آموزش کامپیوترطراحی وب سایت

آموزش ساخت سایت رایگان با پسوند com در گوگل

اگر به دنبال دانلود فیلم آموزش طراحی وب‌سایت از مبتدی تا پیشرفته رایگان هستید؛ این مقاله را دنبال کنید. برای شروع همین حالا می‌توانید از پیکج آموزش رایگان آموشگاه فنی و حرفه‌ای آریا تهران استفاده کنید. در پکیج طراحی سایت رایگان ما در این پکیج از ساده‌ترین و بهترین راه‌های طراحی وب‌سایت استفاده کرده‌ایم تا شما عزیزان حتی اگر هیچ آشنایی قبلی با وب‌سایت و نحوه ساخت آن نیز نداشته باشید؛ بتوانید از طریق دانلود این پکیج و یادگیری آن به‌راحتی وب‌سایت مورد نظر خود را طراحی کنید.

چرا دانلود فیلم آموزش طراحی وب‌سایت

از آن‌جا که امروزه به‌دلیل شرایط کرونا تمامی کسب‌وکارها به‌صورت اینترنتی و آنلاین شده است؛ داشتن یک وب‌سایت برای شما بسیار کارآمد خواهد بود. همین‌طور اگر می‌خواهید کسب‌وکار مخصوص خود را شروع کنید و به‌دنبال راهی برای برندسازی و شناخته‌شدن خدمات خود هستید؛ ساخت و طراحی یک وب‌سایت حرفه‌ای بهترین گزینه خواهد بود. ممکن است بسیاری از افراد زمان کافی برای شرکت در کلاس‌های طراحی و ساخت وب‌سایت را نداشته باشند؛ در این شرایط ما به شما ویدیو‌های آموزشی را پیشنهاد می‌کنیم، بر خلاف آن چیزی که تصور می‌کنید؛ می‌توانید با کمک فیلم‌های آموزشی طراحی وب‌سایت و به‌صورت خودآموز طراحی وب‌سایت را آموزش دیده و به‌صورت حرفه‌ای در این زمینه فعالیت کنید. قبل از هر چیزی باید بدانید که یادگیری هر چیزی نیاز به زمان و همین‌طور علاقه برای یادگیری دارد در پکیج فیلم آموزش طراحی وب‌سایت از مبتدی تا پیشرفته به‌صورت جامع و صفر تا صد نحوه ساخت یک وب‌سایت زیبا و همین‌طور حرفه‌ای را آموزش داده‌ایم.
سرفصل های فیلم آموزش طراحی سایت از مبتدی تا پیشرفته

سرفصل‌های فیلم آموزش طراحی وب‌سایت از مبتدی تا پیشرفتهنصب و راه‌اندازی WordPress

  • کار با بخش مدیریت پست‌ها در وردپرس
  • مدیریت برچسب‌ها و گروه‌ها در وردپرس
  • مدیریت چند رسانه‌ای در وردپرس
  • مدیریت پیوند‌ها در وردپرس
  • مدیریت برگه‌ها و دیدگاه‌ها در وردپرس
  • کار با قالب‌ها در وردپرس
  • کار با افزونه‌ها در وردپرس
  • انجام تنظیمات پیشرفته در وردپرس
  • انجام بهینه‌سازی سئو در وردپرس
  • تولید پروژه در وردپرس
بیشتر بخوانیدچرا کمبود تراشه وجود دارد؟ در بخش آموزش نصب و راه‌اندازی وردپرس در پکیج فیلم آموزش طراحی وب‌سایت از مقدماتی تا پیشرفته آموزش نصب و راه‌اندازی نرم‌افزار لوکال هاست برای تبدیل سیستم شخصی شما به سرور میزبان وب‌سایت را خواهیم داشت. بعد از نصب و راه‌اندازی لوکال هاست در سرور میزبانی وب‌سایت شروع به ساخت دیتابیس و نصب سیستم مدیریت محتوای وردپرس خواهیم کرد و در آخر تنظیمات اولیه مربوط به وردپرس را انجام داده و بستر را برای شروع ساخت یک وب‌سایت حرفه‌ای آماده می‌کنیم. در کنار نصب وردپرس با نرم افزار‌های XAMPP و WampServer و هم‌چنین راه‌اندازی وب سرور، phpMyAdmin ، MySQL نیز آشنا خواهید شد. در بخش کار با بخش مدیریت پست‌ها در وردپرس با مفاهیم چگونگی ایجاد پست، کار با نوار ابزار، قرار دادن فیلم و عکس در پست و… آشنا خواهید شد.
دانلود فیلم آموزش طراحی سایت

دانلود فیلم آموزش طراحی وب‌سایت

برای دانلود فیلم آموزش طراحی وب‌سایت از مبتدی تا پیشرفته رایگان تنها کافی است بر روی ویدیو‌ها یک کلیک کرده و به‌صورت جداگانه اقدام به دانلود قسمت‌های آموزشی کنید. بسیاری از وب‌سایت‌ها و همین‌طور آموزشگاه‌های طراحی وب‌سایت هستند که این پکیج‌ها را با قیمت و هزینه بسیار زیاد در سراسر اینترنت عرضه کرده‌اند. ما فیلم آموزش طراحی وب‌سایت از مبتدی تا پیشرفته را به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار داده‌ایم تا بتوانید کسب‌وکار خود را ارتقا داده و در این زمینه حرفه‌ای شوید. برای شرکت در بهترین دوره وردپرس همین امروز اقدام کنید. آموزش صفر تا صد وردپرس مقدماتی و پیشرفته بصورت کاملاً پروژه محور و فشرده. در پکیج طراحی وب‌سایت رایگان ما در این پکیج از ساده‌ترین و بهترین راه‌های طراحی وب‌سایت استفاده کرده‌ایم تا شما عزیزان حتی اگر هیچ آشنایی قبلی با وب‌سایت و به نحوه ساخت آن نیز نداشته باشید؛ بتوانید از طریق دانلود این پکیج و یادگیری آن به‌راحتی وب‌سایت مورد نظر خود را طراحی کنید.بیشتر بخوانیدقوانین فضای مجازی | حکم فحاشی و ساختن اکانت فیک چیست؟ اولین بخشی که در فیلم آموزش طراحی وب‌سایت آموزش می‌بینید نصب و کار با پلتفرم وردپرس می‌باشد. پکیج فیلم آموزش وردپرس شامل آموزش ساخت وب‌سایت با وردپرس و آموزش مقدماتی و پیشرفته وردپرس می‌باشد.

طراحی وب‌سایت با وردپرس

همان‌طور که می‌دانید وردپرس یک سیستم و نرم‌افزار تحت وب می‌باشد که به واسطه آن می‌توانید بدون کدنویسی اقدام به ساخت انواع وب‌سایت نمایید. ساخت و طراحی وب‌سایت در پکیج فیلم آموزش طراحی وب‌سایت مقدماتی تا پیشرفته آموزشگاه آریا تهران از پایه و از صفر به شما عزیزان و هنرجویان آموزش داده‌شده است. لازم به ذکر است که امروزه تمامی تکنولوژی‌هایی که با استفاده از آن‌ها طراحی وب‌سایت یا بخشی از مراحل طراحی و ساخت وب‌سایت انجام می‌گردد در حال گسترش روزانه می‌باشد. اگر بخواهیم نام آن‌ها را بنویسیم می‌توانیم به بیش از ۲۰۰ مورد اشاره کنیم که یادگیری تعدادی از آن‌ها برای پروژه‌های طراحی وب‌سایت با کدنویسی الزامی است. در این آموزش ما شیوه برنامه‌ریزی برای انجام پروژه و همین‌طور تولید پروژه در وردپرس را به‌صورت صفر تا صد آموزش خواهید دید. اگر می‌خواهید استخدام خود را تضمین کنید حتماً پیشنهاد می‌کنیم در کلاس طراحی سایت تضمین استخدام آموزشگاه آریا تهران شرکت کنید.

طراحی وب‌سایت رایگان

در دنیای امروزه با تغییر مسیر بسیاری از کسب‌وکارهای سنتی به سمت کسب‌وکار‌های اینترنتی و آنلاین بازار فعالیت‌هایی مانند طراحی وب‌سایت رونق بسیار زیادی پیدا کرده است؛ اما چگونگی طراحی یک وب‌سایت و همین‌طور مراحل ساخت آن و این‌که از کجا شروع و آغاز می‌شود مورد توجه قرار گرفته است. شما می‌توانید در لینک زیر فیلم‌های آموزش طراحی وب‌سایت رایگان با وردپرس از صفر تا صد را مشاهده نمایید.بیشتر بخوانیدآیا اجازه می‌دهید یک روبات وکالت شما را بر عهده گیرد؟ ما هم‌چنین یک پیشنهاد ویژه نیز برای شما داریم: اگر زمان کافی را برای یادگیری طراحی وب‌سایت ندارید و همین‌طور نمی‌توانید در دوره‌های آموزشی شرکت کنید؛ پیشنهاد ما این است که با کمترین هزینه ساخت و طراحی وب‌سایت خود را به ما بسپارید. به فکر معرفی برند و کسب‌وکار خود هستید و می‌خواهید درآمد خود را چندین برابر کنید؛ وقت آن رسیده است که وب‌سایت شخصی خود را راه‌اندازی کنید؛ زیرا آن‌چه که در ذهن شما باشد را در سریع‌ترین زمان و با بهترین کیفیت برای شما طراحی خواهیم کرد. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های شرکت طراحی وب‌سایت آریا تهران که آن را از سایرین متمایز می‌کند؛ طراحی سایت ارزان و در عین حال تخصصی است. شرکت طراحی وب‌سایت آریا تهران از لحظه ثبت سفارش طراحی وب‌سایت شما، در کنار شما خواهد بود و ساخت وب‌سایت شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به‌صورت فوق حرفه‌ای و تخصصی انجام خواهد داد. منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا