پمپ

نمایندگی پمپ آب ابارا در سعدی

پمپ آب ابارا ساخت کجاست

اگر نمی دانید پمپ آب ابارا ساخت کجاست ؟ یا به دنبال خرید این نوع پمپ آب هستید، حتما تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. ما در بهترین شرکت فروش پمپ آب ابارا ایتالیا بصورت مشاوره رایگان تلفنی در خدمت شما هستیم.

02133997522 | 02133997661 | 09121882140

برای دریافت مشاوره رایگان خرید پمپ آب با شماره های بالا تماس بگیرید.

معرفی پمپ آب ابارا

ابارا که یکی از شرکت های ژاپنی بوده که بیش از یک قرن در تولید انواع پمپ تجربه دارد و از رتبه بالایی در سطوح پمپ سازی برخوردار می باشد.

این شرکت بیشتر در پروژه های بزرگی مانند تولید پمپ های سانتریفیوژی در صنایع بزرگ نفتی و پتروشیمی، فولاد، آب و فاضلاب و سد سازی، حتی در صنایع خانگی فعالیت میکند.

در ایران یکی از معتبر ترین و با تجربه ترین نمایندگی ها در ایران، فروشگاه مستریکو با 20 سال سابقه در حوزه پمپ آب می باشد.

اگر با افت فشار آب در طبقات مسکونی و اداری روبر هستید، شرکت مستریکو یکی از بهترین عرضه کنندگان بوستر پمپ آب در تهران است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

پمپ آب ابارا ساخت کجاست

شرکت پمپ آبارا که زیر محموعه شرکت ژاپنی ابارا میباشد ، که با بیش از یک قرن توانسته در سطوح نخست جهانی قرار گیرد. شرکت اصلی و مرکزی این برند، در شهر توکیوی ژاپن قرار دارد.

البته کیفیت تولید پمپ آب ابارا در همه جا یکسان است. این پمپ در کشور های دیگر نیز موناژ می شود. ایران نیز یکی از موناژ کنندگان پمپ ابارا است.

برای خرید پمپ آب ابارا همین حالا به مشاوره تلفنی رایگان ما تماس بگیرید.

02133997522 | 02133997661 | 09121882140

پمپ آب ابارا ساخت کجاست
پمپ آب ابارا ساخت کجاست

پمپ ابارا ایتالیا

پمپ های ابارا در ایران سه نوع پمپ ابارا ایتالیا، پمپ ابارا چینی و پمپ ابارا ایرانی هستند. بسیاری از افراد سودجو پمپ اب چینی یا ایرانی را به اسم پمپ ابارا ایتالیا به مصرف کنندگان میفروشند، به همین دلیل اگر قصد خرید پمپ ابارا ایتالیا را دارید، حتما از یک نمایندگی معتبر مانند مستریکو که اصالت کالار را تضمین میکند خریداری کنید.

پمپ آب ابارا داری پروانه هایی از جنس اسیتل استنلس می باشد. تکلونوژی و ظرافتی که در ساخت پمپ آب آبارا به کار گرفته شده، آن را به یکی از کم صدا ترین پمپ های موجود برای مصارف خانگی تبدیل کرده است.

پمپ ابارا چینی

یکی دیگر از انواع پمپ های ابارا، پمپ ابارا چینی میباشد که با قیمت مقرون به صرفه تر ولی تقریبا با همان کیفیت، در بازار وجود دارد.

اگر قصد دارید پمپ ابارا را با کمترین قیمت موجود خریداری کنید، بدون شک کم قیمت ترین پمپ، پمپ ابارا چینی می باشد که می توانید از فروشگاه مستریکو با بهترین قیمت خریداری کنید.

پمپ ابارا ایرانی
پمپ ابارا ایرانی

پمپ ابارا ایرانی

پمپ ابارا ایرانی یکی دیگر از پمپ ابارا می باشد با این تفاوت که قیمت بالاتری نسبت به پمپ ابارا چینی دارد. معمولا پمپ ابارا مونتاژ در ایران مونتاژ می شود. البته در شرایط تحریم ها در بازار اینکار دیگر در ایران انجام نمی گیرد و در حال حاضر پمپ هایی که با نام پمپ ابارا ایرانی شناخته می شوند تنها مونتاژ هایی چند سال پیش می باشند.

02133997522 | 02133997661 | 09121882140

مشخصات پمپ ابارا

در ادامه به مشخصات کلی از پمپ ابارا میپپردازیم :

  • پمپ ابارا مدل CD و CDX: این پمپ آب که تک پروانه ای میباشد، از جنس استیل ضد زنگ است و جهت آبیاری و تصفیه مورد استفاده قرار می گیرد. این مورد در انواع مختلف به عنوان پمپ آب خانگی نیز کاربرد دارد.
  • پمپ ابارا مدل 2CDX: این مدل پمپ آب یک پمپ آب یک پروانه ای می باشد که بیشتر برای پمپاژ آب مخلوط با مایع های خورنده استفاده میشوند.
  • پمپ ابارا مدل DWO: پمپ ابارا مدل DWO، دارای جنس بدنه استیل ضد زنگ می باشد و در ماشین های شوینده صنعتی کاربرد دارد .
  • پمپ ابارا مدل MD-MMD4 : این پمپ، برای افزایش فشار سیستم های گرمایشی، سیستم های شستشو و بسیاری از مصارف صنعتی دیگر مناسب است.
  • پمپ ابارا مدل 3DPF: این پمپ برای سیستم های شستشو، مصارف صنعتی، آبیاری و کشاورزی استفاده می شود.
  • پمپ ابارا مدل 3LFP: پمپ ابارا مدل 3LFP جهت افزایش فشار سیستم های گرمایشی و تهویه مطبوع سیستم های شستشو و کاربردهای صنعتی دیگر استفاده میشود .

کاتالوگ پمپ ابارا

همانطور که در بالا گفته شد، پمپ ابارا، انواع و مدل های مختلفی دارند که این مدل ها به بیش از 16000 مدل می رسد.

همچنین این برند ژاپنی، در 18 کشور دنیا ، خط تولید فعال دارد. این شرکت در سال 1912 در کشور ژاپن تاسیس گردید.

اگر قصد خرید یا مشاهده انواع پمپ ابارا را دارید پیشنهاد میشود به صفحه اصلی فروشگاه مستریکو دیدن فرمایید. ما در فروشگاه مستریکو اقدام به گرد آوری بسیاری از محصولات شرکت ابارا نموده ایم.

قیمت پمپ آب ابارا

قیمت پمپ های آب ابارا از 2 میلیون و 500 هزار تومان شروع می شوند و تا حدود 20 میلیون تومان بسته به نیاز شما متغیر هستند. اما باید توجه داشته باشید که پمپ آبی که قصد خرید آن را دارید اصالت تضمین شده ای داشته باشد و تقلبی نیز نباشد. اگر قصد خرید پمپ آب ابارا ایتالیا را دارید ، کارشناسان ما در فروشگاه معتبر مستریکو شما را راهنمایی خواهند کرد.

قیمت پمپ آب خانگی ژاپنی

اگر بخواهیم صادق باشیم نمونه های ژاپنی پمپ آب ابارا در بازار ایران بسیار نادر هستند و عموما به عنوان دست دوم شناخته می شوند. اما در حال حاضر نمونه های اصیل و معتبر ایتالیایی و چینی و ایرانی پمپ آب ابارا در بازار موجود می باشند. اگر خواهان آن هستید که حتما یک پمپ از برند ابارای ژاپنی تهیه نمایید می توانید از سایت های دیوار و شیپیور کمک بگیرید.

قیمت پمپ آب ابارا یک اسب

دقت کنید که قیمت پمپ آب با توجه به قدرت آن که با اسب بخار سنجیده می شود و با تعداد پروانه ها و جنس بدنه آن تایین می شود.

پمپ آب ابارا یک اسب و یک پروانه که مناسب ساختمان های دو طبقه می باشد در قیمت های 2 میلیون و 400 هزار تومان تا 3 میلیون و 8 هزار تومان در بازار دیده می شوند.

اما پمپ های آب ابارا که یک اسب و دو پروانه هستند و برای ساختمان های سه طبقه مناسب می باشند از قیمت 5 میلیون تومان تا 10 میلیون تومان در بازار دیده می شوند.

مشخصات پمپ ابارا یک اسب

به صورت کلی پمپ آب ابارا یک اسب در مدل هایی که در تعداد پروانه و دور موتور متفاوت هستند ارائه می شوند. از این رو از ویژگی های اعلام شده ممکن است دور موتور و تعداد پروانه ها متغیر باشد.

معمولا پمپ های آب ابارا یک اسب با دور موتور 2900 دور در دقیقه و با تعداد پروانه های تکی و دوتایی و همچنین جنس بدنه استیل در بازار پیدا می شوند.

از دیگر مشخصات پمپ ابارا یک اسب برق وروردی تک فاز تا سه فاز می باشد و کلاس نفوذ پذیری ip55 را دارا هستند.

پمپ ابارا ایتالیایی یک اسب می تواند تا فشار آب ورودی 8 بار را تحمل کند.

پمپ آب ابارا ۲ اسب

پمپ آب ابارا 2 اسب که برای ساختمان هایی با تعداد طبقات 3 تا 6 طبقه مورد استفاده قرار می گیرید در بازار از قیمت 6 میلیون تومان تا 7 و 500 هزار تومان دیده می شوند.

دقت کنید که پمپ آب ابارا 2 اسب می تواند تا ارتفاع 62 متر آب پمپاژ کند و می تواند تا 110 لیتر آب دهی در دقیقه داشته باشد. دقت کنید که قیمت پمپ آب ابارا 2 اسب و یک پروانه با نوع دو پروانه آن متفاوت است.

02133997522 | 02133997661 | 09121882140

قیمت پمپ آب ابارا سه اسب

قبل از هر چیزی لازم است بدانید که قیمت پمپ آب ابارا سه اسب از 6 میلیون و 700 هزار تومان تا 10 میلیون تومان در بازار متغیر می باشد و تنها نوع دو پروانه آن در بازار موجود است.

شما می توانید برای خرید انواع پمپ آب ابارا ایرانی، پمپ ابارا ایتالیایی و پمپ ابارا چینی با بهترین قیمت و گارانتی آن از سایت مستریکو اقدام نمایید.

نمایندگی پمپ ابارا در ایران
نمایندگی پمپ ابارا در ایران

نمایندگی پمپ ابارا در ایران

پمپ آب ابارا ایتالیایی در ایران نمایندگی هایی برای مونتاژ قطعات داشته و دارد. یکی از نمایندگی های پمپ آب ابارا و دیگر برند های پمپ اب، شرکت مستریکو است که توانسته با ارائه خدمات مناسب در زمینه، فروش پمپ آب و تعمیر قطعات آن، رضایت مشتریان خود را جلب کند.

نمایندگی پمپ آب ابارا در تهران

از جمله نمایندگی های پمپ آب ابارا در تهران می توان به مواردی مانند زیر اشاره کرد:

  • شركت پديدار صنعت سازش
  • شركت موتور پمپ ياران
  • الکتروپمپ ياران
  • مستریکو
  • شرکت زمزم گستر مائده – فدک پمپ

البته لازم است بدانید که نمایندگی های بیشتری در تهران برای پمپ آب ابارا موجود هستند که با کمی جستجو در اینترنت می توانید اطلاعات تماس هر یک را داشته باشید.

نمایندگی پمپ آب ابارا در سعدی

دقت کنید که در منطقه سعدی در تهران بهترین نمایندگی تعمیر و فروش پمپ آب مستریکو می باشد. از دیگر نمایندگی های فروش پمپ آب ابارا در سعدی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • شرکت زمزم گستر مائده – فدک پمپ
  • شرکت تکلا ماشين
  • شرکت هايپر صنعت فامکو

البته لازم است بدانید که نمایندگی های بیشتری در سعدی برای پمپ آب ابارا موجود هستند که با کمی جستجو در اینترنت می توانید اطلاعات تماس هر یک را داشته باشید.

نمایندگی پمپ ابارا در کرج

از جمله نمایندگی های پمپ آب ابارا در کرج می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ابتکار تجهيز البرز
  • الکتروپمپ ياران

نمایندگی پمپ ابارا در مشهد

از جمله نمایندگی های پمپ آب در مشهد می تواند به مستریکو اشاره کرد. از دیگر نمایندگی های تعمیر و فروش انواع پمپ آب از جمله پمپ آب ابارا شامل موارد زیر است:

  • شرکت آب فلز پمپ
  • خدمات فني قائم
  • برق شمشيري
  • کالاي صنعتي شرق

نمایندگی پمپ ابارا در تبریز

لازم است بدانید که نمایندگی پمپ ابارا در تبریز مستریکو می باشد که در حال حاضر این شعبه از شرکت مستریکو غیر فعال است. با این حال می توانید از نمایندگی تهران آن برای خرید و یا مشاوره خرید استفاده نمایید.

از دیگر نمایندگی پمپ ابارا در تبریز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آذرچرخاب
  • فروشگاه پارسيران
  • بازرگاني بنايي

منابع:

منبع :  خبرگزاری مشرق

منبع : مجله خبری جوانه های ایرانی

منبع : مجله خبری اقمار منیر

منبع : مجله خبری عاصمی 9

منبع : مجله خبری ام نگهبان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا