خودرو

قیمت دستگاه صافکاری لیزری

به دنبال دستگاه صافکاری دیجی کالا نباشید. در ادامه بهترین راه خرید دستگاه صافکاری را به شما معرفی خواهیم کرد.

استفاده از دستگاه های صافکاری برای رفع ایرادات بدنه خودرو امروزه رو به افزایش است و با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تخصصی شدن حوزه صافکاری، خرید لوازم صافکاری باکیفیت یکی از دغدغه های صافکاران می باشد. خرید دستگاه صافکاری دیجی کالا شاید اولین گزینه ای  باشد که به ذهن شما خطور کند. در این صفحه می خواهیم شما را با سایر گزینه های خرید لوازم صافکاری آشنا کنیم و لیست قیمت انواع دستگاه های صافکاری را به شما ارائه دهیم.

اگر میخواهید لیستی از معتبرترین صافکاری های منطقه خود را در سراسر ایران بیابید و یا میخواهید صافکاری خود را به کاربران معرفی کنید می توانید به صفحه صافکاری با دستگاه اتوصافکار مراجعه کنید و پس از انتخاب منطقه و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

دستگاه صافکاری

دستگاه صافکاری چیست؟ دستگاه صافکاری بدون رنگ چیست؟ چگونه میتوان با دستگاه صافکاری اقدام به رفع مشکلات موجود در خودرو کرد؟ صافکاری ماشین چیست؟ چگونه ترمیم بدنه خودرو با صافکاری انجام می‌شود؟

اینها جزو سوال های مهم و اساسی کاربران هستند که هدف ما در این موارد بررسی دستگاه‌های صافکاری و بهترین مرکز برای انجام صافکاری خودرو های خارجی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره با ما همراه باشید.

عملکرد دستگاه صافکاری

دستگاه صافکاری انواع مختلفی دارد که روند کار در اکثر آنها مشابه بوده و به گونه‌ای با پیج مخصوصی که در این دستگاه تعبیه شده است به وسیله چسب حرارتی بر روی بخشهایی که ضربه زده میشود چسبانده می شود و سپس با چند حرکت و چرخش بدنه به سمت بیرون کشیده می‌شود که در نتیجه این مورد باعث می شود تا بخش آسیب دیده صاف شود.

در لیست زیر چند نمونه از دستگاههای صافکاری بیان شده است:

  • دستگاه صافکاری بدون رنگ ماشین
  • دستگاه صافکاری اتوماتیک
  • دستگاه صافکاری بدون رنگ مغناطیسی
  • پنل نور صافکاری
  • دستگاه صافکاری بدون ریزش رنگ
  • دستگاه صافکاری تگرگ خوردگی
  • بررسی دستگاه صافکاری

خوشبختانه پیشرفت تکنولوژی باعث شده است تا دستگاه‌های تولید گردد که بسیاری از کارها در زندگی روزمره آسان تر شده و به گونه‌ای با سرعت و کیفیت فوق‌العاده بالا انجام شود.

که دستگاه صافکار یکی از محصولات فوق العاده عالی برای صافکاری ماشین است که با هدف از بین بردن سطوح ناهموار در سطح ماشین به وجود آمده است و باعث می‌شود تا تعمیرکارها با دقت و سرعت بسیار بالا رفع مشکلات خودرو را به خوبی انجام دهند.

و به گونه ای مشکلاتی که در سطح خودرو وجود دارد به بهترین شکل ممکن رفع شود. که این دستگاهها دارای انواع مختلفی هستند و معمولاً مراکز تعمیر تخصصی از پیشرفته ترین و به روزترین دستگاه ها که قابلیت دقت کار فوق‌العاده بالا دارند استفاده می‌کنند.

دستگاه صافکاری بدون رنگ

دستگاه صافکاری بدون رنگ یکی از دستگاه های موجود می باشد که باعث شده است تا به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن و به بهترین شکل و به بهترین صورت مشکلات موجود در را از بین برد.

در موقع صافکاری بدون رنگ بیشتر مورد درخواست مشتریان است به همین دلیل اکثر مراکز تعمیر تخصصی سعی می‌کنند از دستگاه‌های صافکاری بدون رنگ استفاده کنند. بدین ترتیب از ارزش و قیمت خودرو کاهش پیدا نکند که خوشبختانه وجود دستگاههای پیشرفته باعث شده است تا به راحتی و بدون مشکل و با حداقل هزینه بتوان تمام ایرادهایی به وجود آمده در خودرو را به بهترین شکل رفع کرد.

معمولاً صافکاری به دو صورت با رنگ و بی رنگ انجام می‌شود و با توجه به این صافکاری بی رنگ باعث می‌شود تا از ارزش خودرو کاسته نشود به همین دلیل بیشتر مورد توجه است.

امروزه مراکز تعمیر زیادی در سراسر کشور وجود دارد که خدمات متنوعی را ارائه می دهند. ولی مهمترین گزینه این است که باید تمام افراد یک مرکز معتبری که تمام خدمات را به صورت یکجا و حرفه‌ای وبا استفاده از افراد متخصص ارائه می دهند پیدا کنند تا بدین ترتیب بتوانند بهترین خدمات را با کمترین هزینه دریافت نمایند.

که خوشبختانه وجود مرکزتعمیرات تخصصی مانند اتوصافکار باعث شده است تا به راحتی بتوان خدماتی مانند:

  • تعمیر موتور
  • تعمیر گیربکس
  • تعمیر جلوبندی
  • تعمیر کمک بادی
  • تعمیر برق خودرو
  • تعمیر تخصصی خودروهای خارجی
  • کارشناسی خودرو
  • صافکاری و نقاشی و سایر خدمات به بهترین شکل ممکن انجام شود.

دستگاه صافکاری اتوماتیک

یکی از انواع دستگاه هایی که در صافکاری اتومبیل مورد استفاده قرار می گیرد، دستگاه صافکاری اتوماتیک است. این دستگاه با ایجاد تشعشعات ماکروویوی در بهتر شدن اتومبیل شما تاثیر می گذارد.

این وسیله ابزاری است که بهتر است هر صافکار و مرکز صافکاری آن را داشته باشد و دز خدمات صافکاری خود از آن استفاده کند. بهتر است با دیگر انواع دستگاه صافکاری خودرو آشنا شوید.

برای استعلام قیمت صافکاری با دستگاه با ما تماس بگیرید.

دستگاه مکش صافکاری دیجی کالا

امروزه در صنعت صافکاری از انواع دستگاه ها برای رفع ایرادات بدنه خودرو استفاده می شود که هر کدام از این دستگاه ها برای رفع فرورفتگی ها و قرشدگی های بخش هایی از بدنه خودرو می باشد. یکی از دستگاه هایی که در میان صافکارها طرفداران زیادی پیدا کرده دستگاه مکش صافکاری می باشد.

دستگاه مکش صافکاری به گونه ای طراحی شده است که میتوان آن را روی بخش آسیب دیده یا فرورفته خودرو قرار داد و با ایجاد نیروی مکش که قابل تنظیم است و برحسب میزان و عمق آسیب صافکار می تواند آن را تنظیم کند فرورفتگی طی یک تا چند مرحله از بین خواهد رفت.

خرید دستگاه مکش صافکاری به صافکار ها این امکان را می دهد که در مدت زمان کوتاهتری ایرادات خودرو را رفع کرده و به این ترتیب می توانند خدمات بیشتری به ماشین های بیشتری ارائه دهند. همین امر می تواند به بهبود کسب و کار و درآمد آن ها کمک کند.

یکی از گزینه هایی که ممکن است برای خرید دستگاه صافکاری مکش وجود داشته باشد دستگاه مکش صافکاری دیجی کالا می باشد. این فروشگاه اعتبار بالایی دارد و شما میتوانید به راحتی خرید دستگاه مکش صافکاری خود را انجام دهید اما گزینه بهتری نیز وجود دارد.

شما می توانید از فروشگاهی که به صورت تخصصی در حوزه صافکاری و خودرو فعالیت میکند و می تواند در مورد خرید انواع دستگاه های صافکاری که می تواند برای شما بیشترین کاربرد را داشته باشد مشاوره رایگان دهد و نحوه استفاده از دستگاه ها را به شما آموزش دهد خرید هوشمندانه تری داشته باشید.

با خرید دستگاه مکش صافکاری اتوصافکار می توانید خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر دریافت کنید و در صورتی که برای خرید چندین دستگاه تردید دارید می توانید با مشاوره با کارشناسان اتوصافکار دستگاهی که بیشترین کارایی را برای شما دارد با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

شما می توانید برای مشاهده مدل های متنوع و لیست قیمت این دستگاه ها به صفحه دستگاه مکش صافکاری مراجعه کنید. همچنین از مقاله صافکاری بدون رنگ با دستگاه مکش استفاده کنید.

قیمت دستگاه صافکاری pdr

یکی از دستگاه هایی که برای صافکاری مورد استفاده قرار میگیرد دستگاه صافکاری pdr می باشد. با استفاده از دستگاه صافکاری پی دی آر میتوان به روش هایی صافکاری بدون رنگ را برای  رفع ایرادات و فرورفتگی های بدنه خودرو انجام داد.

دستگاه صافکاری pdr با کفیتی های مختلفی در بازار موجود می باشد که همین سطح کیفیت متفاوت سبب تغییر در قیمت آن ها می شود. قیمت دستگاه صافکاری pdr در مجموعه اتوصافکار با کمترین سود از 600 هزار تومان برای میله های پی دی آر با کمترین سود می باشد. البته دستگاه پی دی آر شامل بخش های مختلفی می باشد که قیمت قسمت های مختلف آن متغیر می باشد.

به شما این اطمینان را میدهیم با خرید دستگاه صافکاری pdr از اتوصافکار می توانید این اطمینان را داشته باشید که باکیفیت ترین دستگاه را خریداری کرده و منصفانه ترین هزینه را پرداخت نموده اید.

با خرید دستگاه صافکاری pdr از اتوصافکار می توانید از خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر بهره مند شوید. شما می توانید برای مشاهده انواع مدل ها و لیست قیمت این دستگاه به صفحه دستگاه PDR مراجعه کنید.

قیمت دستگاه صافکاری بدون رنگ هاتباکس

اگر شما قصد خرید دستگاه صافکاری دیجی کالا را دارید و میخواهید با استفاده از جدیدترین دستگاه های صافکاری فرورفتگی ها و قرشدگی های بدنه خودرو را ترمیم کنید بهتر است با دستگاه هات باکس صافکاری نیز آشنا شوید. یکی از دستگاه های صافکاری بدون رنگ که میتوان بدون آسیب به رنگ خودرو آسیب های بدنه را ترمیم نمود دستگاه صافکاری بدون رنگ هاتباکس می باشد.

دستگاه صافکاری هات باکس با ایجاد حرارت و گرما قابل تنظیم می تواند ایراداتی که در بدنه خودرو ایجاد شده است را به سرعت ترمیم کند. این دستگاه در فروشگاه اتوصافکار با ارائه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش ارائه می شود و شما می توانید با خیالی آسوده دستگاه تان را خریداری کرده و از خدمات پس از فروش نیز بهره مند شوید.

میزان حرارت و گرمایی که دستگاه هاتباکس ایجاد میکند قابل تنظیم می باشد و صافکار می تواند بر حسب میزان آسیب بدنه خودرو آن را تنظیم نماید تا در یک یا چند مرحله آسیب بدنه خودرو به طور کامل رفع گردد.

قیمت دستگاه صافکاری بدون رنگ هاتباکس در اتوصافکار از 18 میلیون تومان به بالا می باشد که بر حسب مدل و نوع دستگاه این قیمت متفاوت خواهد بود.

شما می توانید برای دریافت لیست قیمت دستگاه صافکاری بدون رنگ هاتباکس به سایت اتوصافکار به نشانی www.autosafkar.com مراجعه کنید و یا با همکاران ما تماس بگیرید و لیست قیمت انواع دستگاه های صافکاری را دریافت نمایید و با قیمت انواع دستگاه صافکاری دیجی کالا مقایسه نمایید.

قیمت دستگاه صافکاری لیزری

از دیگر دستگاه هایی که برای صافکاری بدون رنگ استفاده می شود و می تواند بدون آسیب به بدنه و رنگ خودرو فرورفتگی ها را ترمیم کند دستگاه صافکاری لیزری می باشد. دستگاه لیزری صافکاری به گونه ای طراحی شده است که اشعه هایی را به بدنه فلزی خودرو میتاباند. این تشعشعات سبب جنبش مولکول های بدنه خودرو می شود و آن ها را به گونه ای به جنبش در میاورد که بخش های آسیب دیده بدنه خودرو ترمیم شود.

قیمت دستگاه صافکاری لیزری از 5 میلیون تومان به بالا می باشد که برحسب مدل های متنوع و قابلیت هایی که هر مدل دارد قیمت دستگاه لیزر صافکاری متنوع می باشد.

شما می توانید برای خرید دستگاه صافکاری لیزری با بالاترین کیفیت و مناسب قیمت با همکاران ما در اتوصافکار تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

قیمت دستگاه صافکاری مغناطیسی

دستگاه صافکاری مغناطیسی با ایجاد امواجی در بدنه فلزی خودرو مولکول های آن را به گونه ای به حرکت وا میدارد که بخش های فرورفته و قر شده بدنه خودرو به حالت قبل خود برگردند. صافکاری مغناطیسی با توجه به آن که به صورت تخصصی باید انجام شود در همه مراکز صافکاری انجام نمیشود و به همین دلیل اغلب صافکارهایی که تخصص لازم را در این حوزه دارند اقدام به خرید دستگاه صافکاری مغناطیسی میکنند.

قیمت دستگاه صافکاری مغناطیسی کمی بالاتر از سایر دستگاه های صافکاری می باشد زیرا به صورت تخصصی عمل میکند و مدل های متنوعی نیز دارد. به طور کلی قیمت دستگاه صافکاری مغناطیسی در حدود 10 الی 20 میلیون تومان می باشد که برحسب قابلیت هایی که به این دستگاه اضافه می شود هزینه دستگاه صافکاری مغناطیسی متفاوت می شود.

شما می توانید برای خرید دستگاه صافکاری مغناطیسی به سایت اتوصافکار به نشانی www.autosafkar.com  مراجعه کنید و یا از طریق تماس با همکاران ما اطلاعات لازم را کسب نمایید.

معرفی انواع دستگاه های صافکاری

  • دستگاه صافکاری بدنه خودرو لیکوتا مدل ATG-6258
  • دستگاه تگرگ کش صافکاری مدل 01
  • دستگاه تگرگ کش صافکاری استارکلیپس کد 10841
  • دستگاه صافکاری خودرو هزبورن مدل بادی کد 1263106P
  • دستگاه مکنده صافکاری ویگور مدل V5531
  • دستگاه صافکاری مغناطیسی ان ای سی مدل 880
  • دستگاه تگرگ کش صافکاری میراکل یوروپ کد 6122
  • دستگاه صافکاری پیشرفته خودرو هات باکس مدل HTR-02
  • دستگاه صافکاری بدون رنگ ماشین پاپس مدل 2020
  • دستگاه صافکاری خودرو مدل ir02
  • دستگاه صافکاری خودرو لیکوتا مدل 6258
  • دستگاه تگرگ کش صافکاری مدل KT-blu
  • دستگاه صافکاری بدون رنگ ماشین مدل پاپس 2018
  • دستگاه صافکاری خودرو راسول اس پی اس مدل R102603 مجموعه 5 عددی
  • دستگاه صافکاری خودرو مدل 1002
  • دستگاه جوش پلاستیک صافکاری مدل KT-pls
  • دستگاه صافکاری پیشرفته خودرو مدل IRK-01
  • دستگاه صافکاری خودرو مدل Pops-a-Dent
  • هویه 50 وات پلاستیک صافکاری خودرو مدل KT-pls2
  • دستگاه صافکاری بدون رنگ نوین تکنو مدل 90268
  • دستگاه صافکاری آپندنواوری مدل IRK-01
  • دستگاه صافکاری بدون رنگ نوین تکنو مدل 90268

دستگاه صافکاری بدنه خودرو لیکوتا مدل ATG-6258

این دستگاه بصورت شارژی بوده و به دلیل باتری خور بودن دستگاه هیچ احتیاجی به هیچ نوع برق و باتری و کابل اضافه ای برای کارکردن ندارد و به راحتی برق آنرا تامین می کند. همچنین می‌توانید از این دستگاه برای صاف کردن قطعات شیشه‌ای خودرو استفاده کنید و نگران صدمه دیدن بدنه شیشه‌ها نباشید. با استفاده از این دستگاه صافکاری جادویی حتی بدون برق و باتری هم می‌توانید بدنه خود را صاف کنید و دیگر احتیاجی به هیچگونه سیم و سیم اضافه‌ای نخواهید داشت و در هر جا و زمانی حتی در مسافرت و… بدون کوچکترین آسیبی به بدنه خود به راحتی آن را صاف نمایید.

دستگاه تگرگ کش صافکاری مدل 01

این دستگاه صافکاری جادویی یک وسیله چند کاره است و شما می‌توانید براحتی حتی با گذاشتن چند باطری کوچک برروی بدنه خودرو خودتان بدنه اتومبیل خود را بصورت خیلی تمیز صاف و براق نمایید. همچنین با استفاده از آن می‌توانید قطعات شیشه‌ای اتومبیل خود را بطور کامل و بدون آسیب به آن صاف و صیقلی کنید. این دستگاه صافکاری جادویی با استفاده از باطری کار می‌کند و مدت زمان شارژ باطری آن یک ساعت می‌باشد و برای استفاده تنها و مداوم مناسب می‌باشد.

دستگاه تگرگ کش صافکاری استارکلیپس کد 10841

این محصول با فرمول ویژه خود می تواند چروکهای ریز سطح فلز را در حین صاف کردن آن بر طرف سازد.محصول اورجینال و اصلی کمپانی Fisher مخصوص کارواش با فشار آب قوی این دستگاه به علت طراحی ویژه خود، می تواند یک گزینه بسیار مناسب جهت صاف کردن هر نوع سطحی با هر ضخامتی باشد.قدرت موتور این محصول 2 اسب بخار بوده و با توجه به نیروی طراحی شده، به راحتی می تواند هر نوع سطحی را صاف نموده و پولیش بزند. 

این دستگاه با توجه به قیمت بسیار مناسبی که دارد قابلیت استفاده جهت شستشوی هر نوع سطحی را دارد و یک وسیله کاربردی در خودرو به حساب می‌آید. استفاده از این دستگاه بسیار آسان است و کاربر با کمترین هزینه می‌تواند آن را بر روی خودروی خود نصب کند و آن را استفاده نماید.

دستگاه صافکاری خودرو هزبورن مدل بادی کد 1263106P

در صورتیکه به هر دلیلی خودرو آسیب دیده باشد ( مثل آسیب دیدگی داشبورد و یا رنگ شدگی شیشه خودرو) این وسیله به سادگی می‌تواند از آسیب دیدن آن ناحیه جلوگیری کرده و آن را صاف نماید. صافکاری جادویی با ایجاد یک حفره کوچک در زیر محل مورد نظر ( بین دو شیشه جلو و عقب خودرو ) با ایجاد گرمای شدید در محل مورد نظر ( زیر داشبورد یا شیشه جلو ) می‌تواند در کمتر از چند ثانیه صافکاری بسیار تمیزی را بر روی اتومبیل شما انجام دهد.

این دستگاه بسیار بی ضرر بوده و مانند یک سمباده نرم و تیز سطح بدنه را در اثر برخورد صاف می کند و همچنین بسیار سبک است و به راحتی قابل جابجایی است. این دستگاه علاوه بر سمباده کاری سطوح و ناهمواری‌های سطح ، یک روش عالی برای افزایش چسبندگی رنگ های متالیک به سطوح می باشد.

دستگاه مکنده صافکاری ویگور مدل V5531

با استفاده از این ابزار دیگر نیازی به استفاده از کاغذ سمباده و یا حتی اعمال حرارت و حرارت دهی زیاد جهت صاف کردن سطح نمی‌باشد. Pops – A – Dent دارای قابلیت صاف کردن لاستیک‌های فرسوده، رنگ پریدگی‌ها و یا دیگر نقاطی از خودرو است که به خاطر آسیب دیدن و یا برخورد، در آن ایجاد شده‌اند. با استفاده از این ابزار دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه‌های گزاف جهت صاف کردن لاستیک‌های فرسوده نخواهد بود.

– – – Pops – A – Dent دارای سه درجه سرعت متفاوت و دو مدل صاف کردن مختلف است. در نوع اول شما لاستیک را با سرعت 1 الی 2 بار به آرامی و بدون استفاده از ابزار صاف می‌کنید تا بدین وسیله سطح لاستیک در برابر اصطکاک مقاوم شده و به آرامی صاف شود. – در نوع دوم که از آن برای صاف کردن لاستیکهای کهنه استفاده می‌شود، لاستیک را با سرعت 3 بار صاف می‌کنید تا سطح آن دچار سایش و خوردگی نشود.

دستگاه صافکاری مغناطیسی ان ای سی مدل 880

دستگاه صافکاری جادویی خودرو، یک سمباده و یک سوهان عالی با دو کارکرد برای صاف کردن و همچنین پولیش کردن سطح خودرو میباشد. دستگاه صافکاری جادویی اتومبیل، یک ابزار و یک وسیله خوب برای صافکاری است که میتوانید با آن در سریع‌ترین زمان ممکن، اتومبیل خود را در محل صاف کنید و از براق شدن آن لذت ببرید. به طور موثر با استفاده از اشعه مادون قرمز، گرد و غبار، برف پاک کن‌ها، لنت ترمز و دیگر کثیفی‌های روی بدنه را تمیز می کند.

یک لایه نامریی محافظ روی لاستیک های خودرو ایجاد می‌کند تا از سایش، پارگی، ترک خوردگی، آب دیدگی، زنگ زدگی و سوراخ شدن آن جلوگیری کند. برای اطمینان، قبل از اسپری شدن اسپری روی تایر، سطح را با یک پارچه یا یک پارچه مرطوب تمیز کنید تا هرگونه لکه احتمالی پاک شود.

دستگاه صافکاری بدون رنگ نوین تکنو مدل 90268

قابلیت اصلاح قری های دوبل – رفع موج حتی جای سنگ خوردگی و قری های ریز – بدون نیاز به دسترسی پشت – دارای کتابچه آموزشی فارسی و انگلیسی – تایید شده کارشناسان رسمی اتحادیه – دارای خدمات پس از فروش – تعداد 18 سره جهت قری های مختلف – دارای تجهیزات جانبی کامل – مورد استفاده قرار گرفته در تعمیرگاههای معتبر.

دستگاه صافکاری آپندنواوری مدل IRK-01

سازگار با محیط زیست بدون نیاز به جوشکاری و بتونه کاری و رنگ آمیزی ابزار الکترو مغناطیسی با تکنولوژی پیشرفته و طرز کار آسان دستگاهی کوچک با راندمان بسیار بالا روشی سریع و آسان برای رفع ایرادات بدنه خودرو بدون وارد آوردن آسیب به رنگ خودرو ترمیم فرورفتگی بدون رنگ (PDR) گرم کردن پیچ و مهره های زنگ زده گرم کردن پیچ و مهره های زنگ زده روی سیستم تعلیق یا فرمان جداکردن نوار، نمادها، دکمه ها و فویل ها جوشکاری فایبرگلس وپلاستیک.

دستگاه صافکاری بدون رنگ نوین تکنو مدل 90268

قابلیت اصلاح قری های دوبل – رفع موج حتی جای سنگ خوردگی و قری های ریز – بدون نیاز به دسترسی پشت – دارای کتابچه آموزشی فارسی و انگلیسی – تایید شده کارشناسان رسمی اتحادیه – دارای خدمات پس از فروش – تعداد 18 سره جهت قری های مختلف – دارای تجهیزات جانبی کامل – مورد استفاده قرار گرفته در تعمیرگاههای معتبر.

دستگاه صافکاری خودرو مدل Pops-a-Dent

دارای : یک عدد دستگیره دستگاه یک عدد دستگاه چسب حرارتی ( تفنگی ) یک عدد لوله چسب حرارتی سه عدد پد ساق دار ( سنبه ) در سه سایز ( بزرگ – متوسط – کوچک ) نازل ( سرپیچ ) ابزار تراش راهنمای آموزشی قابلیت اصلاح قری های دوبل رفع موج حتی جای سنگ خوردگی و قری های ریز

دستگاه صافکاری پیشرفته خودرو مدل IRK-01

رفع فرو رفتگی های خودرو در کوتاه ترین زمان ممکن سایر توضیحات سازگار با محیط زیست بدون نیاز به جوشکاری و بتونه کاری و رنگ آمیزی ابزار الکترو مغناطیسی با تکنولوژی پیشرفته و طرز کار آسان دستگاهی کوچک با راندمان بسیار بالا روشی سریع و آسان برای رفع ایرادات بدنه خودرو بدون وارد آوردن آسیب به رنگ خودرو.

دستگاه صافکاری خودرو مدل 1002

پکیج کامل همراه با تمام لوازم جانبی دارای راهنمای آموزشی دارای : یک عدد دستگیره دستگاه یک عدد دستگاه چسب حرارتی ( تفنگی ) یک عدد لوله چسب حرارتی سه عدد پد ساق دار ( سنبه ) در سه سایز ( بزرگ – متوسط – کوچک ) نازل ( سرپیچ ) ابزار تراش قابلیت اصلاح قری های دوبل قابل استفاده برای خانم ها و آقایان رفع موج حتی جای سنگ خوردگی و قری های ریز بدون نیاز به دسترسی پشت.

دستگاه تگرگ کش صافکاری میراکل یوروپ کد 6122

مناسب برای بیرون کشیدن انواع فرو رفتگی بدنه خودرو، بدنه های فلزی – صافکاری انواع سطوح فلزی

دستگاه صافکاری بدون رنگ ماشین پاپس مدل 2020

قابلیت اصلاح قری های دوبل – رفع موج حتی جای سنگ خوردگی و قری های ریز – بدون نیاز به دسترسی پشت – دارای راهنمای آموزشی فارسی – تعداد 3 سری جهت قری های مختلف

منابع:

منبع: دستگاه صافکاری دیجی کالا

منبع: دستگاه صافکاری

منبع: قیمت صافکاری بدون رنگ با دستگاه

منبع: صافکاری بدون رنگ با دستگاه غرب تهران

منبع:  صافکاری با دستگاه مکش شیراز

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. هر چه گشتم و۲ ساعت زمان گذاشتم که قیمت دستگاه صافکاری لیزری پیشرفته راپیدا کنم نتوانستم لطفا اگر امکان دارد راهنمایی کنید

  2. قیمت دستگاه صافکاری لیزری پیشرفته راپیدا کنم نتوانستم لطفا اگر امکان دارد راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا