چیلرلوازم خانگی

نمایندگی تعمیر چیلر در مرزداران

چیلرها دستگاه هایی هستند که جهت تامین سرمایش مورد نیاز منازل، ساختمان های تجاری، ساختمان های اداری و … مورد استفاده قرار می‌گیرند.

چیلر ها را می‌توان به دسته بندی های مختلفی تقسیم نمود. از لحاظ انرژی مصرفی چیلر ها به دو دسته تراکمی و جذبی طبقه بندی می‌شوند که چیلر های جذبی با تبدیل انرژی طبیعی به انرژی مفید و چیلر های تراکمی با تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی مفید سرمایش مورد نیاز برای یک ساختمان را فراهم می‌کنند.

از لحاظ نحوه خنک شدن توسط ماده مبرد نیز چیلر ها را می‌توان به دسته های آب خنک، هوا خنک و تبخیری طبقه بندی کرد که البته، استفاده از چیلر های تبخیری خیلی رایج نیست و معمولا از چیلر های هوا خنک و آب خنک برای تامین سرمایش استفاده می‌شود.

از مزایای چیلر ها می‌توان به توان بالا اشاره کرد. به طور مثال یک دستگاه اسپیلت تنها می‌تواند سرمایش یک اتاق را تامین کند ولی یک دستگاه چیلر کوچک برای یک ساختمان بزرگ چند طبقه با اتاق های متعدد کفایت می‌کند.

چیلر ها هوای خنک را از طریق کانال های تهویه مطبوع مانند هواساز ها و فن کوئل ها به اتاق های مختلف ساختمان منتقل می‌نمایند.

جهت برقراری ارتباط با تعمیرکار چیلر با شماره تلفن های ۰۹۱۲۹۵۴۱۶۵۰ ، ۰۲۱۶۶۱۹۷۵۲۲ تماس بگیرید.

پیشنهاد ویژه » تعمیر چیلر با قیمت مناسب و گارانتی معتبر

تعمیر چیلر خانگی در مرزداران

چیلرهای خانگی می‌توانند از انواع مختلف چیلر ها یعنی چیلر های آب خنک، هوا خنک، تراکمی و یا جذبی باشند که تعمیر آن ها با توجه به نوع، مدل و برند آن ها صورت می‌گیرد.

نمایندگی تعمیر چیلر در مرزداران با اعزام تعمیرکاران مجرب که مسلط به تعمیر انواع چیلر هستند می‌تواند به شما در تعمیر چیلر خانگی کمک نماید.

پیشنهاد ویژه » سرویس چیلر با قیمت مناسب و گارانتی معتبر

تعمیر چیلر تراکمی در مرزداران

تعمیر چیلر تراکمی  ، همان گونه که گفته شد چیلر ها به دو دسته چیلر های تراکمی و جذبی تقسیم می‌شوند که چیلر های تراکمی خود از لحاظ نوع خنک کردن به دسته های هوا خنک و آب خنک و تبخیری قابل تقسیم هستند.

قیمت چیلر های تراکمی در وهله اول بسیار کم تر از چیلر های جذبی است اما هزینه های مراقبت و هزینه های تامین انرژی آن ها در طول مدت زمان مصرف بیش تر از چیلر های جذبی می‌باشد.

بهتر است با سرویس منظم، از خراب شدن چیلر ها و ایجاد هزینه های مضاعف جلوگیری کنید. نمایندگی تعمیر چیلر در مرزداران ارائه دهنده انواع خدمات مربوط به چیلر های تراکمی از جمله نصب، سرویس و تعمیرات می‌باشد.

پیشنهاد ویژه » مطالعه مقاله تعمیر اواپراتور چیلر

تعمیر چیلر هواخنک در مرزداران

تعمیر چیلر هواخنک  ، چیلر های هوا خنک دسته ای از چیلر های تراکمی هستند که خنک کردن آب در آن ها با عبور دادن جریان هوا از روی کوئل انجام می‌گیرد.

این چیلر ها دچار مشکلاتی مانند رسوب گرفتگی نمی‌شوند و همین موضوع باعث می‌شود مثل بقیه انواع چیلر، نیاز به سرویس سالیانه منظم نداشته باشند و سرویس این چیلر ها در دوره های زمانی طولانی تری انجام می‌شود..

اما از طرفی تعمیر این چیلر ها شاید برای تعمیرکاران اندکی چالش برانگیز باشد، در صورتی که مهارت کافی نداشته باشند. نمایندگی تعمیر چیلر در مرزداران با ارائه خدمات تخصصی چیلر های هوا خنک آماده کمک به شما می‌باشد.

پیشنهاد ویژه » مطالعه مقاله چیلر چیست و چگونه کار می کند

تعمیر چیلر آب خنک در مرزداران

تعمیر چیلر هواخنک  ، یکی از عمده ترین مشکلاتی که ممکن است برای چیلر آب خنک پیش بیاید رسوب گرفتن لوله هاست و علت اصلی آن املاح معدنی موجود در آبی است که در این چیلر ها جریان دارد.

تعمیرکار چیلر آب خنک، برای رفع این مشکل که موجب کاهش سرمایش ساختمان می‌شود باید با استفاده از تجهیزات خود لوله ها را رسوب زدایی کند.

تعمیر چیلر جذبی در مرزداران

تعمیر چيلر جذبي  ،چیلر های جذبی انرژی به هدر رفته را به انرژی مفید تبدیل می‌کنند و به این ترتیب سرمایش ساختمان را تامین می‌کنند. هزینه خرید این چیلر ها نسبت به چیلر های تراکمی در ابتدای کار بیش تر است اما خرید آن ها در دراز مدت معامله ای به مراتب مقرون به صرفه تر می‌باشد.

در صورتی که نسبت به سرویس سالانه این چیلر ها همت لازم را داشته باشید این چیلر ها می‌توانند سالیان دراز در منزل شما به قوت و دوام قبل باقی بمانند و بدون هیچ گونه مشکلی به کار خود ادامه دهند.

برای سرویس چیلر های جذبی، می‌توانید با یکی از راه های ارتباطی نمایندگی تعمیر چیلر در مرزداران تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح نمایید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته این مرکز موجب می‌شود بتوانید در هر ساعتی از شبانه روز برای تعمیر چیلر خود اقدام نمایید تا مشکل گسترش نیابد.

تعمیر مینی چیلر در مرزداران

مینی چیلر ها باید درست عیب یابی شوند و همین قدم اصلی برای تعمیر این چیلر هاست. اگر عیب یابی درست صورت بگیرد مینی چیلر ها می‌توانند بازدهی سابق خود را به دست آورده و به خوبی قبل کار کنند. اما اگر عیب یابی آن ها درست انجام نشود حتی شاید در ابتدای کار متوجه این امر نشوید ولی در دراز مدت، کاهش کارایی مینی چیلر را مشاهده خواهید کرد.

نمایندگی تعمیر مینی چیلر در مرزداران می‌تواند بهترین خدمات تعمیر مخصوص مینی چیلر ها را به شما ارائه نماید.

مقالات آموزشی تعمیرات چیلر :

طرز کار چیلر

جدول عیب یابی چیلر تراکمی

منبع سایت »»»»» https://digihang724.com/تعمیر-چیلر-نمایندگی-تعمیرات-تخصصی-چیل/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا