بوتاکسزیبایی

بهترین راه پاک کردن اثر بوتاکس

راههای از بین بردن اثر بوتاکس ، گاهی اتفاق می‌افتد که افراد بدون تحقیق و بررسی دقیق و درست قبل از انجام عمل بوتاکس به سراغ افراد غیر متخصص رفته و جهت انجام عمل بوتاکس به آن ها مراجعه می‌کنند و یا حتی ممکن است مدت کمی پس از تزریق بوتاکس از عمل خود به علل متخلف پشیمان شوند و مایل به از بین بردن آثار آن شوند.

البته تاثیر بوتاکس اگر به دست افراد با تجربه و ماهر انجام شود چنان خوشایند است که کم تر کسی بعد از تزریق آن پشیمان می‌شود ولی به فرض اگر این اتفاق بیفتد آیا راه هایی وجود دارد که تاثیر بوتاکس را از بین ببریم و یا آن را کاهش دهیم ؟

پیشنهاد ویژه »» تزریق بوتاکس در بهترین کلینیک تزریق بوتاکس تهران

آیا راهی برای از بین بردن بوتاکس وجود دارد

ممکن است تزریق نادرست یا بیش از حد بوتاکس به موضع باعث عوارض ناراحت کننده ای شود. مثل وقتی که ابرو ها بیش از اندازه بالا می‌مانند یا عضلات صورت حرکت نمی‌کنند و یا بین اعضای صورت ناهماهنگی به وجود می‌آید.

متاسفانه بوتاکس جزو شیوه های درمانی است که از بین بردن آن ها چاره ای جز صبر کردن ندارد زیرا همان طور که در مبحث انواع بوتاکس ذکر شد ماندگاری بوتاکس موقت است و پس از مدتی باید آن را تمدید نمود.

ولی راهکار هایی وجود دارد که می‌توانید تاثیر بوتاکس را تا حدی کاهش دهید اما هنوز هم توصیه ما به شما این است که قبل از انجام هر عمل باید با افراد متخصص و پزشکان مجرب و مشاورین زیبایی در مراکز و کلینیک هایی که مخصوص انجام این کار هستند مشغولند مشورت نمایید و پس از سنجیدن تمام جوانب و دیدن نمونه کار های قبلی آنان مبادرت به انجام این عمل بنمایید.

پیشنهاد ویژه »» بوتاکس زیر چشم در بهترین کلینیک زیبایی تهران

بی حسی صورت پس از تزریق باعث می‌شود که صورت شخص نتواند احساسات او را به نمایش دراورد و به حالت بی روحی در می‌آید که این حالت برای او و اطرافیان بسیار ازار دهنده است. این موضوع هم می‌تواند به دلیل عدم تخصص درمانگر باشد و هم به دلیل استفاده از مواد نامرغوب و ارزان قیمت.

متاسفانه این عمل تنها به این عوارض محدود نمی‌شود. نافرم بودن ابروها و بالا رفتن یکی و پایین رفتن دیگری هم از دیگر آثار تزریق ناصحیح بوتاکس است.

گاهی اوقات تزریق مقدار کمی بوتاکس سبب شل شدن عضلات آن ناحیه و پایین آمدن ابرو می‌شود.

از آن جا که تاثیر و ماندگاری بوتاکس چهار تا شش ماه است معمولا بعد از گذشتن این مدت صورت به حالت عادی باز می‌گردد ولی ممکن است این مدت در افراد مختلف کم تر یا بیش تر باشد و تغییر آن بسته به این که چه مقدار بوتاکس به موضع تزریق شده است یا چین و چروکی که بوتاکس برای برطرف کردن آن تزریق شده تا چه حد عمیق بوده است ضمنا این که فرد چندمین بار است تزریق بوتاکس را انجام داده نیز در ماندگاری آن موثر است.

پیشنهاد ویژه »» تزریق بوتاکس کف دست تحت نظر بهترین متخصصین زیبایی

یعنی هر چه تعداد تزریق بیش تر باشد پس ماندگاری آن هم بیش تر خواهد بود.

همان طور که گفتیم درمان قطعی برای از بین بردن آثار بوتاکس وجود ندارد اما می‌توان با استفاده از چند روش مقداری از اثرات بوتاکس را کاهش داد.

ممکن است تزریق بیش از اندازه یا نامتعادل بوتاکس باعث افتادگی پلک شود.

در صورتی که با این عارضه مواجه شدید با استفاده از قطره چشمی بریمونیدین کمی به عملکرد عضلات پلکتان کمک کنید.

پیشنهاد ویژه »» بوتاکس زیربغل با تخفیف ویژه در کلینیک زیبایی ندای سلامت

دستگاهی به نام اندر مامولوژی که مخصوص ماساژ است نیز می‌تواند با ماساژ موضعی که تزریق روی آن انجام شده است به کاهش تاثیر تزریق کمک کند.

از این دستگاه می‌توانید به صورت روزانه استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه »» انجام هایفوتراپی در بهترین کلینیک زبایی تهران تحت نظر متخصصین هایفو

دستگاه آر اف فراکشنال هم می‌تواند با استفاده از حرارتی که در موضع ایجاد می‌کند اثرات بوتاکس را کاهش دهد.

دستگاه ار اف فراکشنال دستگاه گردش خون را تقویت می‌کند و باعث جریان یافتن بهتر خون در ناحیه فلج شده می‌گردد و به این صورت می‌تواند موضع را به شکل قبلی برگرداند و در نهایت انجام تمرین های فیزیوتراپی صورت در مراکزی که فیزیوتراپی انجام می‌دهند و ورزش روزانه صورت کمک می‌کند که عضلاتی که در اثر بوتاکس فلج شده اند کم کم به حالت طبیعی و قبلی خود برگردند.

به همین دلیل است که بوتاکس در ورزشکاران ماندگاری کم تری دارد.

متاسفانه روش قطعی و فوری برای از بین بردن آثار بوتاکس وجود ندارد و تمام راه هایی هم که برای کاهش اثرات بوتاکس وجود دارد مستلزم گذشت زمان و صبر و شکیبایی زیاد است.

برای این که از انجام عمل بوتاکس خود پشیمان نشوید لازم است که قبل از آن تحقیقات کافی انجام دهید و از تبحر و تجربه پزشک و مرکزی که می‌خواهید تزریق را در آن جا انجام دهید مطمئن شوید.

پیشنهاد ویژه »» کاشت ناخن با 30 درصد تخفیف ویژه در مرکز زیبایی ندا سلامت انجام می شود.

تزریق به اندازه و استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت برای تزریق موجب می‌شود که کم تر کسی پس از آن پشیمان شود.

متاسفانه روش قطعی و فوری برای از بین بردن آثار بوتاکس وجود ندارد و تمام راه هایی هم که برای کاهش اثرات بوتاکس وجود دارد مستلزم گذشت زمان و صبر و شکیبایی زیاد است.

برای این که از انجام عمل بوتاکس خود پشیمان نشوید لازم است که قبل از آن تحقیقات کافی انجام دهید و از تبحر و تجربه پزشک و مرکزی که می‌خواهید تزریق را در آن جا انجام دهید مطمئن شوید.

تزریق به اندازه و استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت برای تزریق موجب می‌شود که کم تر کسی پس از آن پشیمان شود.

منبع »»  سایت https://www.nedayesalamat.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا