گاوصندوق

مشخصات گاوصندوق لوسل

فروشگاه گاوصندوق طباطبایی نمایندگی گاوصندوق لوسل در تهران می باشد.

جهت خرید گاوصندوق لوسل می توانید با فروشگاه گاوصندوق طباطبایی تماس بگیرید و مشاوره لازم را جهت خرید این محصول دریافت نمایید، در ادامه این مطلب هم هم میتوانید مشخصات مربوط به گاوصندوق لوسل، و تصاویر مربوط به این محصول را مشاهده نمایید.

مشخصات گاوصندوق لوسل

گاوصندوق لوسل دارای قفل الکترونیکی می باشد که شما می توانید رمز آن را بین ۴ تا ۲۰ رقم دریافت نمایید.

وزن این محصول حدود ۱۴۵ کیلوگرم می باشد همچنین یکی از ویژگی‌های بارز این محصول این است که ضد سرقت و دارای گواهینامه معتبر EURO GRADE می باشد.

گاوصندوق های لوسل نسوز هستند و از این جهت دارای گواهی استاندارد sp سوئد می باشند.

ضمن اینکه این محصول از نظر سایز دارای ابعاد زیر می باشد.

  • عمق : ۸۸ سانتی متر
  • ارتفاع : ۵۰ سانتی متر
  • عرض : ۵۰‌ سانتی متر

پیشنهاد ویژه »»» خرید گاوصندوق کاوه با گارانتی معتبر

قیمت گاوصندوق لوسل

جهت نوسانات نرخ ارز در بازار ما در این بخش از درج قیمت این محصول معذوریم، و شما می توانید جهت استعلام قیمت گاوصندوق لوستر با شماره های درج شده در سایت و یا از طریق لینک زیر با ما تماس بگیرید.

پیشنهاد ویژه »» خرید گاوصندوق نیکا با گارانتی معتبر

گاوصندوق لوسل با گارانتی معتبر

تمامی محصولات فروشگاه گاوصندوق طباطبایی از جمله گاوصندوق های دوستدار با ۲ سال گارانتی معتبر به شما مشتریان ارائه می شود.

فقط شما مشتریان موظف است به هنگام خرید برگه ضمانت نامه را که از فروشنده دریافت می‌کنید را به همراه مهر اصلی شرکت که در این برگزار شده است و نزد خود نگه دارید تا بتوانید از خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات استفاده نمایید.

پیشنهاد ویژه »» خرید گاوصندوق گنجینه با گارانتی معتبر

سخن پایانی

گفتند آقای لوستر از جمله گاو صندوق های لوکس و امنیتی در بازار ایران هستند به دلیل اینکه این محصولات دارای سیستم امنیتی بسیار قوی هستند.

یکی از ویژگی‌های بارز این محصول آژیر ضد سرقت می باشد که در قسمت داخلی در قرار دارد و در صورت فعال شدن توسط صاحب گاوصندوق با هرگونه ضربه یا فشار مکانیکی با توان ۱۲۰ دسی بل فعال می شود.

و همانطور که گفته شد این گاوصندوق گاوصندوق نسوز می‌باشد که می‌تواند در دمای کوره تا مدت زمان ۲ ساعت مقاومت داشته باشد.
در نهایت اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید با همکاران ما در فروشگاه گاوصندوق طباطبایی تماس حاصل فرمایید و مشاوره لازم را از همکاران ما دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا