دسته‌بندی نشده
موضوعات داغ

قیمت درب اتوماتیک کرکره ای

قیمت درب اتوماتیک کرکره ای

قیمت درب اتوماتیک کرکره ای را میتوان اینگونه تعریف کرد که یک ابزاری برای راحتی انسان و عین حال زیبایی و پر کاربردی است، درگذشته انسان ها برای حفاظت دکان ها و کسب و کار خود از کرکره های معمولی استفاده می کردند که می توان به سختی آن ها را بالا و پایین کرد. با پیشترفت علم در این حوزه کرکره برقی نقش بسیاری در راحتی کار انسان ها دارد. برای اطلاعات بیشتر از کرکره برقی قیمت درب اتوماتیک پارکینگ کرکره ای با ما همراه باشید. مطلب بعدی راجب (بهترین موتور درب ریلی) است

  • انواع کرکره برقی :

تفاوت کرکره برقی را می توان به تیغه های آن ها اشاره کرد که با چند نوع آن ها آشنا می شویم و البته آنها را به دسته های تقسیم میکنیم که شامل (تیغه آلمینیومی ، پلی کربنات و….) است که لقب پرفروش ترین آنها را میتوان به (آلمینیوم 80 میلیمتری) داد.

  • تیغه آلمینیومی:

مقاومت این نوع از تیغه های کرکره برقی بسیار مقاوم است وکاربرد آنها معمولا در فروشگاه های بزرگ کشور میتوان دید و این نوع از تیغ های کرکره برقی در برار سرما ، گرما ، باد ، باران و…. بیسار مقاوم است و یک جورایی بهترین نوع همین تیغه های آلمینیومی کرکره برقی است.

  • تیغه کرکره برقی پلی کربنات :

این هم یکی از انواع تیغه ها است که : این نوع تیغه های کرکره برقی از جنس poly carbonate ساخته شده اند و تفاوت آن با شیشیه بسیار کم است و تقریبا شبیح به شیشه عما می کند چون این نوع تیغه نور را از خود مانند شیشه عبور می دهد و این نوع تیغه هم در فروشگاه ها برای دیده شدن ویترین و در نهایت زیبا سازی استفاده می کنند.

در مطالب بعدی راجب ( کارشناسی سئو چیست) توضیح داده شده است

قیمت درب اتوماتیک کرکره ای

نام محصولقیمت محصول
کرکره برقی درب اصلی6 ونیم الی 13 میلیون تومان
کرکره برقی شفاف پارکینگی14 میلیون
کرکره برقی روال داخل8 میلیون تومان

این بود مطالب : قیمت درب اتوماتیک کرکره ای امید وارم لذت برده باشید.

اینستاگرام🤩🤩

اگر علاقه مند به پست های دیگر سایت هستید ( به صفحه هات ما سر بزنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا