گرافیک

دانلود رایگان نمونه سوالات اکسل

اکسل یکی از نرم افزار های کاربردی آفیس میباشد که امروزه برای ورود به بازار کار تسلط به این نرم افزار یکی از ملزومات محوب میشود. اگر میخواهید مجموعه نمونه سوال عملی اکسل را دریافت کنید و برای آزمون فنی حرفه ای و یا آزمون های استخدامی آمادگی لازم را کسب کنید میتوانید با مراجعه به صفحه نمونه سوال عملی اکسل اقدام به دانلود رایگان نمونه سوالات عملی اکسل کنید.

همچنین در صورتی که میخواهید صفر تا صد کار با نرم افزار اکسل را به صورت کاربردی و مناسب بازار کار یاد بگیرید و مدرک فنی حرفه ای بین المللی دریافت کنید میتوانید به سایت آریا تهران سایت ما به نشانی  www.aryatehran.com مراجعه کنید و یا با همکاران ما با شماره های ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ الی ۷ تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

آزمون عملی اکسل چگونه است

در آزمون عملی اکسل سوالات کمی دشوارتر است و شما باید در فرمول نویسی تسلط خوبی داشته باشید ولی نیازی نیست که تمام توابع رو یاد داشته باشید عموما در آزمون از فرمول های پرکاربرد استفاده میشود نظیر توابع جمع و تفریق و توابع شرطی . ضمنا در اکسل از قسمت vba فقط در حد ضبط یک ماکرو ساده ممکن است در سوالات بیاید. در کل سوالات بسیار فنی و دارای نکات ریزی می باشد.حتما تمامی نمونه سوالات این بخش را مطالعه کنید. اگر به تمامی سوالات این بخش مسلط شوید نمره این مهارت را به راحتی می گیرید . بزودی جواب تمام ویدئوها را بارگذاری خواهیم کرد.

تمرین عملی اکسل پیشرفته

برای آن که شما بتوانید برای آزمون فنی حرفه ای اکسل آمادگی لازم را پیدا کنید و بتوانید این آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارید نیاز است تمرین عملی اکسل پیشرفته را دریافت کنید و با حل چنیدن باره این تمرین برای اکسل مقدماتی و پیشرفته تسلط لازم را به این آزمون ها کسب کنید.

در آموزشگاه آریا تهران در صورت شرکت علاقه مندان در کلاس های حضوری و آنلاین اساتید سرفصل های استاندارد فنی حرفه ای را تدریس میکنند و تلاش میکنند هرآنچه نیاز بازار کار است را به کارآموزان بیاموزند.

تمرین عملی اکسل پیشرفته یکی از مواردی است که با کاراموزان کار میشود و تلاش میشود کلیه کسانی که در کلاس های آموزش اکسل آریا تهران شرکت کرده اند برای قبولی در آزمون فنی حرفه ای آمادگی لازم را کسب کنند.

آزمون فنی حرفه ای اکسل شامل آزمون تئوری اکسل و آزمون عملی اکسل پیشرفته میباشد که شما برای دریافت مدرک فنی حرفه ای اکسل نیاز است در هر دو آزمون نمره قبولی را کسب نمایید.

نمونه سوال عملی اکسل فنی حرفه ای در سایت های مختلفی ارائه میود اما اگر میخواهید با اطمینان پاسخ صحیح نمونه سوال عملی اکسل فنی حرفه ای را دریافت کنید بهتر است ابتدا به صفحه آموزش اکسل مراجعه کنید تا با مشاهده فیلم های آموزشی رایگان پاسخ بسیاری از سوالات خود را به دست آورید.

تمرکز اساتید آریا تهران بر آماده سازی شما برای ورود هرچه سریع تر به بازار کار و کسب درآمد و دریاغفت مدرک فنی حرفه ای بین المللی برای اشتغال سریع تر میباشد. شما میتوانید با حضور در کلاس های آموزش اکسل آریا تهران اشتغال و قبولی در آزمون فنی حرفه ای را تضمین شد بدانید و از تخصص برترین اساتید اکسل ایران بهره مند شوید.

پیشنهاد بررسی : نمونه سوال عملی اکسل با جواب رایگان

تمرین های کاربردی اکسل

تمرین های کاربردی اکسل شما را علاوه بر آن که برای آزمون فنی حرفه ای بین المللی اکسل آمده میکند، زمینه ساز اشتغال سریع تر شما در بازار کار میشود. تمرین های کاربردی اکسل هرآنچه برای ورود به بازار کار نیاز است را برای شما مرور میکند و سبب تسلط شما به نکات آموزشی کار با نرم افزار اکسل میشود.

تمرین های کاربردی اکسل شامل نمونه سوالات تئوری و سوالات عملی اکسل میباشد که این نمونه سوالات از سال های اخیر گردآوری شده اند. تمام تلاش ما در ارائه نمونه سوال اکسل عملی با جواب آماده سازی هرچه بیشتر شما با سوالات استخدامی و فنی حرفه ای برای اشتغال سریع تر در این حوزه میباشد.

اگر میخواهید بیشتر با قابلیت های نرم افزار اکسل آشنا شوید و اطلاعات تکمیلی در مورد این نرم افزار پیدا کنید تا بیشتر برای شرکت در آزمون فنی حرفه ای آماده شوید میتوانید به صفحه نرم افزار اکسل مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

pdfنمونه سوالات عملی اکسل با جواب  

آموزشگاه آریا تهران یکی از برترین آموزشگاه ها در زمینه تدریس اکسل فنی حرفه ای به کارآموزان میباشد که ویژگی هایی دارد که آن را از سایر آموزشگاه ها متمایز کرده است. از ویژگی های برتر آموزشگاه آریا تهران حضور برترین اساتید اکسل ایران میباشد که به کارآموزان کمک میکنند در سریع ترین زمان جذب بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشند.

از دیگر ویژگی های آموزشگاه اکسل آریا تهران ارائه مدرک فنی حرفه ای بین المللی به کارآموزان میباشد که میتواند زمینه ساز اشتغال سریع تر آن ها و مهاجرت به کشور های خارجی شود.

در کلاس های آموزش اکسل آریا تهران جزوات و نمونه سوالات عملی اکسل با جواب pdf در اختیار کارآموزان قرار داده میشود و افراد میتوانند با شرکت در این کلاس ها برای ورود به بازار کار و قبولی آزمون فنی حرفه ای و آزمون های استخدامی نیز اقدام کنند.

نمونه سوالات عملی اکسل با جواب pdf شما را برای آزمون های تئوری و عملی فنی حرفه ای آماده میکند و شما میتوانید با حل چندین باره این نمونه سوالات به بخش های مختلف نرم افزار اکسل تسلط یابید و به راحتی با این نرم افزار کار کنید. تمرین اکسل با جواب به شما این امکان را میدهد تا جواب سوالات را به صورت مجزا در اختیار داشته باشید و علت درست و غلط بودن جواب سوالات را درک کنید.

دانلود رایگان نمونه سوالات عملی اکسل

در سایت آریا تهران امکان دانلود رایگان نمونه سوالات عملی اکسل فراهم است و همه علاقه مندان میتوانند برای با دانلود نمونه سوال عملی اکسل با جواب رایگان به بانک جامعی از سوالات دسترسی پیدا کنند. این بانک سوالات اکسل از سال های متمادی جمع اوری شده است و شما با دراختیار داشتن این نمونه سوال عملی اکسل فنی حرفه ای میتوانید اطمینان داشته باشید که در جلسه آزمون فنی حرفه ای با سوالات مشابهی رو به رو خواهید شد.

دانلود رایگان نمونه سوالات عملی اکسل در سایت آریا تهران برای همه افراد فراهم است و شما میتوانید این نمونه سوالات را دریافت کرده و به سرعت اقدام به درافت مدرک فنی حرفه ای اکسل نمایید. یکی از ویژگی های کلاس آموزش اکسل آریا تهران این است که امکان حل نمونه سوالات و تمرین عملی اکسل پیشرفته و مقدماتی فراهم است و در صورتی که سوالی در هر بخش داشته باشید برترین اساتید اکسل آریا تهران در سریع ترین زمان پاسخ شما را میدهند.

در صورتی که شما به سایت آریا تهران نیز مراجعه کنید میتوانید با دانلود رایگان نمونه سوالات عملی اکسل از پشتیبانی شبانه روزی این سایت برای پاسخ به سوالاتتان نیز بهره مند شوید. شما میتوانید سوالات تان را در صفحه مورد نظر مطرح کنید تا اساتید ما در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند.

پیشنهاد بررسی: علاوه بر اکسل، می توانید از نمونه سوالات ورد با جواب pdf و البته نمونه سوالات پاورپوینت همراه با جواب pdf نیز استفاده کنید.

دانلود نمونه تمرین اکسل

شاید این سوال نیز برای شما هم پیش آمده باشد که چطور میتوانید شانس قبولی خود را در آزمون فنی حرفه ای اکسل بالا ببرید و در صورتی که قصد شرکت در آزمون های استخدامی را داشته باشید چطور میتوانید به تمام سوالات اکسل پاسخ صحیح دهید. شما باید اکسل را به صورت حرفه ای از مقدماتی تا پیشرفته توسط برترین اساتید آموزش دیده باشید تا بتوانید صفر تا صد کار با نرم افزار اکسل را یاد بگیرید.

دانلود نمونه تمرین اکسل به شما این امکان را میدهد تا از طریق سوالات با بخش های مختلف نرم افزار اکسل آشنا شوید و به صورت کاربردی با سوالات آزمون های فنی حرفه ای آشنا شوید. اگر میخواهید آمادگی کافی را برای قبولی در آزمون فنی حرفه ای اکسل کسب کنید و در آزمون های استخدامی نیز با شانس قبولی بیشتری شرکت کنید شرکت در کلاس های آموزش اکسل آریا تهران به شما پیشنهاد میشود. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت آریا تهران به نشانی www.aryatehran.com مراجعه کنید و یا با همکاران ما با شماره های ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ الی ۷ تماس بگیرید و مشاوره رایگان نیز دریافت کنید.

تمرین اکسل با جواب

در این بخش از سایت آموزشی اکسل‌لرن برای شما علاقه‌مندان، مجموعه‌ای از تمرین‌های عملی اکسل همراه با جواب آماده نمودیم که می‌توانید دانش اکسلی خود را به چالش بکشید.

۳۰ سوال رایج اکسل برای استخدام

  • نحوه استفاده از Data Modeling برای ایجاد Pivot Table
  • ریبون در MS-Excel چیست؟
  • برای تنظیم متن درون سلول از کدام گزینه استفاده می کنیم و روش انجام آن چگونه است؟
  • چگونه می توانم همه اشیا موجود در برگه را انتخاب کنیم؟
  • تابع IF در اکسل چیست؟
  • استفاده از Name Box چیست؟
  • کاربرد VLOOKUP چیست و چگونه از آن استفاده می کنیم؟
  • چگونه می توان مقادیر را در ستون سمت راست در اکسل مشاهده کرد؟
  • چگونه می توانیم رشته های متنی چند سلول را در یک سلول ادغام کنیم؟
  • تابع Concatenate
  • تابع SUMIF چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟
  • تابع COUNTIF چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟
  • تابع Nested IF چیست؟
  • Pivot table چیست و چرا از آن استفاده می کنیم؟
  • چگونه از Advanced filter استفاده کنیم؟
  • چگونه می توانیم قالب بندی سلول را تغییر دهیم؟
  • قالب بندی شرطی چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟
  • چگونه می توان یک لیست کشویی ایجاد کرد؟
  • چگونه لیست کشویی پویا ایجاد کنیم؟
  • چگونه می توانیم روز هفته را برای یک تاریخ خاص تعیین کنیم؟
  • نمودار چیست و چگونه می توانیم از آن استفاده کنیم؟

نمونه سوالات عملی اکسل

1- excel را طوری تنظیم نمایید که فایلهای صفحه گسترده را با 5 کاربرگ باز نماید.

2- جدول زیر را طراحی نموده و عملیات زیر را انجام دهید.

الف) محاسبه معدل دانش آموزان

ب) در صورتی که نمره دانش آموزان زیر 12 بود رنگ زمینه سلول زرد گردد.

ج) درج نمودار معدل دانش آموزان

3- آیکونهای نوار ابزار را به صورت بزرگ نمایش دهید و توضیحات هر ابزار کنارآنها        مشاهده نشود.

4- نرم افزار excel را طوری تنظیم کنید که با فشردن enter مکان نما به بالا حرکت کند و قلم درون سلول از نوع tahama و سایز 20 باشد.

5- خانه های  C2 تا C10  را با اعداد دلخواه پر کنید سپس بزرگترین عدد را در خانه E4 و کوچکترین عدد را در خانه E5 و مجموع اعداد را در خانه E6 درج کنید. صفحات کاری 1و2

را دردو پنجره مجزا بصورت همزمان نمایش داده و کلید داده های C2 تا C10 را در صفحه کاری 2 کپی کنید

6- در خانه A5 عدد 7 و در خانه A6 عدد 15 را وارد کرده و جمع آنها را در خانه A7 محاسبه نمایید. (بدون استفاده از توابع)

7- فرمول خانه F5 را حاصل جمع سه خانه (C5.D5.E5) که هریک دارای مقادیر زیر

می باشد قرار دهید.

E5=8               D5=6               C5=15

– محدوده های خانه های C1:D20 را انتخاب کن

8- در خانه E4 عبارت Excel را بنویسید وسپس محتویات خانه E4 را 60 درجه بچرخانید.

9- جدول زیر را در فایل بنام it ایجاد نموده و موارد ذکر شده را در آن انجام دهید.

الف) محاسبه میزان اضافه کار براساس ساعت 300 تومان

ب) کسر10% از حقوق به عنوان کسورات

ج) محاسبه حقوق کل دریافتی بر اساس اضافه کار و کسورات

د) درج نمودار خطی حقوق دریافتی

10- یک فایل صفحه گسترده ایجاد کنید که شامل لیستی از نام، نام خانوادگی ، تعداد واحد و معدل باشد.

الف) ورود داده ها را با data sheet آغاز کرده و 5 داده را وارد کنید به این لیست ستون تاریخ تولد را با قالبی که ساعت صبح یا بعد از ظهر داشته باشد اضافه کنید.

ب) به خانه ای که بیشترین معدل را دارد متن تشویقی بدهید.

ج) بیشترین و کمترین معدل را نشان دهید.

11- کار پوشه ای  با  4 صفحه کاری به نام های 4 فصل سال ایجاد کنید.

– صفحات کاری بهار و زمستان را همزمان به صورت عمودی نمایش دهید.

– بین صفحات کاری بهار و تابستان یک صفحه کاری ایجاد کنید.

– sheet پاییزرا به اولین sheet انتقال دهید.

– قبل از sheet اول یک sheet جدید به نام 1 ایجاد کنید.

– sheet تابستان را حذف کنید.

12- اطلاعات زیر در سلولهای مورد نظر وارد نمایید.

A    b    c   d

12   7    19 23

32   26   8

– اطلاعاتA1 تا D2 را انتخاب کرده و یک کادر و یک زمینه رنگی برای آن تعریف کنید.

– اطلاعات  A1 و تا D2 را از لحاظ افقی و عمودی وسط  چین نمایید.

– یک یادداشت متنی برای سلول A2. تعریف کنید.

– ارتفاع سطرها را به 20 و پهنای ستونها را به 10 تغییر دهید.

– یک نمودار ستونی از اطلاعات مورد نظر در شیت جدید ایجاد نمایید بطوریکه نمودار دارای عنوان بوده وبرچسب داده ها در بالای نمودار مشاهده نمود.

– راهنمای نمودار را به سمت چپ انتقال داده و نوع نمودار را نیز تغییر دهید.

– یک سطر بین 1و2 و یک ستون بین c و d اضافه کنید.

– در sheet2 اعداد فرد بین 1 تا100  در ستون a خاصیت autofill پر کنید.

– برای خانهF 1 یک یادداشت توضیحی قرار دهید.

13- دو فایل excel را که قبلا ایجاد کرده اید باز کنید و به شکل افقی آنها را کنار یکدیگر قرار دهید سپس هردو را باهم به یک نام واحد بر روی desktop ذخیره کنید؟

14- برای خانه های D2 تا E6 یک style را ذخیره کنید.

15- بین sheet  اول و دوم یک sheet جدید بار کنید و این sheet را به نام خود نامگذاری کنید و آنرا به یک workbook دیگر کپی کنید.

16- تنظیمی انجام دهید که هر کار پوشه داری 2 کاربرگ باشد.

17- تنظیمی انجام دهید که تغییراتی که افراد دیگر بر روی خانه های A1 تا F3 در sheet جاری انجام می دهند مارکدار شود. همچنین یک گزارش از تغییرات انجام شده نمایش دهید.

18- تنظیمی انجام دهید که افراد دیگر امکان حذف کردن سطرها و ستونها را نداشته باشند.

19- برای فایل جاری رمز ورود به فایل قرار دهید.

20- تنظیمی انجام دهید که افراد دیگر نتوانند ساختار sheet را تغییر دهند.

21- در خانه D1 یک متن تایپ کنید بطوریکه متن مورد نظر با زاویه 30-  درجه نمایش داده شود.

22- سه Sheet به نام هاي فاکتور، آمار و نمودار ايجاد کنيد و آنها را از راست به چپ تنظيم نماييد.

– کار خود را به نام Final Excel در مسير d:\ExcelExam ذخيره نماييد

23- قصد داریم سیستم آموزشگاه را با استفاده از excel پیاده سازی نمائیم. اطلاعات مربوط به کارآموزان در یک sheet و اطلاعات مربوط به دوره ها در sheet دیگری قرار دارند. مجموع شهریه ها در sheet سوم محاسبه شوند. هر sheet باید نام مناسبی داشته باشد. این کار برای کارآموزان حسابداری تحت نامی مرتبط ذخیره شوند. همین اطلاعات برای دوره های کامپیوتر در یک book  دیگر انجام شود. تنظیمات ظاهری قسمت های مختلف را تحت style هایی ذخیره نمایید و این style را در book های مختلف ادغام کنید. حال در یک book سوم مجموع شهریه کل را محاسبه نمائید.

24- سه Sheet به نام هاي فاکتور، آمار و نمودار ايجاد کنيد و آنها را از راست به چپ تنظيم نماييد. 25- کار خود را به نام Final Excel در مسير d:\ExcelExam ذخيره نماييد.

جزوه اکسل برای استخدامی

همانطور که می دانید یکی از مسائل مهم در استخدام شرکت ها و بسیاری از سازمان ها، داشتن تخصص و مهارت کار با نرم افزار اکسل است. از آنجایی که امروزه بسیاری از مراکز به دنبال افراد حرفه ای و متخصص هستند، داشتن جزوه اکسل برای استخدامی می توانددر پذیرفته شدن شما بسیار موثر باشد.

جزوه اکسل pdf به شما کمک می کند تابتوانید با سرعت بیشتری مهارت های لازم را برای تسلط به اکسل کسب کنید و شانس بیشتری در مصاحبه و استخدام داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آموزش اکسل رایگان pdf و دریافت بهترین جزوه آموزشی اکسل می توانید با شماره های ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ الی ۷ تماس گرفته و یا وارد وب سایت www.aryatehran.com شوید.

آموزش اکسل برای کارهای اداری

اکسل ابزاری قدرتمند با کارایی های متفاوت است. یکی از کاربردهای مهم اکسل مربوط به محاسبات ساده و ردیابی اطلاعات می باشد و به همین دلیل در بسیاری از آگهی های استخدام نام این نرم افزار را مشاهده می کنید.

اگر شما هم می‌خواهید کاری را شروع کنید که به دانش و مهارت اکسل نیاز دارد و به همین دلیل به دنبال آموزش اکسل برای کارهای اداری هستید، پیشنهاد می‌کنیم که این راهنمای اموزشی را از دست ندهید. چرا که در این مقاله به مهم ترین نکات و تکنیک های پایه ای برای مصاحبه کاری اشاره خواهیم کرد.

اگر می خواهید به صورت حرفه ای و در کوتاه ترین مدت همه فوت و فن های اکسل را یاد بگیرید، حتما به صفحه آموزش اکسل مراجعه کنید.

آموزش اکسل رایگان 

اگر می خواهید در کلاس های پیشرفته  اکسل شرکت کنید بهتر است ابتدا آموزش اکسل رایگان مقدماتی را که در سایت برای شما قرار داده شده است را مشاهده کنید.

یکی از مهم ترین مزایای دوره ها و فیلم های آموزشی مجتمع فنی آریا تهران این است که حتی اگر هیچ پیش زمینه ای درمورد اکسل یا دیگر نرم افزار ها ندارید می توانید پس از طی کردن دوره های آموزشی، صفر تا صد مهارت مورد نظر را یاد بگیرید و در کوتاه ترین زمان وارد بازار کار شوید.

یکی از خدماتی که مجموعه آریا تهران به شما هنرجویان عزیز ارائه می دهد، آموزش Excel رایگان است که می توانید هم به صورت فیلم و هم به صورت جزوه اکسل پیشرفته برای استخدامی دریافت کنید.

برای دانلود جزوه آموزشی اکسل می توانید به سایت آریا تهران مراجعه کرده یا با مشاورین ما تماس بگیرید تا در این خصوص شما را راهنمایی کنند.

علاوه بر این اگر به دنبال دوره آموزشی اکسل ویژه بازار کار هستید، پیشنهاد می کنیم دوره اکسل مقدماتی تا پیشرفته آریا تهران را تجربه کنید.

جزوه اکسل استخدامی

جزوه اکسل برای استخدامی یکی از نیاز های علاقه مندان اشتغال در این حوزه میباشد که تیم آریا تهران جامع ترین جزوه اکسل برای استخدامی را برای کارآموزان فراهم کرده است. در این جزوه نکات فنی حرفه ای و مناسب بازار کار ذکر شده است و به گونهه ای تدوین گردیده است که با مطالعه آن میتوانید برای ورود به بازار کار آمادگی لازم را کسب نمایید.

پیشنهاد بررسی : آموزش اکسل برای کارهای اداری pdf و همچنین کلاس آموزش اکسل غرب تهران

با مطالعه جزوه اکسل برای استخدامی میتوانید تمامی نکات آموزشی را مرور کرده و به آن ها تسلط یابید و به عنوان یک نیروی کار حرفه ای وارد بازار کار شوید. در صورتی که به دنبال آموزش اکسل از مبتدی تا پیشرفته pdf رایگان هستید، ما در این جزوه اکسل به بررسی نرم افزار Excel 2007 و نسخه های بالاتر میپردازیم و شما را برای اشتغال در این حوزه راهنمایی خواهیم کرد.

جزوه اکسل pdf

فهرست جزوه آموزش اکسل برای کارهای اداری و… شامل موارد زیر می شود:

  • ایجاد یک Workbook جدید
  • ذخیره Workbook
  • باز کردن Workbook Sheet یا برگه
  • وارد کردن اطلاعات در  سلول
  • پر کردن خودکار سلول ها
  • اصول اضافه کردن و حذف کردن سطر و ستون
  • اصول قالب بندی اطلاعات عددی
  • قالب بندی شرطی
  • اصول فرمول نویسی
  • ایجاد نمودار
  • مرتب کردن چاپ اطلاعات

برای دانلود رایگان جزوات و کتابهای آموزشی اکسل با مشاورین ما در ارتباط باشید.

اگر قصد شرکت در کلاس های آموزشی حسابداری را دارید می توانید به صفحه دوره حسابداری مراجعه کرده یا با مجموعه آریا تهران تماس حاصل فرمایید.

آموزش اکسل از مبتدی تا پیشرفته pdf رایگان

اکسل یکی از نرم افزارهای آفیس می باشد که امروزه بازار کار بسیار پررونقی دارد. اکثر افراد در شرکت ها به دنبال افراد متخصص و کاربلد هستند و به همین دلیل داشتن تخصص و مهارت کافی لازمه کسانی است که قصد دارند در این زمینه فعالیت کنند.

آموزشگاه آریا تهران یکی از بهترین آموزشگاه هایی می باشد که میتوانید برای یادگیری کامل به آن مراجعه کنید. با مراجعه به سایت آریا تهران به شما امکان دانلود رایگان جزوه آموزش اکسل داده می شود. جهت دانلود جزوه آموزش سریع اکسل  می توانید همین حالا به سایت آریا تهران مراجعه کنید.

سوالات اکسل در مصاحبه استخدامی  

در این قسمت نمونه ای از سوالات اکسل در مصاحبه استخدامی  را برای شما عزیزان آورده ایم که به صورت زیر می باشد:

  • ریبون در MS-Excel به چه معناست؟

ریبون در اکسل از سربرگ هایی تشکیل شده است که در بالای نرم افزار اکسل قرار گرفته اند. این سربرگ ها معمولا به گروه هایی تقسیم می شوند که دکمه های مرتبط به دستور را در زیر وظایف دسته بندی می کنند.

هر گروه دکمه فرمان و کارایی مربوط به خود را دارند که در گوشه قسمت پایین سمت راست در بعضی از گروه ها قابل مشاهده است.

با این روش یک کادر محاوره ای برای شما باز می شود که شامل چندین گزینه اضافی است که می توانید انتخاب کنید.

طبق تنظیمات پیش فرض در اکسل ۸ سربرگ داریم که به صورت زیر می باشد:

File، Home، Insert ، Page، Layout ، Formulas، Data، Review، View

  • چگونه می توانیم همه اشیا موجود در برگه را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب شی از گزینه Go to Special استفاده می شود. برای انتخاب همه اشیا باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا کلید میانبر F5 را فشار دهید تا کادر گفتگوی Go to Special برای شما باز شود.
  2. سپس روی گزینه Special کلیک کرده و سپس object را انتخاب نمایید.
  3. درنهایت اوکی را بزنید و همه اشیا را انتخاب کنید.
  4. تابع IF در اکسل به چه معناست؟

تابع IF درواقع یکی از توابع منطقی در اکسل محسوب می شود که از آن برای بررسی شرایط منطقی و تعیین مقدار درست یا نادرست استفاده می شود. این تابع دارای آرگومان است اما اولین آرگومان اجباری است و دو آرگومان دیگر اختیاری می باشد.

ادامه سوالات در آموزش اکسل مقدماتی رایگان که همکاران ما به صورت جزوه اکسل pdf ارائه داده اند توضیح داده شده است. در دوره های آموزشی آریا تهران سوالات استخدامی به کارآموزان ارائه داده می شود که این سوالات به افراد کمک می کند تا برای ورود به بازار کار آماده تر شوند.

حتما مطالعه کنید: محاسبه بهای تمام شده در اکسل

اصول فرمول نویسی  در جزوه اکسل pdf

یکی از مباحث مهم دیگری که در دوره آموزش اکسل از مبتدی تا پیشرفته pdf رایگان به شما عزیزان آموزش داده می شود، نحوه فرمول نویسی است از مهم ترین بخش های اکسل به شمار می رود.

از این قابلیت برای انجام کارهای محاسباتی استفاده می شود که معمولا این کارهای محاسباتی می تواند مبتنی بر سلول های دیگر نیز باشد.

برای این کار ابتدا باید علامت = را تایپ کرده و فرمول مورد نظر را با توجه به قواعد مشخص خود وارد نمایید.

نرم افزاراکسل فرمول وارد شده را بررسی و محاسبه کرده و نتیجه را در همان سلول نمایش می دهد.

هر فرمول ممکن است دارای اجزاهای زیر باشد:

  • مقادیر ثابت در اکسل

معمولا مقادیر ثابت در اکسل دارای عدد یا متن می باشند. توجه داشته  باشید که مقادیر ثابت را باید بین دو علامت “” قرار دهید اما برای اعداد نیازی به این علامت نیست.

  • آدرس سلول های اکسل

زمانی که از آدرس سلولی در فرمول استفاده می شود درواقع مقداری که در آن سلول وجود دارد نیز در فرمول محاسبه می شود. با تغییر محتوای سلولی  که از آدرس آن در فرمول استفاده شده، نتیجه فرمول نیز بلافاصله تغییر پیدا کرده و بروز می شود.

در این مقاله هرآنچه برای جزوه اکسل برای استخدامی نیاز بود بدانید به صورت مختصر توضیح دادیم. شما میتوانید با شرکت در دوره های آموزش اکسل و حسابداری آریا تهران علاوه بر بهره مندی از حضور برترین اساتید با دریافت مدرک فنی حرفه ای بین المللی به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با همکاران ما از طریق شماره های ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ الی ۷  تماس بگیرید و یا به سایت www.aryatehran.com مراجعه کنید.

شاید برای شما جالب باشد : اکسل محاسبه ارث

سوالات متداول

سطح تمرین‌های اکسل به چه صورت است؟

پاسخ:در این بخش تلاش نمودیم تا با آماده‌سازی تمرین‌هایی از سطح مقدماتی تا پیشرفته به یادگیری بهتر شما هموطنان کمک کنیم.

تمرین‌های اکسل برای چه افرادی مناسب است؟

پاسخ: تمرین‌های این بخش برای افرادی مناسب است که مدتی از یادگیری آنان گذشته است. از این رو اگر به تازگی به یادگیری این برنامه کاربردی پرداخته‌اید، حل تمرین‌های این بخش به شما پیشنهاد نمی‌گردد.

پیشنهاد شما برای یادگیری اکسل چیست؟

(بدون هزینه) پاسخ: پیشنهاد ما به تمام علاقه‌مندان برای یادگیری این برنامه کاربردی، تماشای جلسات مبتدی تا پیشرفته اکسل است. این مجموعه آموزشی را می‌توانید بصورت کاملا رایگان از کانال آپارات ما دنبال کنید.

مزیت اصلی تهیه مجموعه آموزشی نمونه سوالات عملی اکسل با جواب موجود در سایت ۲۰ بگیر، نسبت به سایر مجموعه‌های آموزشی موجود در بازار چیست؟

مزیت اصلی مجموعه آموزشی نمونه سوالات عملی اکسل با جواب در این است که کلیه نکات مهم در خصوص آموزش اکسل و راهکارهای میانبر استفاده از آن را پوشش داده است.

آیا شما گروه پرسش و پاسخ دارید؟

پاسخ: بله. تنها کافی است ربات Masoudhosseini_bot را در قسمت جستجوی تلگرام، جستجو و سپس از بخش اکسل درخواست عضویت خود را ارسال نمایید.

آیا استفاده از مجموعه آموزشی نمونه سوالات عملی اکسل با جواب، جهت آمادگی برای شرکت در آزمون‌‌های استخدامی و فنی و حرفه‌ای مناسب است؟

مجموعه آموزشی نمونه سوالات عملی اکسل با جواب، توسط اساتید خبره حسابداری واکسل طراحی شده‌ است؛ به همین دلیل پیشنهاد ما به شما جهت قبولی در این آزمون‌ها تهیه و دانلود نمونه سوالات عملی اکسل را از سایت آریا تهران است.

آیا تهیه مجموعه آموزشی نمونه سوالات عملی اکسل با جواب به تنهایی جهت قبولی در آزمون‌های استخدامی و فنی و حرفه‌ای مناسب است؟

اگر به دنبال مجموعه آموزشی اکسل هستید که هم شامل سؤال و هم شامل نکات مهم باشد، ما به شما مجموعه آموزشی نمونه سوالات عملی اکسل با جواب را پیشنهاد خواهیم داشت. متقاضیان فراگیری این نرم‌افزار آموزشی با تهیه و استفاده از مجموعه آموزشی نمونه سوالات عملی اکسل با جواب قادر به پاسخگویی هر سوالی در این زمینه خواهند بود.

برای آنکه بدانیم پاسخی که به سوالات داده‌ایم درست است یا خیر، چه باید کرد؟

همان‌طور که مشخص است تیم ما در پایان سوالات، بخشی را با عنوان پاسخنامه طراحی کرده است که طراحی و پاسخگویی به سوالات مجموعه آموزشی نمونه سوالات عملی اکسل با جواب توسط اساتید خبره حسابداری و اکسل بوده است.

منابع:

منبع: جزوه اکسل برای استخدامی

منبع : تمرین عملی اکسل پیشرفته

منبع : دانلود نمونه سوالات مهارتهای هفتگانه icdl با جواب

منبع : آموزش اکسل پیشرفته رایگان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا