آموزش کامپیوتر

آموزش تصویری icdl استخدامی

 Icdl و یادگیری مهارت های هفتگانه کامپیوتر امروزه به یکی از ملزومات برای ورود به بازار کار و کسب درآمد تبدیل شده است و تسلط به مهارت های کامپیوتر میتواند شما را برای اشتغال نسبت به سایر رقبا جلو بیندازد. آموزش icdl رایگان pdf یکی از ابزار های کمک آموزشی میباشد که به شما کمک میکند سریع تر به اصول ICDL تسلط یابید. اگر میخواهید تحت آموزش مقدماتی تا پیشرفته ICDL قرار گیرید و مدرک فنی حرفه ای بین المللی دریافت کنید میتوانید به سایت آریا تهران به نشانی www.aryatehran.com مراجعه کنید و یا از طریق تماس با شماره های ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ الی ۷ جهت دریافت بهترین آموزش ICDL مشاوره رایگان دریافت کنید.

Icdl چیست

آی سی دی ال (ICDL)، گواهینامه ای است بین المللی که دریافت آن به معنی رسیدن به درجه ای از مهارت در کار با رایانه است که فرد توانایی های اصلی و مهارت های مقدماتی کار با رایانه را دارد. آی سی دی ال دارای دو سطح است و مدرک آن در سراسر جهان اعتبار دارد. یادگیری آی سی دی ال بسیار آسان می باشد و فقط نیاز به شناخت نرم افزاری و سخت افزاری رایانه دارد.

در سال 1995، انجمن جوامع حرفه ای انفورماتیک اروپا (CEPIS) یک گروه ویژه تحت حمایت مالی اتحادیه اروپا ایجاد کرد که هدف آن، دستیابی به روشی برای ارتقای سطح مهارتهای IT در سراسر اروپا بود. این گروه ویژه در سال 95 و اوایل 96، آزمونهای آزمایشی، برگزار کردند تا اینکه سرانجام در آگوست سال1996، گواهینامه اروپایی راهبری کامپیوتر (ECDL) در سوئد ارائه و به تدریج در سراسر اروپا و سپس در سطح بین المللی مطرح شد. برنامه آموزش ICDL توسط بنیاد ECDL-F ECDL در سطح جهانی اداره می شود. این بنیاد که در سال 1997 تاسیس شد، سازمانی غیرانتفاعی است که وظیفه آن بهبود، گسترش و تصدیق مهارتهای کامپیوتری و دانش IT یا همان مهارت هفت گانه است. در حال حاضر ICDL به مدرک استانداردی تبدیل شده که در کشورهای غیراروپایی کاربرد دارد و برنامه درسی آن مشابه دروس ECDL است.

بنیاد گواهینامه اروپایی راهبری کامپیوتر، برنامه درسی را تعیین کرده و آن را دائما به روز رسانی می کند تا اطمینان حاصل شود که دروس آن با دنیای کار و پیشرفتهای انجام شده در زمینه فناوری، هماهنگ است. میزان پذیرش از آموزش ICDL در کشورها، به طور روز افزونی در حال رشد است و در حال حاضر بسیاری از افراد و شرکتها، این گواهینامه را معیاری برای سنجش مهارتهای کامپیوتری می دانند .سازمانهای حمایت کننده از ICDL، در بخش وسیعی از صنعت و دانشگاه فعالیت می کنند. علاوه بر آن، این گواهینامه مورد حمایت اتحادیه اروپاست که استانداردها و سطح کیفیت را در سراسر اروپا تضمین می کند.

ICDL مخفف چیست

ICDL مخفف International Computer Driving License مهارت هفتگانه ای در زمینه کامپیوتر میباشد.

مهارتهای هفتگانه icdl چیست

خبرگزاری ایسنا نقل می کند که فعالیت های ICDL در ایران با برگزاری اولین آزمون بین المللی ICDL و با حضور مسئولان و ناظران مربوط، ۱۱ بهمن ماه ۱۳۸۳ش. در مجتمع هوشمند سیرجان به عنوان اولین مرکز آزمون (test center) آغاز شد و به این ترتیب، کشور ما نیز به جمع بیش از ۱۰۰ کشور مجری ICDL در دنیا پیوست. هم اکنون نیز مراکز آزمون با نظارت دفتر تکنولوژی آموزشی وزارت آموزش و پرورش در تهران، فعالیت های ICDL را انجام می دهند.

یکی از بهترین این مراکز، مرکز آموزش ICDL آریا تهران به نشانی اینترنتی www.aryatehran.com است. آموزشگاه آریا تهران با چند شعبه فعال ایرانی و خارجی یکی از بهترین مراکز آموزش فنی حرفه ای است.

همانطور که گفته شد، مهارت های هفتگانه ICDL شامل تسلط به 7 مهارت است شما باید برای دریافت مدرک، به 7 مهارت کامپیوتری اینترنتی تسلط نسبی داشته باشید که البته کار سختی نیست. برای دانلود دروس مربوط به هر مهارت (کاملا رایگان) روی هر عنوان کلیک کنید:

  1. (IT) آی تی
  2. 2.      (Windows) ویندوز
  3. (Word) ورد
  4. (Excel) اکسل
  5. (Access) اکسس
  6. (Powerpoint) پاورپوینت
  7. (Internet) اینترنت

(IT) آی تی

 آشنائی با مفاهیم پایه و اساسی فناوری اطلاعات. در این مهارت به یادگیری مفاهیم اولیه فناوری اطلاعات، نرم افزار، سخت افزار، شبکه های اطلاعاتی و رایانه پرداخته می شود.

در این مهارت دانشجویان مفهومی کلی از فناوری اطلاعات و کار با نرم افزار و سخت افزار رایانه را فرا خواهند گرفت. همچنین باید با شبکه های اطلاعاتی و کاربرد روزانه برنامه های کاربردی رایانه آشنا شوند.

(Windows) ویندوز

آشنائی با شیوه استفاده از کامپیوتر ومدیریت فایلها. همان طور که می دانید یکی محبوب ترین و پر کاربردترین سیستم عامل ها ویندوز است؛ که به طور کلی یادگیری استفاده از ویندوز، مدیریت فایل ها و فولدرها و دیگر بخش های پر کاربرد آن آموزش داده می شود.

دانشجویان در این بخش میبایست امکان استفاده از رایانه و سیستم عامل را فراگیرند و بتوانند تنظیمات اصلی دلخواه خود را در ویندوز انجام دهند. همچنین لازم است کار و مدیریت  فایلهای رایانه ای از جمله کپی، حذف و …. را بتوانند به راحتی انجام دهند.

(Word) ورد

شیوه به کارگیری نرم افزار واژه پرداز. در مجموعه ماکروسافت آفیس (Office)، واژه پرداز ورد یکی از پرکاربردترین نرم افزارها است. در این بخش کاربران با برنامه ورد، نحوه استفاده از آن، نحوه تایپ، تنظیم و چاپ متون و اشکال مختلف آموزش می بینند.

داوطلبان باید مفهوم برنامه های پردازش متن از جمله (Word) را بدانند و همچنین کاربرد روزانه آن را (ایجاد، ویرایش، قالب بندی، جدول بندی، کار با تصاویر و….) فرا گیرند.

(Excel) اکسل

شیوه کار با صفحه گسترده. یکی دیگر از نرم افزارهای مجموعه آفیس، اکسل (Excel) یا صفحه گسترده است. این نرم افزار برای محاسبات عددی، حسابرسی، نمودار و استفاده از فرمول های ریاضی استفاده می شود، که نحوه فرمول نویسی و محاسبات کامل به کاربران آموزش داده می شود.

در این قسمت دانشجویان باید مفهوم برنامه های صفحه گسترده از جمله (Excel) را بدانند و همچنین کاربرد روزانه آن را ( ایجاد، ویرایش، قالب بندی، جدول بندی و…) فرا گیرند. همچنین لازم است تا بتوانند فرمولهای مقدماتی ریاضی و کاربردی را ایجاد کنند.

(Access) اکسس

شیوه استفاده از نرم افزار پایگاه داده ها. از دیگر نرم افزارهای مجموعه آفیس، اکسس(Access) است، که برای مدیریت پایگاه داده استفاده می شود. در این بخش کاربران نحوه ورود اطلاعات به پایگاه داده، مدیریت پایگاه داده، ساخت کوئری و پرسشنامه را فرا می گیرند.

دانشجویان در این مهارت داوطلبان باید مفهوم پایگاه داده در رایانه را متوجه شوند و همچنین بتوانند در حالت مقدماتی جداول پایگاه داده ای با پرس و جوهای مقدماتی را ایجاد و ویرایش کنند.

(Powerpoint) پاورپوینت

شیوه کار با نرم افزار ارائه مطلب. یکی از نرم افزارهای محبوب برای ارائه مطلب در مجموعه آفیس، پاورپوینت است، که معمولا دانشجوها با این نرم افزار زیاد سر و کار دارند. در این بخش کاربران با ساخت اسلاید ها و تنظیمات مختلف آن برای ارائه مطالب آشنا می شوند.

داوطلبان باید بتوانند از ابزارهای ارائه مطلب رایانه به خصوص نرم افزار (Power Point) به خوبی استفاده نمایند. به این صورت که امکان ایجاد اسلایدها و ویرایش و قالب بندی متون و تصاویر درون آن را داشته باشند. همچنین باید بتوانند به بهترین شکل از حرکات و امکانات نرم افزار استفاده کنند.

(Internet) اینترنت

اطلاعات و ارتباطات. در این بخش، کاربران با اینترنت، ارتباطات، جستجو در اینترنت و تنظیمات مختلف ویندوز و مرورگرها آشنا می شوند.

در این بخش متقاضیان باید با مفهوم کلی اینترنت و برخی شاخصهای امنیتی آشنا شوند و بتوانند که جستجوهای اینترنتی را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. همچنین باید کار با صفحات اینترنتی را بطور کلی فراگیرند. در ضمن کار با پست الکترونیک تحت وب و همچنین نرم افزارهای پست الکترونیکی را نیز باید فراگیرند تا بتوانند به راحتی به ارسال و دریافت نامه های الکترونیک با پیوست و…. بپردازند.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله مهارت های هفتگانه icdl چیست خوانده شود.

دوره پیشرفته ICDL

دوره پیشرفته ICDL نیز شامل موارد زیر است که در برخی از کشورها ارائه میشود: طراحی دو بعدی به وسیله کامپیوتر. ویرایش تصاویر. ویرایش صفحات وب. استفاده از سیستم اطلاعات سلامت. امنیت مدیریت اطلاعات. ایجاد نقشه پروژه توسط کامپیوتر.

مدرک ICDL را از کجا دریافت کنیم؟

برای دریافت مدرک icdl دو راه پیش رو دارید. یا اینکه به آموزشگاه های تحت نظر فنی حرفه ای مراجعه کنید (که در همه شهرهای ایران وجود دارند). کلاس های آموزشی آنها را حضور پیدا کنید و بعد از چند هفته؛ آنها شما را به فنی حرفه ای معرفی می کنند (با یک نامه) که در تاریخ انتخابی خود شما، آزمون از شما بگیرند و در صورت قبولی، به شما مدرک معتبر فنی حرفه ای بدهند.

ضمنا می توانید خودتان مهارت های هفتگانه icdl را در منزل یاد بگیرید، بعد به سایت فنی حرفه ای مراجعه کنید و تاریخ های برگزاری آزمون را ببینید، یکی از تاریخ ها را انتخاب کرده، ثبت نام کنید و بعد هم در آزمون شرکت کرده و در صورت قبولی مدرک دریافت کنید. این روش توصیه می شود زیرا کلاسها دست و پاگیر بوده و وقت زیادی میگیرند و اصولا برای افراد کاملا مبتدی می باشند. برای یادگیری و دریافت مدرک در این روش ما این بسته آموزشی را پیشنهاد می کنیم تهیه کنید به راحتی می توانید در آزمون با نمره خوب قبول شوید.

البته بعضی آموزشگاه ها هم تبلیغ فروش فوری مدرک آی سی دی ال را می کنند که با دریافت مبلغ کلان مدرک را صادر می کنند که تقریبا اکثر آنها فیک بوده و شما را سرکیسه خواهند کرد. دنبال چنین مواردی نباشید ضمن اینکه یادگیری این مهارت ها بسیار برای اینده کاری شما و در زندگی تان مفید است.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله  مدرک فنی حرفه ای بین المللی را مطالعه کنید.

مزایای دریافت گواهینامه بین المللی ICDL

قابل ارائه برای ادارات و سازمانهای داخلی و خارجی بعنوان یک مدرک معتبر جهت استخدام و ارتقا، درجه شغلی گسترده ترین و بزرگترین مدرک شناحته شده در سطح جهانی برای کاربری کامپیوتر افزایش سطح مهارتها ، در استفاده های کارآمد و درست از IT و کامپیوتر. دروازه ای برای ورود به جامعه اطلاعاتی و تحصیلات عالیه در زمینه IT ارائه الگوئی برای آموزش در جامعه اطلاعاتی.

اهداف اصلی مدرک ICDL بین الملل

  • ترویج و پرورش سواد کامپیوتری برای همه
  • افزایش فناوری اطلاعات و سطح صلاحیت فنی استفاده از کامپیوترهای شخصی و کاربردهای عمومی آن برای همه شهروندان
  • تضمین این امر که کاربران کامپیوتر در استفاده از کامپیوترهای شخصی مهارت کافی دارند .
  • افزایش بهره وری تمام کاربران که در کارشان نیاز به استفاده از کامپیوتر دارند .
  • بهبود بازگشت سرمایه گذاری از فناوری اطلاعات.
  • مهیا کردن شرایط پایه برای اینکه همه مردم فارغ از نوع تحصیلات و تجربیاتشان بتوانند عضو یک جامعه اطلاعاتی باشند.

نتایج یادگیری دوره ICDL به زبان ساده چیست؟

  • آشنایی با مبانی و مفاهیم فناوری اطلاعات و تسلط در استفاده از کامپیوتر و مدیریت منابع ویندوز.
  • –           آشنایی با نحوه ارتباط با دنیای اینترنت، گشت و گذار، جستجو، ایمیل و چت.
  • تسلط در تایپ و طراحی انواع متون شخصی، اداری و غیره.
  • آشنایی با تجزیه و تحلیل امور اداری، مدیریتی، حسابداری، تجاری، فروش و ارائه گزارشات گوناگون.
  • تسلط در ساخت پروژه های نمایشی جهت سخنرانی ها، سمینارها، تبلیغات و اطلاع رسانی.
  • توانایی ذخیره و بازیابی اطلاعات، گزارشات، پرس و جو.

بازارکار آی سی دی ال ICDL و مخاطبان آن

مهارت های icdl به عنوان یکی از مدارک ضروری برای استخدام در شرکت های دولتی و غیر دولتی است، که مخاطبین این دوره شامل: (مهارت های icdl)

دانشجویانی است که در هر رشته و مقطعی تحصیل می کنند افرادی است که در محل کار خود نیاز به ارتقاء دارند (مهارت های آی سی دی ال) افرادی که علاقه مند به یادگیری مهارت های کامپیوتر هستند ICDL حتی برای کارمندانی که شاغل هستند، چه در موسسات دولتی و چه غیر دولتی، کاربزد دارد.

آموزش icdl فنی حرفه ای

ICDL مهارت های هفتگانه کامپیوتر شامل آموزش اکسل، اکسس، ورد، پاورپوینت، اینترنت، ویندوز و مبانی کامپیوتر میباشد و افراد با یادگیری مهارت های هفتگانه کامپیوتر میتوانند سریع تر وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشند. آموزش icdl فنی حرفه ای به شما کمک میکند تا سریع تر سرفصل های فنی حرفه ای را یاد بگیرید و برای آزمون فنی حرفه ای آمادگی لازم را کسب نمایید.

آموزش icdl فنی حرفه ای در آموزشگاه های زیادی ارائه میشود اما اگر میخواهید در زمان کوتاهی صفر تا صد مهارت های هفتگانه کامپیوتر را یاد بگیرید و از تخصص برترین اساتید کشور بهره مند شوید شرکت در دوره های آموزش icdl مقدماتی تا پیشرفته آرزیا تهران بهترین گزینه پیشنهادی میباشد.

در آموزشگاه آریا تهران شما میتوانید در کلاس های حضوری و انلاین شرکت کنید و همچنین در صورت تمایل نیز میتوانید از طریق فیلم های آموزشی تهیه شده توسط برترین اساتید قرار داده شده در صفحه آموزش icdl هرآنچه برای ورود به بازار کار نیاز است را یاد بگیرید.

 در آموزش icdl فنی حرفه ای در آریا تهران مدرک فنی حرفه ای به کارآموزان اعطا میشود، کلاس به صورت پروژه محور و کاملا متناسب با بازار کار پیش میرود، برترین اساتید کشور مهارت های هفتگانه کامپیوتر را تدریس میکنند و فایل آموزش icdl رایگان pdf به کارآموزان ارائه میشود.

پیشنیاز دوره ICDL چیست؟

دوره ICDL از جمله دوره‌هایی است که نیازی به پیش‌نیاز خاصی ندارد و شما ۰ تا ۱۰۰ مهارت‌های ICDL را در این دوره آموزش ICDL میاموزید.

توجه داشته باشید که برای شرکت در بسیاری از دوره‌های فنی (مانند برنامه نویسی ، گرافیک) نیازمند مهارت‌های ICDL می‌باشد.

فیلم آموزش icdl درجه 1

یکی از راه هایی که میتوانید سریع تر به مهارت های هفتگانه کامپیوتر تسلط یابید مشاهده فیلم آموزش icdl میباشد. از طریق فیلم آموزش مهارت های کامپیوتر شما میتوانید سریع تر ترفند های کار با بخش های مختلف کامپیوتر و نرم افزار های کاربردی را یاد بگیرید و به آن ها تسلط یابید.

در صورتی که در شروع مسیر آموزش کامپیوتر icdl هستید و میخواهید بدون اتلاف زمان صفر تا صد مهارت های هفتگانه را یاد بگیرید مشاهده فیلم آموزش icdl درجه 1 یکی از بهترین گزینه هایی است که به شما پیشنهاد میشود. اگر کار با نرم افزار های کاربردی آفیس و مبانی کامپیوتر، ویندوز و اینترنت را بلد هستید مشاهده فیلم آموزش icdl درجه 2 برای یادگیری نکات تکمیلی به شما پیشنهاد میشود.

اگر میخواهید با دریافت مدرک فنی حرفه ای icdl در اصناف مختلف مشغول به کار شوید و کسب درآمد داشته باشید و یا از مزایا ان برای مهاجرت به کشور های خارجی بهره ببرید میتوانید با مراجعه به صفحه مدرک icdl با نحوه دریافت مدرک بین المللی فنی حرفه ای icdl آشنا شوید.

آموزش icdl رایگان  pdf

با در اختیار داشتن فایل آموزش icdl رایگان pdf میتوان تمام نکات آموزشی تکمیلی را بارها مرور کرد و به بخش های مختلف مهارت های هفتگانه کامپیوتر تسلط یافت. آموزش icdl رایگان pdf به عنوان یکی از ابزار های کمک آموزشی مورد استفاده قرار میگیرد که به افراد کمک میکند پاسخ بسیاری از سوالات خود را بیابند.

در سایت آریا تهران در صفحه دانلود رایگان نمونه سوالات تستی مهارتهای هفتگانه icdl امکان دانلود فایل پی دی اف آموزش رایگان icdl فراهم است و شما میتوانید به صورت رایگان هم با نمونه سوالات استخدامی و فنی حرفه ای آشنا شوید و فایل آموزشی را نیز دریافت نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از لینک آموزش icdl رایگان pdf نیز می توانید استفاده کنید.

دانلود رایگان آموزش کامپیوتر pdf

یکی از ویژگی های بهترین آموزش مقدماتی تا پیشرفته icdl پشتیبانی از خدمات آموزشی و ارائه بهترین ابزار های آموزشی و کمک اموزشی به کارآموزان و علاقه مندان میباشد. از بهترین مواردی که به یادگیری بهتر افراد کمک میکند فایل آموزش کامپیوتر pdf میباشد. با استفاده از این فایل افراد میتوانند بدون محدودیت زمانی و مکانی نکات آموزشی را بار ها مطالعه کنند.

در سایت آریا تهران امکان دانلود رایگان آموزش کامپیوتر pdf فراهم شده است و شما عزیزان میتوانید با مرااجعه به سایت آریا تهران جامع ترین فایل آموزش کامپیوتر پی دی اف را دریافت نمایید.

آموزش icdl آنلاین

روش های مختلفی برای یادگیری مهارت های هفتگانه icdl وجود دارد و افراد میتوانند برحسب شرایط شان بهترین روش را انتخاب نمایند. یکی از انواع آموزش ها که میتوانند سبب صرفه جویی در زمان و هزینه افراد میشود آموزش icdl آنلاین میباشد. در آموزش آنلاین icdl افرادمیتوانند تنها با استفاده از یک کامپیوتر و اتصال به اینترنت در هرجای ایران و بدون محدودیت های زمانی و مکانی از تخصص برترین اساتید بهره ببرند.

آموزش icdl آنلاین یکی از برترین خدمات آموزشی ارائه شده در آریا تهران میباشد که افراد میتوانند در سراسر ایران از این آموزش بهره مند شده و مدرک فنی حرفه ای icdl دریافت کنند. شما میتوانید برای اطلاع از شرایط برگزاری کلاس های icdl آنلاین با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

پکیج آموزش ICDL مناسب چه کسانی می باشد؟

دوره ICDL گروه سنی خاصی ندارد و تمامی افراد می‌توانند این دوره (پکیج آموزشی )را تهیه کنند. افرادی که به یادگیری کامپیوتر و مهارت‌های آن علاقمندند یا همینطور افرادی که می‌خواهند در ادارات، شرکت‌ها یا نیروهای مسلح استخدام شوند می‌توانند با خرید دوره (پکیج آموزشی) مهارت های هفتگانه ICDL را آموخته و علاوه بر گواهینامه مجتمع فنی اشراق گواهینامه رسمی فنی حرفه‌ای را نیز دریافت کنند.

این بسته آموزشی مطابق استاندارد فنی و حرفه ای تهیه شده و متقاضیانی که این پکیج را تهیه می کنند علاوه بر برخورداری از پشتیبانی دوره می توانند در آزمون های پایانی فنی و حرفه ای شرکت کرده و همزمان مدارک مجتمع فنی اشراق و سازمان فنی و حرفه ای را با کد بین المللی دریافت کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحه پکیج آموزش icdl 2020 رایگان شوید.

آموزش icdl برای آزمون استخدامی

امروزه باتوجه به پیشرفت تکنولوژی و دانش یکی از مهمترین فاکتور هایی که برای استخدام در ادارات و سازمان ها در نظر میگیرند تسلط افراد به کار با کامپیوتر و نرم افزار های آفیس میباشد. یادگیری مهارت های کامپیوتری در ایران نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و شما برای ورود به بازار کار و اشتغال در حوزه های اداری و کامپیوتری نیاز است به مهارت های هفتگانه کامپیوتر تسلط داشته باشید.

آموزش icdl برای آزمون استخدامی یکی از مهمترین اهدافی است که در آریا تهران دنبال میشود و اساتید به دنبال اماده سازی کارآموزان برای آزمون های استخدامی و آزمون فنی حرفه ای میباشد. آموزش icdl برای آزمون استخدامی با تاکید بر نیاز های بازار کار میباشد و اساتید اریا تهران تلاش میکنند تا هرآنچه برای ورود به بازار کار و آزمون های استخدامی نیاز است را به شما آموزش دهند.

آموزش مهارت های هفتگانه در آموزشگاه آریا تهران به صورت تئوری و عملی انجام میشود و شما میتوانید در کوتاهترین زمان به سطح پیشرفته ای از مهارت های هفتگانه کامپیوتر برسید.

پیشنهاد ویژه: حتما از خدمات آموزش icdl برای آزمون استخدامی اموزشگاه اریا تهران و البته کتاب تست مهارت های هفتگانه icdl استفده کنید.

دوره ICDL

اگر می خواهید کامپیوتر را از ابتدا آموزش ببینید و بعد از آن یک مدرک icdl فنی حرفه ای جهت مهاجرت و یا استخدام دریافت کنید، باید عرض کنیم که دوره آموزشی خود را به درستی انتخاب کرده اید. کلاس icdl فنی حرفه ای یک دوره آموزش کامپیوتر از صفر در سطح بین المللی بوده و با گذراندن این کلاس می توانید با نرم افزارهای اداری به خوبی کار کنید. دوره icdl فنی حرفه ای یک شروع فوق العاده برای یادگیری کامپیوتر هستش.

شما بعد از گذراندن کلاس کامپیوتر در آموزشگاه عصرنخبگان، یکی از آموزشگاه های کامپیوتر فنی حرفه ای، می توانید با توجه به علاقه خود، دیگر دوره های کامپیوتر فنی حرفه ای را آموزش ببینید.

همانطور که گفته شد، گذراندن دوره icdl شما را بر 7 مهارت مهم کامپیوتری از جمله مبانی کامپیوتر، ویندوز، ورد، اکسل، اکسس، پاورپوینت و اینترنت مسلط می سازد و پس از آن می توانید برای اخذ دو مدرک آموزشگاهی (ویژه استخدام و شرکت در آزمون های استخدامی داخل کشور) و مدرک فنی حرفه ای (با اعتبار بین المللی) اقدام نمایید. پیشنهاد می شود برای آشنایی بیشتر با این دوره حتما پادکست را گوش کنید.

ساعت آموزش کلاس ICDL

یکی از سوالات پرتکرار کارآموزان، در رابطه با ساعت آموزش دوره ICDL است که بعضی از موسسات آموزشی، ساعت بیشتری را به این مهارت اختصاص داده اند. متقاضیان عزیز در نظر داشته باشند که مجموعه عصرنخبگان سالهاست که این دوره آموزشی را با سرفصل جامع به صورت تخصصی برگزار می کند. اما تفاوت ساعت در چیست؟ آیا کمتر آموزش می بینید؟

قطعا خیر. شما در عصرنخبگان جزوه نویسی ندارید (جزوه را با همان هزینه دوره در اول کلاس دریافت می کنید) و فقط آموزش می بینید و تمرین می کنید و کلیه مطالب آموزشی کلاستان را به صورت فیلم ضبط شده در پایان همان جلسه دریافت می کنید و یک عمر می توانید از آنها استفاده کنید و دیگر برای یادگیری این مبحث هزینه نکنید. فراموش نکنید “مسافرت با هواپیما، شما را به مقصد می رساند، اما خیلی راحت تر و خیلی سریعتر“.

دوره ICDL آنلاین

آموزشگاه فنی حرفه ای آریا تهران  دوره های کامپیوتر را به صورت آموزش حضوری و مجازی برگزار می نماید. مزیت دوره آنلاین ICDL در این است که شما دقیقا همزمان با کلاس های حضوری، در حال آموزش دیدن هستید و از سوال و جواب افراد دیگر نیز بهره لازم را خواهید برد. در حالیکه اکثر آموزش های آنلاین و مجازی ICDL به این شکل است که مدرس بدون حضوری فیزیکی کارآموز، تدریس می نماید و کلاس برای دانش پذیر بسیار خسته کننده سپری می شود.

دوره ICDL ویژه نوجوانان

آموزشگاه عصرنخبگان در جهت آموزش بهتر کامپیوتر از پایه، دوره های مناسب برای نوجوانان رده سنی 12 الی 17 سال نیز برگزار کرده است. برای اطلاع از زمانبندی و شرکت در این دوره های ویژه با ما در ارتباط باشید.

هزینه دوره icdl

هزینه دوره ICDL فنی حرفه ای هر ساله توسط اداره کل فنی و حرفه ای استان تهران تصویب شده و به اطلاع مخاطبین اعم از آموزشگاههای فنی و حرفه ای و متقاضیان ثبت نام در دوره های آموزش کامپیوتر می رسد.

هزینه کلاس کامپیوتر فنی حرفه ای معمولا از 3بخش هزینه آموزش دوره، هزینه معرفی به آزمون سازمان فنی حرفه ای و هزینه صدور گواهینامه تشکیل شده است که بعضی از آموزشگاه‌ها به صورت یکجا و بعضی به صورت جداگانه دریافت می نمایند که شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از آن به قسمت بالاتر همین صفحه مراجعه کنید.

آزمون icdl فنی حرفه ای

مدارک لازم برای ثبت نام و شرکت در آزمون icdl فنی حرفه ای

  • تکمیل فرم پرتال ویژه ثبت نام در آزمون ICDL فنی حرفه ای
  • ارائه ۱ قطعه عکس ۴*۳
  • ارائه کپی کارت ملی
  • پرداخت هزینه ۴۰۰۰۰ تومان
  • ·          ارائه فیش تسویه حساب

شیوه دریافت زمان آزمون آی سی دی ال فنی حرفه ای

کارآموزانی که در کلاس های آی سی دی ال بعد از تکمیل فرم ثبت نام در آزمون ICDL فنی حرفه ای، توسط آموزشگاه در پرتال سازمان فنی حرفه ای ثبت شده و زمان آزمون آنها مشخص می شود. پس از انتخاب و تایید زمان برگزاری امتحان توسط آموزشگاه و کارآموز، زمان دقیق بصورت تلفنی و همچنین از طریق آموزشگاهی که در آن در حال یادگیری هستید به تمام کارآموزان اطلاع رسانی می گردد.

کارت ورود به جلسه آزمون آی سی دی ال فنی حرفه ای ۱ هفته قبل از برگزاری آزمون توسط آموزشگاهی که در حال آموزش دیدن هستید به کارآموزان ارائه می گردد. یا اینکه می توانید برای دریافت زمان آزمون، با فنی حرفه ای استان یا شهر خود تماس بگیرید.

لازم به ذکر است ۱ روز قبل از موعد برگزاری آزمون جهت یادآوری مجدد با شما تماس گرفته خواهد شد.

مکان شرکت در آزمون ICDL فنی حرفه ای

آزمون آی سی دی ال فنی حرفه ای در یکی از مراکز فنی حرفه ای برگزار می گردد که البته ساعت و آدرس دقیق محل برگزاری آزمون پس از انجام مراحل ثبت نام بر روی کارت ورود به جلسه درج می گردد.

شیوه برگزاری آزمون ICDL فنی حرفه ای

آزمون ICDL فنی حرفه ای طی ۲ مرحله برگزار می گردد. آزمون کتبی ICDL (حداقل نمره 50 نیاز دارید) آزمون عملی ICDL (حداقل نمره 70 نیاز دارید)

آزمون کتبی ICDL فنی حرفه ای

مرحله اول آزمون بصورت کتبی بوده و لازمه قبولی در آزمون کتبی کسب نمره بالای ۵۰ می باشد. توجه داشته باشد که این آزمون همان آزمون آنلاین icdl فنی حرفه ای است که در محل سازمان برگزاری می گردد.

برای کسب نمرات بالا حتما از لینک  دانلود نمونه سوالات مهارتهای هفتگانه icdl با جواب استفاده کنید.

آزمون عملی ICDL فنی حرفه ای

پس از کسب نمره قبولی در آزمون کتبی ICDL به فاصله ۱ ماه آزمون عملی برگزار می گردد و برای قبولی در آزمون عملی می بایست نمره بالاتر از ۷۰ کسب کنید. نهایتا پس از قبولی در هر دو آزمون کتبی و عملی شما قادر به دریافت مدرک فنی حرفه ای خواهید بود.

معرفی کتاب مهارت های هفت گانه کامپیوتر ICDL

با توجه به درخواست های مکرر کاربران تصمیم گرفتیم یکی از بهترین کتاب های آموزشی در حوزه کامپیوتر و آی سی دی ال را به صورت رایگان منتشر کنیم.

کتاب icdl رایگان

یکی از مواردی که در آموزشگاه آریا تهران به کارآموزان ارائه میشود کتاب icdl رایگان میباشد. با استفاده از کتاب icdl رایگان افراد میتوانند از یک مرجع معتبر آموزشی بهره مند شوند و پاسخ تمام سوالات خود را بیابند. کتاب icdl رایگان به صورت گام به گام مهارت های هفتگانه کامپیوتر را به شما آموزش میدهد و شما میتوانید در کنار مباحث تدریس شده اساتید به صورت حضوری و انلاین سرفصل های کتاب icdl رایگان را مطالعه کنید و به تسلط لازم در این حوزه دست یابید.

شما میتوانید برای  شرکت در دوره های آموزش icdl آریا تهران با امکان دریافت مدرک فنی حرفه ای و بهره مندی از تخصص برترین اساتید کامپیوتر کشور به سایت آریا تهران به نشانی www.aryatehran.com مراجعه کنید و یا با شماره های ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ الی ۷ تماس بگیرید و اطلاعات لازم را در مورد کلاس ها و شرایط دوره ها کسب نمایید.

دانلود رایگان بهترین کتاب PDF آموزش ICDL در سال 2023 (فارسی)

در ادامه سری آموزش های کاربردی مهارت های هفتگانه کامپیوتر ICDL، در این قسمت با توجه به درخواست مکرر کاربران مبنی بر قرار دادن جزوه معتبر بصورت پی دی اف، سه تا از بهترین کتاب های آموزش ICDL را برای دانلود رایگان قرار داده ایم. دقت کنید که این کتاب ها بیشتر جنبه تکمیلی برای یادگیری را دارند و برای یادگیری کامل و حرفه ای و سریع، نیاز است تا از بهترین نرم افزارهای آموزش ICDL استفاده کنید.

دانلود رایگان بهترین کتاب PDF آموزش ICDL در سال ۲۰۲۰ (زبان فارسی)

در این قسمت با توجه به درخواست مکرر کاربران مبنی بر قرار دادن جزوه معتبر بصورت پی دی اف، سه تا از بهترین کتاب های آموزش ICDL را برای دانلود رایگان قرار داده ایم.

تفاوت بین ECDL و ICDL

گواهینامه اروپایی کاربری کامپیوتر (European Computer Driving Licence ) میباشد.ECDL در خارج از اروپا به عنوان ICDL شناخته می شود.

بهترین آموزشگاه ها برای دریافت سریع مدرک ICDL

در این مطلب بهترین آموزشگاه های برگزار کننده کلاس ها و دوره های ICDL (مهارت های هفتگانه) در تهران و شهرهای بزرگ ایران (هم حضوری و هم آنلاین) و دریافت مدرک معتبر و سریع را معرفی می کنیم.

آموزشگاه آریا تهران

قطعا اولین و بهترین آموزشگاه ICDL تهران با بیشتر آمار برگزاری کلاس های کامپیوتر، آریا تهران است. این آموزشگاه واقع در خیابان توحید و جنب مترو توحید می باشد. این واحد آموزشی در 4 طبقه تمام مهارت های کامپیوتری، برنامه نویسی، حسابداری، الکترونیک، آشپزی و زیبایی را آموزش می دهد.

آموزشگاه آریا تهران با بیش از 20 سال سابقه تنها آموزشگاه دارای شعبه خارجی در کشور کویت است.

آدرس وب سایت: www.aryatehran.com

شماره تماس: 02166919633  الی 7 و 09020055503 و 09374949774

آدرس: تهران. خیابان آزادی، خیابان توحید، پلاک 75 ( نبش کوچه شهید حاج رضایی). واحد 2

اینستاگرام: اینستاگرام آموزشگاه آریا تهران

آموزشگاه کامپیوتر پایا

(شعب شرق، غرب و شمال تهران) آدرس و شماره تماس: تهران، میدان توحید، خیابان ستارخان، بین باقرخان و پاتریس، پلاک 197. 02166921932 و 09362108861

آموزشگاه کامپیوتر پایا زیر نظر سازمان فنی حرفه ای است و بیش از 18 سال سابقه آموزشی دارد. یکی از دوره‌ های  پر طرفدار مجموعه، آموزش ICDL است که مدرک فنی و حرفه ای هم دارد. برای اخذ گرفتن مدرک باید در امتحان کتبی و عملی شرکت کنید و در صورت قبولی مدرک به شما داده می شود.

شرکت در دوره ICDL محدودیت ندارد (بدون توجه به سن، جنسیت، تحصیلات، تجربه یا پیش زمینه). در ضمن این مجموعه علاوه بر دوره آموزشی معمولی ICDL یک دوره آموزش ICDL پیشرفته ویژه مشاغل هم دارد که بصورت کاملا کاربردی و عملی با مثال های واقعی برگزار می شود. دوره پیشرفته خصوصی و تکنفره است و با شرکت در آن کاملا برای محیط کاری و شغلی آماده می شوید.

آموزشگاه عصر نخبگان

آموزشگاه عصر نخبگان (شرق تهران) آدرس و شماره تماس: خیابان پیروزی، صد متر بعد از مترو ابن سینا، به سمت کلاهدوز، پلاک 866، طبقه اول. 02133345339 و 02133786425

آموزشگاه عصرنخبگان در سال 92 در رشته های کامپیوتر، حسابداری، گرافیک و معماری با ارائه دیپلم رسمی فعالیتش را شروع کرد. دوره ICDL مجموعه یا همان آموزش کامپیوتر با مهارت های هفتگانه از سطح صفر است و بعد از دوره شما را کاملا برای کار با کامپیوتر در اداره ها آماده می کند.

عصرنخبگان دوره های کامپیوترش را به صورت حضوری و آنلاین برگزار می کند. مزیت دوره آنلاین ICDL در عصر نخبگان این است که شما دقیقا همزمان با کلاس های حضوری، در آن ها شرکت می کنید و از سوال و جواب بقیه افراد بهره می برید. این دوره 30 جلسه است و فیلم آموزش هر جلسه هم به شما داده می شود. در آخر دوره هم می توانید گواهینامه معتبر آموزشگاه و یا مدرک ICDL فنی حرفه ای (در صورت قبولی در امتحان عملی و کتبی) را دریافت کنند.

مجتمع فنی روشنگر

مجتمع فنی روشنگر (غرب تهران) آدرس و شماره تماس: ستارخان، روبروی برق آلستوم، پلاک 766، واحد7. 09203178719 و 02144226653

مجتمع فنی روشنگر از سال 1376 کارش را در رشته کامپیوتر آغاز کرد و در حال حاضر در چهار شعبه در نقاط مختلف تهران فعالیت دارد. دوره ICDL مجتمع فنی روشنگر (به صورت حضوری و آنلاین) جامع است و مطالب را به صورت عملی و کاربردی ارائه می دهد.

با شرکت در دوره‌ های ICDL مجتمع فنی روشنگر، مهارت‌ های هفت‌ گانه‌ی کامپیوتر را یاد می گیرید. دهها هزار نفر تا الان دوره آموزش کامپیوتر را در این مجتمع گذرانده اند (طبق گفته خودشان). ویژگی جالبی که این آموزشگاه برای دوره ICDL در نظر گرفته، آموزش تایپ ده انگشتی به صورت رایگان به شرکت کنندگان است. پس از پایان دوره اگر در امتحان عملی و کتبی فنی حرفه ای قبول شوید مدرک ICDL به شما داده می شود.

مجتمع فنی تهران

مجتمع فنی تهران (مرکز تهران) آدرس و شماره تماس: انقلاب، خیابان آزادی، بین خیابان قریب و اسکندری، پلاک 145. 02166933379

نمایندگی انقلاب مجتمع فنی تهران از سال 1392در مرکز تهران تاسیس شد و یکی از مراکز معتبر برای یادگیری ICDL محسوب می شود. مهارت های پایه کامپیوتر، انجام فعالیت های کامپیوتری روزانه در خانه و محیط کار، مدیریت فایل ها و فولدر ها، تایپ نامه و چاپ آن و جستجو در سایت ها از مهارت هایی است که در صورت شرکت در دوره یاد می گیرد.

همچنین دوره ی ICDL سطح دو هم در این مجتمع وجود دارد که پس از پایان آن می توانید یک سیستم بانک اطلاعاتی طراحی و آن را مدیریت کنید. دو مدرک هم به شرکت کنندگان داده می شود یکی مدرک مجتمع فنی (فارسی، انگلیسی) و یکی هم مدرک وزارت علوم.

موسسه آینده برتر

موسسه آینده برتر (شرق تهران) آدرس و شماره تماس: تهران نو، پایین تراز میدان امامت، نبش خیابان عبدالعظیمی، پلاک 101، واحد 2. 02177163338 و 02177151273

آموزشگاه آینده برتر، بیش از ۲۰ سال سابقه دارد و یکی از بهترین آموزشگاه های کامپیوتر در شرق تهران و زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای است. دوره ICDL آموزشگاه آینده برتر، از صفر آموزش کامپیوتر را شروع می کند و تا پایان دوره ی آفیس (اداری) پیش می رود و به صورت پروژه ای و عملی است.

در پایان دوره مهارت های هفتگانه (کار با کامپیوتر، ویندوز، اینترنت و نرم افزار آفیس) را یاد می گیرید و می توانید کارهای روزمره خود را با کامپیوتر در منزل و اداره انجام دهید. در پایان کلاس ها از طرف آموزشگاه به آزمون ICDL  سازمان فنی و حرفه ای معرفی می شوید و پس از قبولی در آزمون کتبی و عملی گواهینامه بین المللی ICDL به شما داده می شود.

آموزشگاه جهش رایانه

آموزشگاه جهش رایانه (غرب تهران) آدرس و شماره تماس: تهرانسر،بلوار لاله ،پلاک 107 ، طبقه دوم ،آموزشگاه جهـش رایانه. 02144533874 و 09377669923

آموزشگاه جهش رایانه در سال 1387 تاسیس شد و الان یکی از بهترین آموزشگاه های غرب تهران (تهرانسر) و زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور است. دوره ICDL از دوره های خوب این آموزشگاه است.

در شروع دوره ICDL با مفاهیم ابتدایی کار با کامپیوتر، ویندوز و اینترنت آشنا می ‌شوید و در ادامه کار نرم افزار های مهمی مثل ورد، اکسل، پاورپوینت و اکسس را یاد می گیرید. مدت دوره 40 ساعت (20 جلسه دو ساعته) و به صورت گروهی است. در پایان دوره هم در صورت قبولی در آزمون عملی و کتبی، گواهینامه فنی و حرفه ای (بین المللی) به شما داده می شود.

مجتمع آموزشی نیکوروش (شمال تهران)

آدرس و شماره تماس: چهارراه پاسداران، خیابان دولت، بعد از اختیاریه، ساختمان صدرا. 02122767387

مجتمع آموزشی نیکوروش در سال 1380 تاسیس و در سازمان فنی و حرفه ای کشور ثبت شد. این مجتمع دوره های آموزشی را در رشته های کامپیوتر، هنر و نقاشی، صنایع دستی(دوخت های سنتی)، حسابداری، گردشگری، هتلداری و مدیریت MBA را برگزار می کند و بیش از 20 هزار مدرک و گواهی بین المللی به کارآموزان در رشته های مختلف ارائه داده است (طبق گفته سایت).

دوره ICDL این مرکز یکی از بهترین دوره ها برای یادگیری مهارت های هفت گانه کامپیوتر در شهر تهران است. کل آموزش 30 ساعت است و مباحث کار با کامپیوتر و سیستم عامل، اینترنت، ورد، اکسل، پاور پوینت و اکسس را شامل می شود. بعد از اتمام دوره ICDL گواهینامه بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای کشور به شما داده می شود.

کدام آموزشگاه فنی حرفه ای بهترین انتخاب برای آموزش کامپیوتر است؟

به شما متقاضی شرکت در کلاس کامپیوتر پیشنهاد می کنیم حتما قبل از ثبت نام، از مجوز فنی و حرفه ای آموزشگاه کامپیوتر مطمئن شده و حداقل یک جلسه رایگان در کلاسهای آموزش کامپیوتر آن واحد آموزشی حضور داشته باشید تا با موارد مهمی اعم از نحوه تدریس مربیان، امکانات آموزش، سرفصلهای آموزشی، درصد رضایت کارآموزان دوره های قبل و … آشنا شوید.

پیشنهاد ویژه ما برای افراد جویای کار در امور اداری و دفتری

در صورتی که هدف شما از یادگیری کامپیوتر پیداکردن شغلی مناسب است، پیشنهاد ویژه آموزشگاه، گذراندن دوره آموزشی پک طلایی امور اداری است. در این دوره همزمان دو مهارت لازم برای استخدام در پست های اداری یعنی مهارت های هفتگانه کامپیوتر و حسابداری را آموزش خواهید دید. گرچه صفحه آموزش حسابداری عملی رایگان آریا تهران به بیان مفاهیم پایه برای آشنایی شما با حسابداری پرداخته است اما با گذراندن این دوره بدون شک، رزومه شما جزء رزومه های خاص متقاضیان استخدامی قرار خواهد گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی پک طلایی اموراداری کلیک کنید.

سوالات متداول در مورد ICDL

سرفصل های آموزشی دوره کامپیوتر ICDL چیست؟

در کلاس کامپیوتر یا همان ICDL شما به مهارتهای هفتگانه کامپیوتر یعنی مبانی کامپیوتر (IT)، ویندوز، اینترنت، ورد، اکسل، اکسس و پاورپوینت مسلط شده و می توانید از مدرک این دوره برای استخدام یا مهاجرت استفاده نمایید. امروزه داشتن حداقل های دانش کامپیوتر برای هر شخص یکی از واجبات است و دوره کامپیوتر شما را به خوبی با مهارتهای کامپیوتری لازم آشنا می سازد.

سرفصل های آموزشی دوره کامپیوتر ICDL چیست؟

هزینه کلاس کامپیوتر چقدر است؟ هزینه کلاس icdl همانند دیگر دوره های سازمان فنی حرفه ای سالانه مشخص می شود که آموزشگاه کامپیوتر عصرنخبگان شهریه مذکور را به صورت اقساط دریافت می نماید. شما می توانید مدارک ثبت نام و هزینه دوره کامپیوتر را در قسمت بالای صفحه دوره ICDL مشاهده فرمایید.

مدرک ICDL این دوره برای چه ارگانهایی قابل قبول است؟

مدرک icdl که پس از شرکت در این دوره از آموزشگاه دریافت می کنید برای استخدام و آزمون های استخدامی کلیه ارگان های دولتی و خصوصی اعم از قوه قضاییه، بانک ها، سازمان تامین اجتماعی، دفاتر خدمات الکترونیک، راه‌اندازی شعب بیمه، آموزش و پرورش، شهرداری، پرسنل شوراهای حل اختلاف قوه قضاییه و … قابل قبول بوده و در صورت دریافت مدرک فنی حرفه ای icdl با اعتبار بین المللی می توانید از آن برای مهاجرت نیز استفاده نمایید.

شرایط ثبت نام در دوره icdl فنی حرفه ای چیست؟

کلاس کامپیوتر حضوری و آنلاین در آموزشگاه فنی حرفه ای عصرنخبگان با خدمات خاصی مانند ارائه فیلم های آموزشی رایگان هر جلسه، در حدود 45 ساعت برگزار می شود که کارآموز پس از اتمام هر دوره می تواند دوره آموزشی خود را تا 2 مرتبه از جلسه اول تا آخر به رایگان تکرار نماید. برای شرکت در این دوره کافیست از طریق سایت و یا حضوری ثبت نام خود را انجام دهید و می توانید برای آشنایی با کلاس یک جلسه رایگان در دوره icdl شرکت کنید.

آیا گواهینامه icdl این دوره همان دیپلم کامپیوتر است؟

مدرک icdl یک گواهی تک مهارت بوده که به تنهایی اعتبار دارد. اما دیپلم کامپیوتر با توجه به رشته انتخابی دارای مهارتهای بیشتری است که کارآموز می بایست آن مهارتها را در کنار دروس عمومی آموزش و پرورش گذرانده و در نهایت دیپلم تحصیلی دریافت نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دیپلم کامپیوتر کلیک کنید.

آموزشگاه کامپیوتر فنی حرفه ای را چگونه از آموزشگاه های غیرقانونی تشخیص دهیم؟

شما باید قبل از ثبت نام در هر آموزشگاهی ابتدا از صحت مجوز رسمی آن واحد آموزشی مطلع شوید که این کار فوق العاده راحتیه! فقط کافیه رو سایت اداره کل فنی و حرفه ای استان کلیک کنید و آموزشگاه مورد نظر رو جستجو کنید. در صفحه بازشده نام آموزشگاه با اطلاعات کامل نمایش داده میشه و شما می تونید دوره های آموزشی مجاز اون آموزشگاه رو به خوبی بررسی کنید.

منابع:

منبع: آموزش icdl رایگان pdf

منبع: دانلود کتاب آموزش تصویری icdl

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا