکت تعمیرات انواع آبسردکن های هیمالیا، افترون، میدیا، نوبل، مجیک، هیوندای، بیم و سایر مدل های آبسرد کن را همراه با گارانتی معتبر انجام می دهد.

شما می توانید برای ارتباط با متخصصین این شرکت جهت تعمیر انواع آبسردکن و تعمیر آبسردکن صنعتی در اصفهان با شماره های زیر تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید برای آشنایی با سایر خدمات سرویسکار به وب سایت tehran-servicekar.com مراجعه نمایید. 

شماره های تماس : 9129529351 و 02122369713

تعمیر آبسردکن در اصفهان

با توجه به مدل های گوناگون انواع آبسردکن موجود در بازار، لازم است بدانید این آبسردکن ها در انواع مدل های اداری و خانگی در بازار عرضه می شوند. از آنجایی که تعمیرات آبسردکن از کار های تخصصی می باشد باید حتما توسط تعمیرکار های متخصص و با تجربه انجام شود. چرا که اگر قطعات آبسردکن هر کدام دچار آسیبی شوند، می توانند هزینه های زیادی را برای شما داشته باشند. پس برای تعمیر آبسردکن حتما لازم است تمامی قطعات آبسردکن از جمله تعمیرات شیر آبسردکن نیز توسط تعمیرکار متخصص انجام شود.

اگر قصد تعمیر آبسردکن خود را دارید می توانید به صفحه تعمیر آبسردکن مراجعه نمایید. همچنین می توانید از طریق شماره های موجود در سایت اصفهان سرویسکار با متخصصین تعمیر آبسردکن در اصفهان و کرج تماس حاصل نمایید.

ساخت آبسردکن در اصفهان

لازم است بدانید در شرکت اصفهان سرویسکار علاوه بر تعمیر انواع آبسردکن های خانگی و ادارای، ساخت انواع آبسردکن مخزن دار مجهز به شناور، ساخت آبسردکن های آنی و یا آبسردکن های به اصطلاح بدون مخزن، همچنین ساخت آبسردکن های دو منظوره نیز در مجموعه اصفهان سرویسکار به صورت تخصصی انجام می شود.

در صورت ساخت آبسردکن در اصفهان می توانید با استفاده از شماره های 9129529351 و 02122369713 با کارشناسان اصفهان سرویسکار تماس حاصل نمایید.

پیشنهاد مطالعه : علت خاموش شدن شمعک آبگرمکن ایستاده

آموزش تعمیر آبسردکن در اصفهان

امروزه یکی از پر طرفدار ترین و پردرآمد ترین مشاغل تعمیرات لوازم خانگی در بازار کار ایران می باشد. علت اصلی این مورد هم این می باشد که به علت افزایش تورم در سطح جامعه و کاهش قدرت خرید مردم؛ هنگامی که وسایل اداری یا خانگی همانند: آبسردکن، کولرگازی، پکیج، یخچال و ……. دچار خرابی می شوند، افراد دیگر توان خرید یک وسیله نو را ندارند. بنابراین به یک تعمیرکار متخصص و کاملا حرفه ای نیاز دارند که بتواند به صورت تخصصی و به هزینه مقرون به صرفه اقدام به تعمیر وسایل آنها کند. به همین علت افراد زیادی علاقه مند هستند تا در حوزه تعمیرات لوازم خانگی به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای مشغول به کار شوند.

لازم به ذکر است شرکت اصفهان سرویسکار  علاوه بر ارائه خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی، برقی، گرمایشی و سرمایشی و …… اقدام به آموزش تعمیرات انواع لوازم خانگی برای افراد علاقه مند به این حوزه به صورت حرفه ای صفر تا صد نموده است. اگر علاقه مند به آموزش و یادگیری تعمیرات انواع لوازم گرمایشی، سرمایشی، خانگی و برقی هستید، بهترین پیشنهاد برای شما شرکت در دوره آموزش تخصصی تعمیرات لوازم شرکت اصفهان سرویسکار می باشد.

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره تخصصی آموزش تعمیر آبسردکن در اصفهان همین حالا به وبسایت رسمی اصفهان سرویسکار مراجعه نمایید.

پیشنهاد بررسی: معنی کلمات روی ماشین لباسشویی اسنوا ۷ کیلویی

آموزش تعمیر آبسردکن اداری در اصفهان

اگر به دنبال بهترین آموزشگاه برای آموزش تعمیر آبسردکن اداری در اصفهان هستید، باید بدانید شما می توانید علاوه بر آموزش تعمیر آبسردکن های خانگی، تعمیرات آبسردکن های ادارای را نیز به صورت تخصصی در این دوره آموزشی، آموزش ببینید.

از آنجا که آموزشگاه اصفهان سرویسکار تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای فعالیت می کند، بعد از  پایان دوره های آموزشی به هنرجویان مدرک فنی و حرفه ای ارائه می شود. خبر خوشحال کننده برای هنرجویانی که به صورت تخصصی مهارت های مورد نیاز را یاد گرفته اند، این می باشد که می توانند در پایان دوره در شرکت اصفهان سرویسکار به عنوان تعمیرکار آبسردکن های اداری و خانگی و دیگر لوازم خانگی استخدام شوند.

اگر اطلاعات کافی در خصوص نحوه شارژ کولر گازی ندارید، اصفهان سرویسکار این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید از مقالات تخصصی و رایگان آن برای رفع مشکلات لوازم خانگی خود استفاده نمایید. شما می توانید برای اطلاع از نحوه شارژ کولر گازی اسپیلت r22 بر روی لینک کلیک نمایید و به صفحه مورد نظر در اصفهان سرویسکار مراجعه نمایید.

مشکلات رایج آبسردکن

همانطور که در بخش بالا ذکر شد آبسردکن ها دستگاه های مفیدی هستند، اما نیاز به نگه داری به شکل درست دارند تا از مشکلات رایج مانند: نشت آب، کیفیت آب و …… جلوگیری شود. در این بخش قصد داریم برخی از مشکلات رایج آبسردکن را مورد بررسی قرار دهیم.

نشتی سرویس آبسردکن

در صورتی که سرویس آب سردکن شما نشتی دارد، احتمالاً دریچه عقب درب به صورت کامل بسته نشده است. یک نوع پیچ ریز نقره ای رنگ را مشاهده می‌کنید که برای تخلیه آبی که قبل از حمل و نقل در آن بوده استفاده شده است. این پیچ باید به طور کامل جهت رفع نشتی آب بندی شود.

خنک نشدن آب درون مخزن

یکی دیگر از مشکلات رایج در سرویس آبسردکن، گرم بودن آب درون مخزن آبسردکن می باشد. می دانید که یک ظرفیت خنک کننده درون دستگاه آبسردکن وجود دارد. درون آبسردکن شما دو مخزن ذخیر موجود می باشد که برای آب سرد و آب گرم می باشد و تمام شدن آن بسته به مصرف شما می باشد.

دقت داشته باشید آبسرد کن ها برای مجددا سرد کردن آب نیاز به زمان دارند. لازم است بدانید به صورت کلی آبسردکن ها می توانند به صورت متوسط در حدود ۵/۴ لیتر آب را در یک ساعت خنک نگه دارند.

گرم نبودن آب درون مخزن

در ابتدا لازم است پشت دستگاه آبسردکن خود را چک کرده و اگر کلید کوچکی دیدید که زیر آن آب گرم درج شده است، اطمینان حاصل کنید که این کلید 0 و 1 بر روی 1 قرار داشته باشد. در غیر این صورت آبسردکن تنها آبی با دمای محیط به شما خواهد داد. البته به یاد داشته باشید این مخزن مانند مخزن آب سرد به زمان زیادی برای بازیابی نیاز دارد. چنانچه دکمه را فشار دادید اما هنوز بخش آب گرم کار نمی کند. مشکلی در ابسردکن به وجود آمده که برای رفع آن به یک تعمیرکار نیاز دارید تا سرویس آبسردکن را انجام دهد.

بهترین گزینه برای شما اصفهان سرویسکار می باشد که می توانید از طریق شماره های موجود به متخصصان این شرکت آبسردکن خود را رفع کنید.

طعم ناخوشایند آب

استفاده از پارچه مناسب برای تمیز کردن مخزن داخل آبسردکن یکی از ملزومات می باشد که در صورت استفاده از پارچه نامناسب امکان دارد مخزن بوی بدی به خود بگیرد. اگر به تازگی با استفاده از پارچه ای تمیز شیرهای خود را تمیز کرده اید؛ اجازه دهید آب از طریق شیرها به مدت 30 تا 40 ثانیه عبور کرده تا آلودگی ها را از بین ببرد. همچنین باید از پارچه های تمیز و مخصوص برای انجام این کار استفاده کنید.

مورد دیگر برای رفع این مشکل این می باشد که باید درون مخزن را کاملا شست و شو نمایید و این مورد را با استفاده از آب داغ انجام دهید. پیش از جایگذاری مجدد آن صبر کنید تا به خوبی خشک شود. برای جمع کردن رسوبات می توانید با استفاده از یک حوله کاغذی آن را انجام دهید. البته قبل از آنکه مخزن را روی آبسردکن قرار دهید، این کار را انجام دهید.

عدم خروج آب از شیر آبسردکن

یکی دیگر از مشکلات آبسردکن می تواند رسوب گرفتگی لوله های داخلی و یا معیوب شدن و گرفتگی شیر خروجی باشد. این موارد می تواند از دلایل خارج نشدن آب از آبسردکن باشد. البته در بعضی از مدل های آبسردکن با قطع شدن برق دیگر  هیچ آبی از شیر خروجی، خارج نخواهد شد. برخی دیگر از دلایل آن می توان به قطع بودن آب شهر یا نبودن آب درون مخزن آبسردکن اشاره نمود. همچنین در صورت خراب شدن شیر آب سرد و آب گرم می توانید، از خدمات تعمیر شیر آبسردکن اصفهان سرویسکار استفاده نمایید.

کم‌فشار بودن آب

یکی دیگر از مشکلات رایج آبسرد کن کم فشار بودن آب می باشد. علت کم فشار بودن آب را می تواند  بر اثر به تجمع املاح و ته نشینی آنها در لوله ها باشد. این دو عامل می تواند موجب کاهش فشار آب و همچنین به وجود آمدن مشکلات در آبسردکن شود.

آیا راهکاری برای رفع این مشکلات وجود دارد؟ بله شما می توانید برای رفع این مشکلات با استفاده از سرکه، جوش شیرین  لوله ها را شست و شو دهید. همچنین می توانید رسوب گیر مناسبی نیز نصب کنید.

تعمیر آبسردکن ایستکول در اصفهان

یکی دیگر از خدماتی که توسط تکنسین ها و متخصصین شرکت اصفهان سرویسکار ارائه می شود، تعمیر آبسردکن ایستکول در اصفهان می باشد. لازم است در ارتباط با این آبسردکن بدانید این نوع آبسردکن یکی از با کیفیت ترین و پرکاربرد ترین مدل های آبسردکن می باشد که دارای سه شیر سرد،گرم و ولرم همچنین قفل محافظ آب داغ می باشد. همانطور که می دانید این آبسردکن مناسب مصارف بیمارستانی، تجاری، اداری می باشد. از آنجایی که این آبسردکن از پرکاربرد ترین مدل های آبسردکن می باشد دارای تقاضای زیاد برای تعمیرات و سرویس آنها در بازار می باشد.

تعمیر آبسردکن افترون در اصفهان

ابسردکن مدل افترون یکی از دستگاه های معتبر و با اصالت بازار می باشد که متناسب با قیمت خود از درجه کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار می باشد. همچنین این نوع آبسردکن به علت داشتن سیستم تصفیه آب مدرن از مدل هایی می باشد که آمار فروش فوق العاده بالایی در قیاس با سایر مدل های آبسردکن دارند.

اگر قصد تعمیر آبسردکن افترون در اصفهان را دارید، می توانید برای ثبت درخواست اعزام تعمیرکار آبسردکن افترون از طریق شماره های موجود در این صفحه با شرکت اصفهان سرویسکار ارتباط برقرار کنید.

همچنین شما می توانید برای دریافت خدمات از اصفهان سرویسکار به صفحه تعمیرات آبسردکن افترون مراجعه نمایید.

نمایندگی تعمیر آبسردکن نوبل در اصفهان

آبسردکن های نوبل یکی دیگر از مدل های آبسردکن هستند که تقاضای بسیار بالایی برای تعمیرات و سرویس آن ها وجود دارد، جهت برقراری ارتباط با تعمیرکار سیار آبسردکن نوبل نیز شما می توانید با مراجعه به صفحه تعمیر آبسردکن نوبل درخواست خود را ثبت نمایید.

تعمیر آبسردکن یخچال در اصفهان

به غیر از تعمیرات تخصصی انواع آبسردکن‌ های ایستاده و آبسردکن های استیل، تعمیرات آبسردکن‌ های انواع مدل ‌های یخچال و ساید نیز با گارانتی معتبر و همچنین ارائه ۱۰ سال خدمات پس از فروش توسط تکنسین‌ های شرکت اصفهان سرویسکار انجام می‌ شود، شما می‌ توانید برای ثبت درخواست تعمیر آبسردکن یخچال در اصفهان انواع مدل‌ های:

  • ال جی
  • سامسونگ
  • اسنوا
  • امرسان
  • سونی
  • دوو و غیره

تمامی مدل‌ های یخچال با ارائه دو سال گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش به صورت تخصصی تعمیر می ‌شوند.

اگر به دنبال بهترین شرکت برای تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی در اصفهان هستید، پیشنهاد می کنم همین حالا بر روی لینک تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی کلیک کنید.

تعمیر آبسردکن یخچال دوو در اصفهان

یخچال های مدل دوو یکی از مدل های بسیار باکیفیت و پرطرفدار در بازار هستند که آبسردکن های یخچال دوو گاهی اوقات تنظیمات آن ها به هم می ریزد، به همین دلیل بهتر است که آبسردکن های یخچال دوو توسط تکنسین های شرکت اصفهان سرویسکار نمایندگی یخچال دوو در ایران تعمیر شوند.

آبسردکن یک بخش مهم از یخچال دوو می باشد که در اکثر اوقات در فصل های گرم کابران به آن توجه بیشتری دارند. در صورت استفاده اشتباه امکان دارد مشکلاتی برای پدال این دستگاه به وجود آید. اصلا نگران نباشید با ما همراه باشید در ادامه قصد داریم به بررسی نحوه تعمیر و تعویض پدال آبسردکن این دستگاه بپردازیم.

توجه داشته باشید که پیش از اقدام برای تعمیر پدال آبسردکن باید مطمئن شوید که مشکل از این بخش است یا خیر. برای بررسی آن لازم است مراحل زیر را بررسی کنید:

  • در ابتدا باید اطمینان پیدا کنید که آب درون آبسردکن وجود دارد.
  • در دومین مرحله باید فیلتر درون آبسردکن را بررسی کنید و مطمئن شوید که فیلتر کاملا تمیز می باشد.
  • در مرحله بعدی باید مطمئن شوید که آبسردکن فعال باشد.
  • در آخر با استفاده از اهم متر اطمینان پیدا کنید که شیر برقی سالم می باشد.

چگونه باید پدال آبسرکن را تعویض کرد؟

زمانی که آبسردکن دچار مشکل می باشد در ابتدا باید آن را بررسی نمایید. چرا که در برخی مواقع بدون تعویض پدال می توانید مشکل را رفع کنید. پیشنهاد می کنم اگر در این زمینه اطلاعات کافی و تجربه لازمه را ندارید، حتما از متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

اما اگر اطلاعات و تجربه کافی در این زمینه دارید، برای تعویض پدال آبسردکن می توانید مطابق مراحل زیر پیش بروید:

  • ابتدا لازم است برای یافتن شماره و مدل یخچال درب آن را باز کنید و سپس اعداد مربوطه را یادداشت کنید.
  • با توجه به اعداد و مدل یخچال باید یک پدال جدید تهیه کنید.
  • بعد از طی کردن مرحله بالا باید دستگاه را خاموش کنید.
  • سینی یخچال ساید را از محل مورد نظر در بیاورید.
  • در صورت وجود پیج برای دسترسی راحت تر می توانید آنها را نیز باز کنید.
  • چنانچه آبسردکن فاقد پیچ بود، می توانید آن را با استفاده از یک چاقوی تیز در بیاورید.
  • سپس میکروسوئیچ آبسردکن را پیدا کنید و گیره های نگهدارنده آن را در آورده و میکروسوئیچ را از جایگاهش خارج نمایید.
  • دقت داشته باشید که گیرنده های میکروسوئیچ را با نهایت دقت در بیارید. چرا که بسیار ظریف و کوچک هستند و امکان بروز مشکل وجود دارد.
  • در پایان می توانید محفظه پدال را باز کنید و پدال جدید را جایگزین پدال قدیمی نمایید.

توجه داشته باشید حتما مراحل بالا را زمانی انجام دهید که یخچال دوو کاملا خاموش باشد. اگر اطلاعات و تجربه کافی ندارید، لطفا این کار را انجام ندهید. چرا که امکان دارد مشکلات بیشتر و جدی تری را به آبسردکن و دستگاه وارد نمایید. در نهایت می توانید برای رفع این مشکل از طریق شماره های موجود با متخصصین اصفهان سرویسکار تماس حاصل نمایید.

تعمیر آبسردکن یخچال هیمالیا در اصفهان

تعمیرات تخصصی آبسردکن های هیمالیا نیز توسط تکنسین های حرفه ای شرکت اصفهان سرویسکار به عنوان نمایندگی اصلی تعمیرات و سرویس آبسردکن انجام می شود.

در این بخش قصد داریم به بررسی برخی نکات در خصوص نگه داری آبسردکن یخچال هیمالیا بپردازیم. برخی از نکات نگه داری و جلوگیری از تعمیر این آبسردکن  به شرح زیر می باشد:

  1. در ابتدا باید برق دستگاه را به صورت جداگانه به پریز متصل کنید.
  2. باید برای جلوگیری از بو و طعم نامطلوب آب دستگاه آن را هر دوماه یکبار کاملا خالی کنید.
  3. برای جلوگیری از کاهش عملکرد سیستم تبرید لازم است مراقبت باشید تا خاک بر روی آبسردکن نشیند.
  4. یکی از پر مصرف ترین وسایل درون دستگاه؛ المنت آن می باشد. لازم است تنها زمانی که نیاز به آب جوش دارید، قسمت آب جوش را فعال کنید.
  5. برای جلوگیری از طعم و بوی نامطلوب آب لازم است در صورت قابل شست و شو بودن فیلتر دستگاه آن را بشویید و اگر قابل شست و شو نیست باید اقدام به تعویض آن کنید.
  6. حتما فاصل دیوار با دستگاه را رعایت کنید. معمولا این فاصله باید 4 اینچ باشد.
  7. در شست و شوی دستگاه دقت لازمه را داشته باشید. دستگاه را به هیچ عنوان با مواد شیمیایی نشویید.

پوسیدگی درب یخچال را چگونه می توان تعمیر کرد؟ برای تعمیر درب یخچال حتما باید با متخصصین تماس بگیرید. همچنین شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص آن به صفحه تعمیر پوسیدگی درب یخچال در اصفهان مراجعه نمایید.

نمایندگی تعمیر آبسردکن استیل در اصفهان

آبسردکن‌ های استیل نیز یکی از مدل‌ های بسیار پر استفاده آبسردکن هستند و همانطور که می‌ دانید به خصوص در مکان‌ های عمومی از آبسردکن‌ های استیل زیاد استفاده می‌شود، و به همین دلیل معمولا شیر آبسردکن ‌های استیل زیاد دچار خرابی می ‌شود، هر چقدر به شیر آبسردکن زیاد فشار وارد شود و همچنین سرویس سالیانه آبسردکن ‌ها به صورت منظم انجام نشود و درون مخزن آبسردکن‌ های استیل نیز با آب تصفیه نشده پر شود، این موارد باعث ایجاد خرابی در آبسردکن‌ های مدل استیل خواهد شد.

پیشنهاد بررسی : نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در دزفول

تعمیر آبسردکن ایستاده در اصفهان

آب سردکن‌ های ایستاده نیز مانند آبسردکن‌ های استیل در صورتی که سرویس‌ های آن به صورت منظم انجام نشود و نکات لازم برای نگهداری از آنها مثل پر کردن مخزن آبسردکن با آب تصفیه نشده، تمیز نکردن مخزن آبسردکن و استفاده درست از شیر آبسردکن رعایت نشود، آبسردکن‌های مدل ایستاده نیز دچار خرابی خواهد شد و باید توسط یک تعمیرکار حرفه ‌ای کار تعمیرات آن انجام شود.

تعمیرات آبسردکن در اصفهان

تعمیرات آبسردکن در اصفهان نیز توسط شعبات متعدد اصفهان سرویسکار در مناطق مختلف استان اصفهان انجام می شود، فقط کافیست که شما با شماره تلفن‌ های 9129529351 و 02122369713 تماس حاصل فرمایید و در کمتر از یک ساعت تعمیر کار سیار آبسردکن در محل حاضر می شود.

تعمیر آبسردکن غرب اصفهان

شعبات اصفهان سرویسکار در تمامی مناطق غرب اصفهان نیز فعال هستند، برای برقراری ارتباط با شرکت اصفهان سرویسکار در مناطقی مانند صادقیه، اصفهان، گیشا، اصفهان سر، اکباتان، مرزداران و دیگر مناطق غرب اصفهان با شماره های ذکر شده تماس حاصل فرمایید.

سرویس آبسردکن در اصفهان

شرکت تعمیرات لوازم خانگی اصفهان سرویسکار علاوه بر نواحی مختلف استان اصفهان و البرز با ایجاد شعبات جدید در استان اصفهان، تعمیرکار سیار آبسردکن را به مناطق مختلف استان اصفهان به صورت شبانه روزی اعزام خواهد کرد.

تعمیرات آبسردکن صنعتی در اصفهان

مجموعه تعمیرات لوازم خانگی اصفهان سرویسکار در استان اصفهان نمایندگی معتبر شرکت اصفهان سرویسکار می‌ باشد، شما جهت برقراری ارتباط با این نمایندگی معتبر می‌ توانید از طریق شماره‌ های درج شده در ابتدای همین صفحه با همکاران ما تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا