خودرو

ابزار آلات صافکاری اتومبیل

اگر به دنبال خرید ابزار صافکاری دست دوم در تهران هستید، در ادامه ما بهترین فروشگاه لوازم صافکاری در تهران را به شما معرفی خواهیم کرد.

پیشنهاد ویژه: اگر میخواهید باکیفیت ترین ابزار و لوازم صافکاری را با خدمات پس از فروش و گارانتی خریداری کنید می توانید با مراجعه به صفحه لوازم صافکاری لیستی از پرکاربردترین ابزار های صافکاری را مشاهده و با مطالعه اطلاعات آن ها اقدام به خرید نمایید.

با توجه به آمار بالای تصادفات رفع فرورفتگی ها و برجستگی های بدنه خودرو در سال های اخیر اهمیت بیشتری پیدا کرده است. بازار کار صافکاری های حرفه ای و تخصصی نیز در این روزها رونق پیدا کرده است و نیاز صافکار ها به ابزارآلات صافکاری روز به روز بیشتر می شود. خرید ابزار صافکاری دست دوم سالم یکی از کارهایی است که صافکار ها می توانند برای صرفه جویی در هزینه ها و خرید دستگاه های صافکاری بیشتر انجام دهند. در این صفحه اطلاعات لازم را در مورد فروش ابزار صافکاری دست دوم در تهران به شما خواهیم داد.

فروش ابزار صافکاری دست دوم تهران

با خرید ابزار صافکاری دست دوم شما می توانید با پرداخت هزینه ای کمتر پیشرفته ترین و به روز لوازم صافکاری را خریداری کنید و از آن ها برای رفع تورفتگی ها و آسیب های بدنه خودرو استفاده کنید. فروش ابزار صافکاری دست دوم در تهران یکی از تخصصی ترین فعالیت هایی است که مجموعه اتوصافکار انجام می دهد.

شما می توانید با مراجعه به سایت اتوصافکار با اطمینان از اصالت کالا و با قیمتی مناسب تمامی دستگاه ها و ابزارآلات صافکاری دست دوم را خریداری کنید.

مجموعه اتوصافکار با حضور ده ها کارشناس خبره در این حوزه کلیه ابزارآلات دست دوم را بررسی کرده و در صورتی که ابزارآلات کیفیت لازم را داشته باشند در لیست فروش لوازم صافکاری دست دوم قرار میگیرند.

به همین دلیل شما می توانید با اطمینان از کیفیت و سلامت کالا آن را خریداری نمایید. البته شما باید این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که فروش ابزار صافکاری دست دوم صرفا محدود به شهر تهران نیست و اتوصافکار فعالیت خود را گسترش داده است و شما می توانید در سراسر ایران از محصولات با کیفیت صافکاری دست دوم اتوصافکار بهره مند شوید.

مزایا خرید ابزار صافکاری دست دوم

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما مطرح شود این است که خرید لوازم صافکاری دست دوم از اتوصافکار چه مزایایی نسبت به سایر فروشگاه ها دارد. ویژگی منحصر به فرد اتوصافکار این است که به صورت تخصصی در حوزه صافکاری فعالیت میکند. به همین دلیل بهتر می تواند کیفیت و سلامت محصولات صافکاری را تشخیص دهد و محصولات باکیفیت تری را به مشتریان ارائه دهد.

در مجموعه اتوصافکار ده ها مرکز صافکاری فعالیت دارند و شما می توانید حتی برای یافتن معتبرترین و نزدیک ترین مراکز صافکاری نیز به صفحه صافکاری مراجعه کنید و یا اگر صاحب مرکز صافکاری، نقاشی و تعمیرات خودرو هستید می توانید در سایت اتوصافکار کسب و کارتان را به کاربران معرفی کنید و در لیست معتبرترین مراکز خدمات خودرو قرار گیرید.

از دیگر مزایا خرید ابزار صافکاری دست دوم اتوصافکار بهره مندی از مشاوره رایگان می باشد. شما می توانید از کارشناسان صافکار ما مشاوره تخصصی دریافت کنید و بهترین ابزار صافکاری که متناسب با کاربرد تان است را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

دیگر مزیت خرید وسایل کامل صافکاری دست دوم از اتوصافکار این است که در صورتی که کار با این ابزار را بلد نباشید می توانید در دوره های آموزشی با امکان دریافت مدرک فنی حرفه ای  بین المللی شرکت کنید. به این ترتیب هم می توانید وسایل صافکاری دست دوم ارزان خریداری کنید و هم می توانید کسب و کار خود را با دانش و تکنیک های به روز صافکاری بهبود بخشید.

انواع ابزارآلات صافکاری دست دوم

برای خرید ابزار صافکاری دست دوم ارزان مهمترین مسئله ای که باید در نظر داشته باشید نوع ابزاری است که نیاز دارید بخرید. شما باید به عنوان یک صافکار حرفه ای با انواع روش های صافکاری آشنایی داشته باشید و تلاش کنید با استفاده از انواع ابزار های پرکاربرد صافکاری بیشترین کارایی را از آن ها دریافت کنید. به طور کلی صافکاری به دو روش صافکاری بی رنگ و صافکاری با رنگ انجام می شود. در صورتی که میزان آسیب بدنه کم باشد و صافکار حرفه ای باشد می تواند به روش های صافکاری بدون رنگ ایرادات بدنه خودرو را ترمیم کند. یکی از این روش ها صافکاری pdr می باشد که در ادامه ابزار های مخصوص روش های صافکاری را بررسی میکنیم.

  • انواع ابزارآلات صافکاری سبک یا صافکاری بدون رنگ دست دوم

یکی از روش هایی که برای صافکاری بدون رنگ استفاده می شود صافکاری پی دی آر است. در این روش از میله های pdr و دستگاه پی دی آر استفاده می شود که در میان صافکار ها طرفداران زیادی دارد زیرا نتیجه کار با استفاده از ابزار های pdr بسیار رضایت بخش است و می تواند سبب جلب رضایت بیشتر مشتری شود. اگر شما هم میخواهید باکیفیت ترین دستگاه های پی دی آر را با قیمتی مناسب و گارانتی خریداری کنید می توانید به صفحه دستگاه PDR مراجعه کنید.

از دیگر ابزارآلات صافکاری بدون رنگ دست دوم میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشتی و قالب تنه
    • میله های صافکاری
    • دستگاه صافکاری هاتباکس
    • دستگاه صافکاری لیزری
    • تگرگ کشی چسبی
    • دستگاه صافکاری با چسب حرارتی

اگر شما قصد خرید هریک از این دستگاه ها را دارید و میخواهید از خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر بهره مند شوید می توانید به صفحه دستگاه صافکاری مراجعه کنید.

  • ابزارآلات صافکاری دست دوم سنگین و یا صافکاری با رنگ

در مواقعی که میزان آسیب به بدنه خودرو زیاد باشد ابتدا نیاز است به روش های صافکاری بدون رنگ بخش های آسیب دیده صاف و صیقلی شوند و در مرحله بعد نیاز است با استفاده از ابزار خاص سطح بدنه صاف و صیقلی شده و برای نقاشی خودرو آماده گردد. از ابزار صافکاری دست دوم برای صافکاری با رنگ میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سمباده و بتونه
    • دستگاه جوش
    • پولیش
    • خشک کن موضعی رنگ
    • شاسی کش
    • پمپ رنگ
    • لوازم بتونه کار

ابزار صافکاری بدون رنگ

با توجه به اینکه خودرویی که رنگ شدگی دارد در بازار خرید و فروش خودروی دست دوم امتیاز منفی و محسوب می شود استفاده از ابزارهای مدرن صافکاری بدون رنگ حائز اهمیت است. میله های صافکاری بیرنگ برای صافکاری بدون رنگ یا به اصطلاح دقیق تر چوموک کاری استفاده می شود امروزه میله صافکاری pdr جزو مدرن ترین تجهیزات صافکاری بدون رنگ می باشند. با روی آوردن صنایع اتومبیل سازی به استفاده از آلومینوم به جای فولاد تحول چشمگیری در وسایل صافکاری به وجود آمد و دیگر از سختی فولاد در این ابزار خبر چندانی نیست. ابزار صافکاری بی رنگ دارای انواع گوناگونی می باشد که هر یک از این ابزار با توجه به نوع و حجم آسیب دیدگی اتومبیل طراحی شده ا

لوازم و وسایل جانبی صافکاری بدون رنگ

لوازم و ابزار آلات جانبی صافکاری شامل موارد زیر میباشند:

  • سمبه نیش گیری و بادگیری
  • میز کار
  • نور و آینه صافکاری
  • جک و پایه نگهدارنده کاپوت و صندوق
  • انواع قلاب

پیشنهاد ویژه: برای کسب اطلاعات بیشتر قیمت دستگاه صافکاری اتوماتیک را بررسی کنید.

راهنمای خرید ابزار صافکاری دست دوم

اگر شغل شما صافکاری است و قصد تعویض ابزارآلات کهنه خود را دارید و یا قصد تأسیس مغازه ای در همین راستا را دارید، باید در گام اول ابزارآلات صافکاری را تهیه کنید. این ابزارها باید در ضمن داشتن کیفیت مناسب، از قیمت کمتری نیز برخوردار باشند. شما می توانید با گشت و گذار در بازار و یا فروشگاه های اینترنتی، ابزار صافکاری نو و یا دست دوم مناسبی را انتخاب و خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی ایتال صنعت، دنیای ابزارآلات ماشین و صافکاری است و با ارائه کالاهای با کیفیت به خرید بهتر شما کمک می نماید. همچنین شما می‌توانید در خصوص راهنمای خرید ابزار صافکاری دست دوم هم از این فروشگاه اینترنتی استفاده کنید.

ابزارآلات جدید صافکاری

با پیشرفت تکنولوژی در حوزه صنعت، ابزارهای جدیدی برای استفاده در صافکاری خودرو، تولید شده است. این ابزارها هر کدام ویژگی خاص خود را دارد و می توانند کیفیت کار و سرعت بخشیدن به کار را افزایش دهند. از این ابزارها می توانید به کمک راهنمای خرید ابزار صافکاری دست دوم نیز استفاده کنید. این ابزارها شامل موارد زیر هستند:

دستگاه بدون رنگ هات باکس: این دستگاه از اجزای جدید ابزارآلات صافکاری است. دستگاه بدون رنگ هات باکس بدون اعمال ضربه و فشار، فرورفتگی بدنه خودرو را رفع می کند و دیگر نیازی نیست که قطعه های داخلی خودرو را باز کنیم.

ابزارآلات صافکاری چوبی: این ابزارها جزء جدیدترین ابزارهای صافکاری هستند و شامل قالب تنه، مشتی، چکش و… در مدل ها و اندازه های متفاوتی هستند. این ابزارآلات برای ماشین هایی با روکش های آلومینیوم و فولاد مورد استفاده قرار می گیرند.

تگرگ کش چسبی: این ابزارها جزء حرفه ای ترین و جدیدترین ابزارهای صافکاری در کل جهان هستند. این ابزارها به وسیله چسب و گیره هایی به قسمت فرو رفتگی بدنه خودرو وصل می شوند و به کمک نیروی کشنده و فشار، بدنه خودرو را به سمت خارج می کشند. به این صورت فرورفتگی ها را برطرف می کنند.

قیمت ابزار صافکاری دست دوم

برای آن که بتوانید پرکاربردترین ابزارآلات صافکاری دست دوم را خریداری کنید ابتدا باید مشاوره تخصصی در این حوزه دریافت کنید تا بتوانید متناسب با کاربرد تان مناسب ترین دستگاه و ابزار را خریداری نمایید. از مهمترین مسائلی که برای خرید دستگاه صافکاری دست دوم باید در نظر داشته باشید قیمت آن می باشد.

قیمت ابزار صافکاری دست دوم در اتوصافکار از سایر مراکز فروش ارزان تر و مناسب تر می باشد زیرا ما تلاش میکنیم کمترین سود را روی ابزار خود داشته باشیم و ترجیح ما ارائه ابزارآلات صافکاری سالم و با کیفیت دست دوم به مشتریان می باشد. شما با خرید لوازم دست دوم صافکاری از اتوصافکار می توانید این اطمینان را داشته باشید که محصول کارایی خوبی دارد و کاملا سالم است و شما می توانید برای مدت ها از آن استفاده کنید. همچنین می توانید این اطمینان را داشته باشید که با خرید انواع ابزار صافکاری دست دوم از اتوصافکار در صورت نیاز می توانید از آموزش های تخصصی صفر تا صد کار با آن دستگاه ها نیز بهره مند شوید و به صورت کامل کار با وسایل کامل صافکاری را نیز یاد بگیرید.

اگر سوالی در مورد نحوه خرید ابزار دست دوم صافکاری دارید می توانید با همکاران ما در اتوصافکار تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

راه های خرید ابزارآلات صافکاری

اگر شما قصد تأسیس مغازه صافکاری را دارید و یا وسایل شما کهنه و مستهلک شده اند، می توانید از راهنمای خرید ابزار صافکاری دست دوم نیز استفاده کنید. شما به کمک خرید این ابزارآلات دسته دوم کارآمد و دارای برند مناسب، می توانید با هزینه ای کمتر کار خود را انجام دهید. برای این کار باید به بازار یا فروشگاه های اینترنتی فروش ابزار صافکاری دست دوم مراجعه کنید.

برای خرید به فروشگاه های مخصوص فروش ابزارآلات صافکاری مراجعه کنید و لوازم و وسایل مورد نیاز خود را خریداری نمایید. این روش به نحوی است که وقت و هزینه زیادی را از شما می گیرد.

اما در روش بعدی که روشی کم هزینه تر و ساده تری است، خرید از طریق فروشگاه های آنلاین اینترنتی است. شما در این روش می توانید همه ابزارهای صافکاری مورد نظر خود را در منوی سایت، با عکس و مشخصات کامل ببینید. پس از دیدن قیمت ابزار، آن را انتخاب نمایید و سپس خریداری کنید.

در این روش خرید باید حتما به نماد اعتماد فروشگاه دقت نمایید و حتما نظرات کاربران و مشتریان را مطالعه کنید. در این صورت شما از خرید خود نهایت اطمینان را حاصل کرده اید.

منابع:

منبع: فروش ابزار صافکاری دست دوم در تهران

منبع: قیمت دستگاه صافکاری pdr

منبع: هزینه صافکاری فرورفتگی درب خودرو

منبع: صافکاری بدون رنگ با دستگاه مکش در کرج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا