معرفی مشاغل
موضوعات داغ

بهترین شغل های جهان که پول خوبی دارند

در فهرست زیر، بهترین شغل های جهان که پول خوبی دارند اما بسیار طاقت فرسا هستن رو براتون میخواهیم معرفی کنیم :

1. جراح مغز و اعصاب؛ از شغل های پردرآمد جهان در حوزه‌ی پزشکی

میانگین درآمد سالانه‌ی یک جراح مغز و اعصاب در دنیا، بیش از ۳۸۰ هزار دلار است.!!! اما نکته س  این شغل  این است که می‌تواند برای خیلی‌ها، با انگیزه‌هایی درونی همراه باشد.

کار کردن با پیچیدگی‌های فوق العاده مغز انسان، به هیچ عنوان کار آسانی نیست و واقعا این متخصصان لایق این دستمزد بسیار بالا هستند. چون بسیار کار سخت و حساسی است .

2. برنامه‌نویسی

شاید به جرئت بتوان گفت برنامه‌نویسی شغلی است که بهترین بازار کار را در میان تمامی مشاغل دارد .

همانطور که میدانید برنامه‌نویس‌ها کدهای  کامپیوتری و اپلیکیشن‌های موبایل را می‌نویسند. اما نوشتن کدها برای یک ماشین که زبان آدمیزاد نمیفهمد! کار آنچنان ساده ای نیست و نیاز به مهارت و تمرین و تجربه و البته حوصله بسیار بالایی دارد.

3.حفاری فراساحل

به کسانی که کار حفاری در کف آب‌ها مثل کف دریاها و دریاچه‌ها را انجام می‌دهند، مهندس حفاری فراساحل (offshore drilling) گفته می‌شود. اما این شغل فقط جنبه مالی بالایی ندارد بلکه کار کردن در سواحل دریا ، دوری چند ماهه از خانه و خانواده و تحمل شرایط آب و هوایی سخت مانند سواحل جنوبی ایران این شغل را سخت و تحمل ناپذیر می کند .

البته این شغل به دلیل حساسیت‌ها و دشواری‌هایی که دارد، یکی از شغل های پردرآمد جهان است.(این بود از بهترین شغل های جهان که پول خوبی دارند) امیدوارم لذت برده باشید.

اگر میخواهید با انواع شغل های پردرآمد اینترنتی بدون سرمایه آشنا شوید همراه ما باشید.

راه های ارتباطی ما برای کسب اطلاعات بیشتر: انیستاگرام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا