مانیتور ماشین

تبدیل گوشی به مانیتور ماشین

اتصال مانیتور خودرو به اینترنت ، پیدا کردن نقشه، جواب دادن به تماس ها و پیام ها و … موقع رانندگی هم ازار دهنده و هم خطرناک است. اگر شما هم دنبال راهکاری هستید که تلفن همراه خود را برای راحت تر کردن کارهایتان با مانیتور خودرو سینک کنید، این مقاله به درد شما خواهد خورد.

مزایای اتصال مانیتور خودرو به اینترنت

اتصال گوشی به مانیتور ماشین از طریق usb

با اتصال گوشی به مانیتور ماشین از طریق یو اس بی می‌توانید از مزایای زیر بهره مند شوید :

– پاسخ دادن به پیام ها

می‌دانید که پاسخ دادن به پیام ها با گوشی حین رانندگی امری بسیار خطرناک است که می‌تواند خسارات جبران ناپذیری به سرنشینان خودرو وارد کند.

با اتصال گوشی به مانیتور خودرو، می‌توانید با پیام های آماده مثل ( نمی‌توانم در حال حاضر صحبت کنم ) به مخاطبتان پاسخ دهید و یا با اپلیکیشن های مخصوص به صورت صوتی به مخاطبان پاسخ دهید.

– پیدا کردن پمپ بنزین

مسیریابی نزدیکترین پمپ بنزین به شما یکی دیگر از امکاناتی است که اتصال مانیتور خودرو به گوشی تلفن همراه از طریق یو اس بی یا به صورت وایرلس فراهم می‌کند.

این قابلیت به خصوص در زمان های اضطراری کمک زیادی به شما خواهد کرد.

– پیشبینی وضعیت ترافیک و مسیریابی

با اتصال مانیتور خودرو به اینترنت و تلفن همراه می‌توانید مسیر خود را در هر کجای دنیا که هستید پیدا کنید.

همچنین اطلاع از وضعیت ترافیک، تصادف، بسته شدن راه ها و … قابلیت دیگر استفاده از نقشه های پیشرفته مسیریاب است که از طریق اتصال مانیتور ماشین به تلفن همراه و اینترنت میسر می‌شود.

– گوش دادن به موسیقی

– یافتن رستوران، کافه، سینما و …

– برقراری تماس اورژانسی

پیششنهاد ویژه :  در صورتی که قصد خرید مانیتور ماشین و پخش فابریک برای اتومبیل خود را دارید می توانید با مراجعه به لینک های زیر از محصولات زیر دیدن کنید :

مانیتور پراید

مانیتور 206

مانیتور پژو پارس

مانیتور سمند

مانیتور پژو 405

مانیتور 207

مانیتور تیبا

مانیتور کوییک

مانیتور مگان

مانیتور تویوتا

مانیتور بی ام و

مانیتور میتسوبیشی

مانیتور کیا سراتو

مانیتور کیا اسپرتیج

مانیتور کیا اپتیما

مانیتور کیا موهاوی

مانیتور اوتلندر

مانیتور بسترن

مانیتور برلیانس

مانیتور جک

مانیتور لیفان x60

مانیتور لیفان x50

مانیتور لیفان 820

مانیتور لیفان 620

مانیتور چانگان

مانیتور mvm

مانیتور هایما

مانیتور دانگ فنگ

مانیتور چری آریزو

مانیتور هیوندای

مانیتور هیوندای وراکروز

مانیتور هیوندای سوناتا

مانیتور هیوندای سانتافه

مانیتور هیوندای توسان

مانیتور هیوندای آزرا

مانیتور هیوندای النترا

مانیتور هیوندای اکسنت

مانیتور هیوندای گرنجور

مانیتور هیوندای ix35

مانیتور رنو

مانیتور بنز

مانیتور بنز c200

میرورلینک چیست

حتما برایتان پیش امده است که بخواهید اسکرین گوشی تلفن همراه یا تبلت خود را روی مانیتور های بزرگتر ببینید.

میرورلینک در واقع امکان نمایش تصاویر تلفن همراه و گوشی های هوشمند در مانیتور است. در ابتدا، فقط بعضی از برنامه ها امکان میرورلینک داشتند و این امکان برای تمام اپ های گوشی و تبلت میسر نبود.

اما با گذر زمان این امکان برای تمام اسکرین گوشی های هوشمند و تبلت ها به وجود امد و اکنون محدودیتی در نرم افزار ها وجود ندارد.

انتقال تصویر موبایل به مانیتور

در ابتدای کار، اانتقال تصویر موبایل به مانیتور از طریق کابل USB امکان پذیر بود و برای نمایش تصاویر موبایل روی مانیتور باید حتما از سیم رابط آن استفاده می‌کردید.

اما امروزه و با پیشرفت تکنولوژی می‌توانید از طریق وای فای و بلوتوث نیز این ارتباط را برقرار نمایید. تقریبا همه گوشی هایی که از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کنند می‌توانند از قابلیت میرور لینک استفاده کنند.

البته شاید در مدل های گوشی قدیمی تر کمی به مشکل بخورید که با نصب نرم افزار Mirror Cast مشکل شما برطرف خواهد شد.

پس در واقع میرور لینک به سیستمی گفته می‌شود که از طریق آن می‌توانید با استفاده از کابل یو اس بی و یا بدون آن و با استفاده از وای فای و بلوتوث، گوشی خود را به مانیتور خودرو وصل کنید و اطلاعات آن را روی مانیتور نمایش دهید.

نمایش محتویات گوشی در مانیتور

همان طور که گفته شد، برای اتصال گوشی های اندروید به مانیتور کامپیوتر مشکلی نخواهید داشت. اما سوال بسیاری از شما شاید این باشد که آیا اپل هم از میرور لینک پشتیبانی می‌کند ؟

برای اتصال ایفون و ایپد به مانیتور ماشین، باید از راهکارهای مخصوص به خود استفاده کنید. انتقال تصاویر از ایفون به مانیتور خودرو امکان پذیر است اما مثل گوشی های اندروید، امکان کنترل گوشی با صفحه مانیتور ماشین را نخواهید داشت.

برای میرور کردن گوشی ایفون با مانیتور خودرو باید از ترفندهای مخصوص خود اپل استفاده کنید و با استفاده از دانگل های جدا و یا مانیتورهایی با دانگل وای فای گوشی اپل را به مانیتور ها وصل کنید.

تبدیل گوشی به مانیتور ماشین

اگر گوشی تلفن هوشمندی در منزل دارید که نه قابلیت فروش دارد و نه از آن استفاده خاصی می‌کنید می‌تواند به یک مانیتور ماشین تبدیل شود.

استند های مخصوص نگهداری گوشی در خودرو را خریداری کرده و با نصب اپلیکیشن های مورد نیازتان روی گوشی، خود آن را به یک مانیتور کارامد تبدیل کنید که قابلیت پاسخگویی به تماس ها، مسیریابی، پخش موسیقی و … را دارد.

تبدیل تبلت به ضبط ماشین

اگر جزو دسته افرادی هستید که گوش کردن به موسیقی در حین رانندگی برایتان جزو الزامات محسوب می‌شود.

قطعا حداقل یک بار در وب سایت های فروشگاهی دنبال یک دستگاه پخش موسیقی خوب گشته اید. دستگاه های پر قدرتی برای این کار در بازار عرضه شده اند که به امکاناتی فوق العاده دسترسی دارند و به صورت کاملا مناسبی در خودرو نصب می‌شوند که نمایی زیبا هم داشته باشد.

اما مشکلی که متوجه این دستگاه های پخش است، قیمت بالای آن هاست که شاید شما را از خریدن آن ها به طور کلی منصرف کند.

یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید برای پخش حرفه ای موسیقی انجام دهید، نصب تبلت به جای ضبط ماشین است.

با نصب تبلت و یک اسپیکر پرقدرت که به تبلت وصل می‌شود می‌توانید به راحتی فایل های موسیفی خود را مدیریت و پخش نمایید و از گوش دادن به موسیقی حین رانندگی لذت ببرید.

منبع :  سایت https://www.dvdmashin.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا