زیبایی

آیا اشعه لیزر سرطان زاست

در مورد اینکه انجام لیزر موهای زائد میتواند زمینه رشد سلولهای سرطانی را در درون بدن انسان مهیا کند یا نه گمانه زنی های زیادی وجود دارد.

و افراد مختلفی در شبکه‌های مجازی و سایت‌های اینترنتی در این مورد اظهار نظر می‌کنند.

در این مطلب ما قصد داریم که نظر متخصصین زیبایی پوست و مو را در مورد انجام لیزر موهای زائد بدن انسان و آیا اینکه این کار می تواند باعث ایجاد بیماری سرطان در بدن شود یا خیر را به اطلاع شما برسانیم.

پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با هم بررسی کنیم که آیا انجام این کار می تواند خطراتی برای بدن به دنبال داشته باشد یا خیر.

برای مطالعه »» لیزر میخچه پا

همچنین در صورتی که مطالب این صفحه برای پاسخگویی به جواب سوالات شما کافی نبود، شما می توانید به صورت مشاوره تلفنی و یا مراجعه حضوری به کلینیک تخصصی پوست و مو با پزشک متخصص در این باره مشورت نمایید و جواب سوالات خود را از متخصص زیبایی پوست و مو دریافت کنید.

لیزر موهای زائد زیر بغل، ناحیه تناسلی، پا و دیگر نقاط بدن باعث سرطان می شود ؟

قبل از اینکه بخواهیم پاسخ قطعی به این سوال بدهیم که آیا لیزر کردن موهای زائد بدن باعث سرطان میشود یا خیر ابتدا قصد داریم تعریف لیزر موهای زائد بدن را بیان کنیم.

در ابتدا باید گفت که لیز یک اشعه نوری بسیار قدرتمند است که ریشه مو را به طور دائم از بین میبرد، این اشعه از طریق بافت های پوست به فولیکول مو رسیده و پیاز مو را برای همیشه می سوزاند.

البته در مواردی خاص برای اینکه پیاز مو به صورت دائم از بین برود باید هر چند ماه یک بار این کار انجام شود تا از رویش مجدد پیاز مو جلوگیری شود، که تایم زمانی که شما نیاز دارید تا لیزر را انجام دهید که برای همیشه از شر موهای زائد بدن خود راحت شوید را پزشک متخصص به شما می گوید.

فقط نکته بسیار مهم و حائز اهمیتی که وجود دارد این است که شما برای انجام این کار و برای آن که از عوارضی مانند سوختگی پوست در اثر اشعه لیزر در امان باشید باید حتما به یک کلینیک معتبر پوست و مو برای انجام این کار مراجعه نمایید و این کار حتما باید تحت نظر پزشک متخصص انجام شود.

حالا که با نحوه انجام لیزر آشنا شدید می‌خواهیم سوال اصلی مطرح شده را که آیا لیزر موهای زائد باعث بیماری سرطان در بدن انسان می شود را پاسخ دهیم.

برای مطالعه »» آیا لیزر موهای زائد سرطان زاست

به طور کلی پاسخ این سوال از سوی تمامی متخصصین پوست و مو منفی می باشد، و از نظر تمامی متخصصین پوست و مو انجام لیزر به هیچ عنوان نمی تواند باعث رشد سلول های سرطانی در بدن انسان شود فقط لیزر می تواند عوارضی مانند سوختگی پوست و یا آسیب زدن به پوست یا پیاز مو را داشته باشد که آن هم در صورتی است که شما بخواهید به مراکز غیر معتبر برای انجام لیزر مراجعه نمایید و این کار را تحت نظر افراد غیر متخصص و بی تجربه انجام دهید.

برای مطالعه »» رفع تاتو با لیزر

همانطور که می‌دانید لیزر یکی از روش‌های درمانی موثر برای از بین بردن موهای زائد، خال، زگیل و غیره است، و تمامی متخصصین از آن به عنوان یک روش بسیار موثر بهره می برند.

انرژی موجود در نور لیزر به صورت سطحی بوده و هرگز به عمق آن وارد نمی‌شود و دستگاه های لیزر نیز به گونه ای ساخته شده اند که تنها پیاز مو را هدف بگیرند و البته پزشک نیز باید در این کار مهارت داشته باشد تا نور لیزر را به صورت مستقیم و طولانی مدت بر روی فولیکول های مو قرار ندهد.

برای مطالعه »» لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود

البته ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که افراط و زیاده روی در استفاده از هر چیزی ممکن است بعدها یک سری مشکلات برای شما به وجود آورد و استفاده از لیزر هم باید در زمان بندی های مشخص صورت بگیرد که این زمانبندی نیز توسط پزشک متخصص به شما اعلام می شود، و در واقع استفاده مکرر از لیزر نباید باعث آسیب زدن جدی به پیاز مو در بدن انسان شود.

بدنیست قبل از مراجعه به کلینیک زیبایی پوست و مو اطلاعاتی راجع به روش های مختلف لیزر مانند لیزر الکساندرایت، لیزر دایود، لیزر ipl ، لیزر NDYAG ، لیزر SHR ، لیزر RF آشنا شوید.

سخن پایانی

در نهایت امیدوارم که ارائه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد، در انتهای این صفحه می توانید نظرات خود را پیرامون این مطلب با ما در میان بگذارید و سوالات خود را با پزشکان متخصص لیزر پوست و مو مطرح نمایید.

و در صورتی که تصمیم قطعی خود را برای انجام این کار گرفته اید پزشکان متخصصین پوست و مو در مطب زیبایی ندای سلامت این اطمینان را به شما می دهند که شما می توانید با خیالی آسوده برای انجام از بین بردن موهای زائد بدن خود اقدام نمایید و نگرانی بابت سرطان زا بودن استفاده از این روش نداشته باشید.

چرا که در مطب زیبایی ندای سلامت با استفاده از جدیدترین و به روزترین دستگاه های روز دنیا و استفاده از پزشکان متخصص در این زمینه با تضمین قطعی این کار را برای شما انجام می دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا